מילות קישור וחיבור באנגלית



השפה האנגלית היא השפה המדוברת ביותר בעולם המערבי של ימינו, והיא גם השפה המקצועית שמלווה את מרבית תחומי העיסוק בעולם ההייטק הישראלי. כמעט בכל מקום שבו אתם נמצאים השפה האנגלית היא דרך התקשורת המרכזית מה שאומר שאם אין לכם מספיק ידע וניסיון בשיחה באנגלית, יהיה לכם לא פשוט בכלל לפתח את הקריירה ואת מערכות היחסים המקצועיות שלכם

קרדיט תמונה PIXABAY

גם אם יש לכם את הידע הבסיסי באנגלית, צריך להכיר מילות קישור וחיבור באנגלית ולדעת איך לבנות משפטים קוהרנטיים והגיוניים בהתאם למסרים שאתם מעוניינים להעביר. ככל שאתם מעמיקים את תהליך הלמידה שלכם בשפה האנגלית כך יש יותר מילות חיבור וקישור באנגלית שבהן אתם יכולים לעשות שימוש. אבל כדי לעזור לכם להבין אלו מילות חיבור וקישור באנגלית אתם רוצים וצריכים להכיר, אספנו לכם ארבע מילים שימושיות שאיתן כדאי להתחיל את הלמידה שלכם.

ארבע מילות קישור וחיבור באנגלית שכדאי להכיר

  1. Therefore – (לפיכך) מילת הסבר ופירוט שיכולה להופיע בראש משפט או באמצע המשפט ומייצרת קישוריות בין מידע קודם למידע עדכני. לדוגמא: " I was nearby, therefore I thought I'd come by to check in".
  2. Since – (מפני ש או מאז) מילת קישור או מילת תיאור של פרק זמן שבה נעשה שימוש כמעט בכל סיטואציה. אפשר לתאר לוחות זמנים (I have been a student in this university since 2020) או לתאר סיבה ותוצאה (since he did don answered my phone calls, I missed our appointment). מה שאומר שאתם תעשו שימוש במילה כמעט בכל הזדמנות בשיחה באנגלית.
  3. Throughout – (לאורך או במהלך) תיאור זמן או לוחות זמנים המאפשר לכם לציין נקודת זמן ספציפית או להצביע על תהליכים בעבר הנמשכים לאורך ההווה. למשל throughout my career I have never seen such of a perfect project. החשיבות של המילה היא במיקומה במשפט ובאופן הצגת הדברים בסדר כרונולוגי עדכני מתאים.
  4. Although – (למרות ש) מילת סתירה שמשנה את מטרת המשפט או מצביעה על מידע נוסף שחשוב לדעת. למשל – I known him for the longest time, although we have never been close friends.

למידת השפה היא תהליך, אז קחו לכם את הזמן

לא משנה מה היא הסיבה שגורמת לכם לעצור וללמוד אנגלית, חשוב שתדעו שתהליך הרכישה של השפה האנגלית הוא תהליך רכישה ארוך. הרי לצד העובדה שאתם לומדים מילים חדשות ומשיגים ידע שפתי, יש גם את הצורך לייצר תרגול מתאים מה שלוקח לא מעט זמן ולא מעט מאמצים. ולכן, אם החלטתם שאתם רוצים ללמוד אנגלית, קחו את הזמן להכיר מילות קישור לחיבור באנגלית ולהבין איך אתם משלבים אותן בצורה הגיונית במשפטים שלכם. ורק לאחר מכן, התעמקו באלמנטים נוספים של השפה שאתם רוצים לבחון.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה