מיתוג עסקי בעזרת צילומי תדמית



צילומי תדמית ככלי שיווקי לקידום העסק שלכם

צילומי תדמית לעסקים יכולים לבוא לידי ביטוי בצורות שונות.  כשמדברים על צילום תדמית עסקי מדובר על עסק, עצמאי או חברה כשהמטרה היא עסקית ושיווקית. כמו כן אדם פרטי שצריך צילום פורטרט אישי או חברה שצריכה לצלם צוות עובדים יכולים להצטלם בסטודיו לצילום למטרות פרטיות ועסקיות. צילומי תדמית יכולים להעביר את רושם שהלקוח מקבל על העסק שלכם ונראות העסק שלכם. לרוב צילומי תדמית נעשים עבור אנשי עסקים. תפקידו של צלם תדמית להעביר את המסר שיש לעסק שלכם כשעושים צילום תדמית ואם המטרה היא צילום פורטרט אישי - הצלם יעביר את הצד האישי שלכם דרך התמונה.

מטרות של צילומי תדמית

המטרה של צילומי תדמית היא לשווק אתכם או את העסק שלכם. כמו כן, צילומי תדמית מציגים אתכם בצורה טובה ומצביע על נראות ומסר שאתם רוצים להעביר.

להלן המטרות:

  • להעביר מסר של מקצועיות
  • להציג את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר
  • לגרום למכור את השירות שאתם נותנים או מוצר שאתם מוכרים
  • צילום אנשים רגילים לתמונות פרופיל ברשת חברתית
  • צילום פורטרט אישי
  • הפקות מסחריות של צילומי תדמית לחברה מסחרית למוצר או שירות לפרסומות

 

דוגמאות של צילומי תדמית

בעלי עסקים שונים עושים צילומי תדמית, האם משקיעים פעם אחת והתמונות יכולות לשמש אותם לכמה שנים קדימה, במיוחד כשמדובר על נראות של האדם. צלם תדמית מצלם עובדי חברה, מטפלים, עורכי דין, צוות הנהלה של חברות וארגונים, אומנים וכל שאר בעלי המקצוע הקיימים בתחומים שונים.

צילום רופא אורתופד

עובדת חברה

צילום תדמית למטפל

צילום תדמית עורכת דין במשרד (קרדיט: Pixabay)

צילום אומן

צילום תדמית לסלון יופי

צילומי תדמית לאמן חושים

כפי שאתם רואים יש לא מעט בעלי עסקים שיכולים לקבל תמורה טובה מצילומי תדמית שיקדמו אותם, יראו אותם באור טוב, ישווקו אותן בצורה יותר מקצועית, ישדרו מסר טוב. חלק מבעלי עסקים מפרסמים את העסק שלהם באינטרנט ורשתות חברתיות ולא רק באתר של החברה או העסק. גם זאת הזדמנות טובה להשתמש בתמונות שעשיתם בסטודיו לצילום.

כשתגיעו לסטודיו, צלם תדמית יכוון אתכם, יתן דגשים איך להראות יפים, ידגיש יתרונות שלכם דרך התאורה, רקעים, תנוחות שונות וכו'. כמו כן תוכלו להביא כמה סטים של בגדים כדי לגוון בלוקים שונים. אפשר להביא מאפרת לסטודיו לצילום וזאת כדי לעשות לכם איפור מקצועי, זה יתרום לנראות יותר מקצועית שלכם וימנע הברקות מיותרות. כמו כן, צלם תדמית יודע לעשות עריכה מקצועית של עור, למשל לנשים מאוד מתאים לעשות החלקות עור בריטוש בעריכה, משהו שמאוד מקפיץ את הנראות שלכם מדרגה נוספת.

 

צילום למטרת פרסום לעסקים בעזרת צילומי מוצר

לא מעט חברות עושות פרסום ממומן ולשם כך מזמינות צלם תדמית לבצע צילומי מוצר/תדמית שהחברה מציעה. דוגמה אחת היא צילום מוצר כמו אופניים חשמליות, כאשר המטרה הא לפרסם בגוגל, רשתות חברתיות ואוטובוסים.

למשל דוגמה של מוצר כזה

דוגמה של אופניים חשמליים

דוגמא של פרסומת של אופניים וקורקינט שצילמתי בסטודיו לצילום

דוגמן עבור הפרסומת

במקרה הזה בחרנו יחד עם אשת שיווק לצלם גם את הדוגמן שהשתמש באופניים, עשינו תמונות של שימוש באופניים וגם דימוי של נסיעה וכמה תמונות תדמית ותמונות שהדוגמן מכוון עם האצבע לבועות שיווקיות בהמשך.

 דוגמה נוספת של תמונות שאפשר לעשות בסטודיו לצילום למטרת פרסומות הוא מוצר שמצולם לא כצילום פקשוט על רקע לבן אלא משהו אומנותי עם אפקט של וואו וזאת כדי למשוך לקוחות שיראו את הפרסומת.

צילומים אלה נעשו עם ג'לים כחולים, בתוך המים, טכניקה לא פשוטה לצילום בסטודיו.

מוצר שמצולם בסגנון שמיועד לפרסומות

צילומי תדמית נוספים שאפשר לעשות הם של עובדים בסביבה מעניינת עם תאורה קצת שונה. למשל אפשר לדמות אווירה של הערב בשימוש בטכניקת צילום (אפילו שהצילומים בוצעו באמצע היום)

עובדת בשעות הערב במשרד

 

דוגמאות נוספות של צילומי תדמית הן של אנשי מקצוע. למשל רופא שמטפל במטופל במשרד שלו.

יח"צ

לסיכום צילומי תדמית יכולים לעזור לעסק שלכם לשווק את

  • המוצר שאתם מוכרים ללקוחות שלכם
  • השירות שאתם מציעים ללקוחות

אם זה מוצר, אתם יכולים לשלוח את המוצרים לצלם לסטודיו. אם אלה זה צילום תדמית, כדאי שתגיעו פיזית לסטודיו לצילום. יש מקרים שבהם כדאי דווקא להראות את הסביבה הטבעית של העסק, ובמקרים האלה הצלם יכול להגיע אליכם עם כל הציוד.

שמי מקס מסטודיו לצילום מקס, ואני עוסק בצילום תדמית לעסקים וצילומי מוצר. מזמין אתכם להציץ בתיק עבודות שלי https://photostudio.co.il

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה