מי בכלל צריך בית מלון? הכל על קמפינג בצפון



אמנם החופש הגדול מאחורינו, אבל החגים כבר כאן ואתם ממש לא מתכוונים להישאר בבית, נכון? זה הזמן להתחיל לתכנן את הטיולים ברחבי הארץ, לקחת את הילדים או את החברים ולצאת לגלות את הצפון המופלא שלנו, עם קמפינג בצפון שישבור את השגרה לחלוטין ויעזור לכם להתחבר מחדש לטבע, עם חוויה שלמה שכל כולה אוכל, טבע, משפחה וחברים.

קרדיט תמונה PIXABAY

למה דווקא קמפינג בצפון?

אתם ודאי מרימים גבה שם מאחורי המסך, שואלים את עצמכם מתי בפעם האחרונה נסעתם אל קמפינג בצפון והאם באמת הצלחתם להנות מהחוויה. אין ספק שזה לא מתאים לכולם, אבל דווקא לקמפינג יש יתרונות נפלאים שלא תמצאו בחופשה בבתי מלון, באכסניות או בצימרים;

  • להתחבר מחדש לטבע – בקמפינג ישנים לרוב באוהלים (כאלו שמביאים מהבית או באתרי נופש בהם ישנם אוהלים משפחתיים מוכנים ומאובזרים) העשויים בדים שונים ומוצבים בטבע בנקודה שהכי נוחה לנו, שסביר להניח שנמצא לאחר סיור רגלי קצר בסביבה. רק תחשבו על זה; לצאת בבוקר מהאוהל היישר אל תוך הטבע, כשבמרחק כמה צעדים נמצא נהר קריר וצונן בו תוכלו לשחות ולהתעורר.
  • עושים הכל ביחד – קמפינג דורש עבודת צוות, והרבה ממנה, בעיקר כשעושים קמפינג בעצמנו ולא במתחמי הקמפינג המוכנים. הקמת האוהל, הכנת האוכל, פיזור החומרים נגד יתושים, שמירה על האש ועוד ועוד, הרשימה היא ארוכה ונדרשות כל הידיים האפשריות בכדי לבצע את המשימות על הצד הטוב ביותר. אם מדובר בחופשה משפחתית, הרי שזו הזדמנות נהדרת ללמד את הילדים על ערכי שיתוף הפעולה, הסבלנות ועוד.
  • חוסכים לא מעט – אחרי שנה לא פשוטה, רבים מחפשים את הדרך הנכונה לצאת לחופשה ובילוי מבלי להוציא סכומים גדולים מידי. כשבוחרים לישון בטבע, חוסכים את העלויות של בתי המלון, הקניונים והאטרקציות הנלוות. כל מה שנדרש כאן זה רק ציוד טיולים שישמש אתכם לעוד שנים רבות קדימה, דלק ואוכל למספר הימים שבהם תישארו בטבע.
  • חוויה בלתי נשכחתקמפינג בצפון ובכלל שינה בטבע, היא חוויה אחת ויחידה ובלתי נשכחת שאי אפשר להשיג בשום דרך אחרת. כשאנו יוצאים לטבע אנחנו מתחברים אליו, נהנים מכמה שעות של שקט בלי מסכים ופלאפונים, מוצאים דרכים חדשות להתחבר וליהנות יחדיו ומעריכים מחדש את הטבע, מערכות היחסים שלנו ואת היכולות המדהימות שלנו לעבוד יחד וליצור דברים מדהימים, ממש כמו רשת האוהלים שבניתם יחד עם החברים לסוף השבוע הקרוב בקרחת היער.

אל תשכחו שום דבר מאחור

כשנוסעים לכמה ימים של קמפינג בצפון חשוב מאוד לא לשכוח לקחת את כל מה שצריכים; אוהלים, בגדים להחלפה, אוכל, גזייה, פינג'ן וכל מוצר בסיס שתצטרכו בכדי לנהל את השגרה שלכם בטבע. טיולים בצפון ובכלל, תמיד מלאים בהתרגשות רבה שעלולה לגרום לנו לשכוח לקחת איתנו כמה דברים שאנחנו יודעים שנצטרך, כך שההמלצה היא תמיד לנהל את התהליך בעזרת רשימות ומעקב, לוודא שוב ושוב שדבר לא חסר. שיהיה רק בכיף!

לפרטים נוספים ליחצו – לינה בצפון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה