ובכן, מדובר בשאלה רחבה ביותר עם מנעד תשובות רחב. קיימים משרדי עורכי דין פליליים רבים בעיר גדולה כמו אשקלון. תהיו בטוחים שמחוף הים ועד לקצה המזרחי של העיר, ישנם כמה וכמה משרדי עורכי דין מיומנים ומנוסים שיכולים לסייע בכל בעיה או פלונטר משפטי אליו נקלעתם.

מי הם עורכי הדין הפליליים המומלצים באיזור אשקלון?



ובכן, מדובר בשאלה רחבה ביותר עם מנעד תשובות רחב. קיימים משרדי עורכי דין פליליים רבים בעיר גדולה כמו אשקלון. תהיו בטוחים שמחוף הים ועד לקצה המזרחי של העיר, ישנם כמה וכמה משרדי עורכי דין מיומנים ומנוסים שיכולים לסייע בכל בעיה או פלונטר משפטי אליו נקלעתם.

קרדיט: FREEPIK

עורך הדין הפלילי ייצג אתכם בתיק, וגם זה ייעץ לכם בהמשך ההתנהלות מול המשטרה או הפרקליטות – גופים שהבירוקרטיה חרוטה על דגלם יותר מאשר יחס אישי ונועם הליכות. ולכן פעמים רבות עורך הדין הפלילי ישמש כמתווך בינכם לבין רשויות החוק שלעיתים נראה שדוברים שפה אחרת לחלוטין.  

מה עושים קודם בהליך מציאת עורך דין פלילי?

ראשית כל עליכם לשאול את עצמכם באיזו עבירה פלילית מדובר. האם קיבלתם שיחת טלפון מלחיצה במיוחד מחוקר המשטרה שמזמין אתכם לעדות או אולי לקחו אתכם, מבלי ידיעתכם על מה ולמה, בניידת המשטרה אולי אף באישון לילה, וכעת אתם יושבים בחדר החקירות ולא מבינים מדוע. חשוב מאד "לפשפש" בזיכרון כדי להבין מנין הגיעה צרה זו. בדרך כלל, אפילו מומלץ לדבר עם עורך דין פלילי כאשר עולה רק החשד, כי בוצעה עבירה פלילית – בין אם על ידכם או בין אם על ידי אדם אחר שפגע בכם.  

להלן  4 פרמטרים לזיהוי עורך דין פלילי איכותי ומנוסה באשקלון

  1. ניסיון. בין אם הגעתם לעורך הדין דרך המלצה של חברכם הטוב, או בין אם דרך המלצה מהפייסבוק או אולי אפילו באמצעות אינדקס עורכי דין, זכרו לבדוק כמה וותק יש לאותו עורך הדין. הרפרטואר של כל אחד מהם יופיע בדרך כלל בכרטיס שלו באינדקס או באתר אינטרנט ייעודי, במידה ויש לו כזה. כדאי לשים לב שעורך הדין הפלילי שבחרתם יודע וכבר לקח חלק בתיק דומה לשלכם ואף ניצח בו. מעבר לזה, חפשו את שם עורך הדין בגוגל, ייתכן ותמצאו תיק מפורסם שהשתתף בו. 
  2. יחס אישי. מדובר בסוג הדברים שעליכם לחוש כבר בפגישה הראשונה איתו או איתה. זכרו כי אותו עורך דין שאמור לספק לכם שירותים משפטיים, יהיה וילווה אתכם לאורך כל הדרך הפכפכה של ההליך הפלילי ולשם כך, עליו לבלות בחברתכם מספר לא מבוטל של שעות. כן ייטב לכם אם יהיה זה עורך דין שמבין אתכם וחשוב מכך, שאתם אינכם מתביישים לבקש ממנו או לשאול אותו דבר. 
  3. שכר טרחה (מחיר). צאו מנקודת הנחה שייעוץ משפטי אינו נחשב למוצר זול אבל, מצד שני, עליכם לשלם לפי מה שקיבלתם. כדאי שהצעת המחיר תכלול את היכולת הכלכלית שלכם וגם שעורך הדין יתמחר עצמו לפי ניסיון, וותק וניסיון. 
  4. תחום התמחות. זכרו לברר האם עורך הדין הפלילי שבחרתם אכן בקיא ומנוסה בתחום העבירה הפלילית הספציפית, בה אתם מואשמים. לעיתים ייתכן, כי תשכרו את שירותיו של משרד עו"ד שמתעסק בכמה תחומים ועורך הדין שיפגוש בכם בשיחת ההיכרות, לא יהיה זה שיטפל בכם. בקשו לפגוש את עורך הדין האמון על התיק שלכם. 

מצאנו לכם: עורכי הדין הטובים ביותר באשקלון

משרד עו"ד פלילי אליז קסנטיני | צה"ל 27, אשקלון  

משרד עו"ד קסנטיני עוסק ומתמחה בדין הפלילי,  זכויות אסירים ודיני תעבורה. המשרד מטפל בלקוחותיו בכל שלבי ההליך הפלילי, החל מהשלב הראשוני בחקירה, הליכי מעצר, שימוע וכן לאורך כל התנהלות במשפט. עו"ד אליז קסנטיני מעניקה ללקוחותיה ייצוג מקצועי ברמה הגבוהה ביותר תוך דגש על שקיפות מלאה ותשומת לב רבה למשפחתו וסביבתו של הלקוח. פועלת בנאמנות, נחישות ומסירות למען קידום ענייני לקוחותיה וזאת על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר עבורם.
משרד עו"ד תומר סעדה | הגדוד העברי 10, אשקלון  

עם רקורד של מאות הצלחות וזיכויים בתיקי תעבורה, משרד עו"ד תומר סעדה נותן מענה ללקוחות הגרים באזור אשקלון, קריית מלאכי, רמת גן וביתר עילית. תומר סעדה הוא עו"ד בעל ניסיון רב מול התביעה המשטרתית, הפרקליטות ובתי המשפט. כיוצא מערכת התביעות, מעניק עורך הדין תומר סעדה יתרון משמעותי ללקוחותיו מתוך הבנה של התהליכים והאסטרטגיה המשפטית המנחה את גופי התביעה. השילוב בין ניסיון מצטבר כתובע ובין מאות תיקים כסניגור מעניק ללקוחותיו של משרד עו"ד תומר סעדה הבטחה, כי ההליך המשפטי שלהם מתנהל ומצוי בידיים המקצועיות והאמינות ביותר.  

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה