מי צריך המרת מט"ח וכיצד עושים זאת? מדריך



שימוש בכסף זר הוא דבר שנמצא בשגרה עבור אנשים מסוימים, לעומת אחרים אשר רק במקרים נדירים זקוקים לכסף שאיננו שקלים , בדרך כלל רק במהלך חופשות מחוץ לארץ. המרת מט"ח היא הפעולה של החלפת הכסף הישראלי בכסף זר, כאשר ההמרה של מטבע החוץ כרוכה במספר פרוצדורות שניתן לעשות בקלות אם בוחרים בחברה הנכונה לבצע זאת דרכה

יחצ

המרת מט"ח לצורך העברה למדינות זרות או להפך: איך זה מתבצע?

 

לפני שנים רבות, החלפת הכספים ממטבע זר לישראלי, יכולה הייתה להתבצע רק דרך הבנקים או דרך חברות שנתנו שירות ארכאי ומיושן, אך כיום זה כבר ממש לא כך. קניית מט"ח היא פעולה שכיום ניתן לבצע בקלות רבה ובאמצעים טכנולוגיים פשוטים, כשכל העסק מקוון ועובד באמצעות רשת האינטרנט.

הרעיון הוא להקל על הלקוח הזקוק לשירותי המרת מט"ח ולאפשר לו לוותר על התורים הארוכים, תוך שהוא מחליף אותם בכמה קליקים במקלדת. הפעולה כולה יכולה להתבצע דרך כרטיס האשראי של הלקוח ואף להתחלק למספר תשלומים, דבר שימושי ורלוונטי במיוחד כאשר לקוחות מבקשים להמיר מט"ח בסכומים גבוהים במיוחד.

את הכסף עצמו, ניתן לקבל גם כן בצורה פשוטה ביותר תוך שהלקוח אינו נדרש לבזבז את זמנו – הוא יכול לקבל את כל הכסף באמצעות שליח אמין הפועל בכל אמצעי הבטיחות, אשר מגיע עד אליו ונותן לו את המט"ח המומר, לאחר ביצוע הזדהות על ידי התעודות המתאימות.

איך תוכלו להמיר מטבע חוץ לשקלים בקלות וביעילות?

חשוב להבהיר כי כל המידע הנוגע למטבעות חוץ והערך של מטבע זר מכל סוג, קיים היום ברשת ואפילו בעיתונים, ממש כמו פעם. המידע הנגיש הזה יכול לסייע לכם לאמוד את הסכום שתצטרכו להוציא, בשקלים, על המרת מט"ח מהסוג שבו אתם מעוניינים. חברות מקצועיות המתמחות בהמרות של מטבעות זרים יכולות לסייע לכם בחישוב מהיר של סדר הגודל של הסכום שאותו תשלמו בשקלים, על סכום מסוים של כסף זר. הרעיון הוא שאם לדוגמה, אדם מעוניין לבצע המרות של מט"ח כמו דולר או אירו, הוא יוכל להכניס את כל הנתונים לסוג של "מחשבון" ייחודי ולקבל באופן מיידי את הערכת השווי בשקלים של אותו הסכום, בהתאם לשער המטבע הזר הספציפי באותו היום.

שערים של מטבעות זרים עשויים להשתנות מדי יום אך בדרך כלל בחלקיקי האחוז, כך שגם אם השתמשתם ב"מחשבון" כשבוע לפני ביצוע ההמרה של המט"ח בפועל, עדיין תוכלו לאמוד את סדרה גודלו של הסכום בשקלים שאותו תשלמו. השימוש באשראי על מנת לקבל את הכסף לאחר המרת מט"ח בסופו של דבר, מקל על התהליך כולו, הן בשל העובדה שניתן לחלק את הסכום לתשלומים והן בגלל שכל השלבים מבוצעים אונליין, מבלי לעוד בשום תור או לבזבז זמן יקר – כך אתם מוכנים עם המטבעות הרלוונטיים ומצוידים בסכום המדויק, לעשות בו ככל שאתם רוצים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה