ניתוח אף הוא אחד מהניתוחים הפלסטיים הפופולריים ביותר המבוצעים בארץ ובעולם. כאשר רוב האנשים שומעים את המילים ניתוח אף, הם חושבים על הליך קוסמטי שנועד לשנות את הצורה או הגודל של האף. למרות שזו אמירה אמיתית, אסתטיקה היא לא הסיבה היחידה שהמטופלים בוחרים לעבור ניתוח אף - מטופלים רבים עוברים ניתוח אף מכורח רפואי. כאשר לאדם אין תפקוד מלא של האף שלו עקב פציעה או נתקל בבעיות נשימה, ייתכן שיהיה צורך בניתוח אף פונקציונלי כדי לספק איכות חיים טובה יותר.

קרדיט תמונה FREEPIK

האם אני המועמד המתאים לניתוח אף?

ניתוח אף, הידוע גם כעיצוב האף מחדש, יכול להתבצע מכמה סיבות. אנשים יכולים להיות לא מרוצים מהמראה שלהם, מבקשים לתקן את האף לאחר טראומה פיזית או פציעה, או צריכים לתקן בעיית נשימה. במהלך פגישת ייעוץ פרטית, לאחר הערכה יסודית של בריאותם האישית, ההיסטוריה הרפואית, וכל חששות עכשוויים לגבי האף שלהם, הרופא יקבע איזה סוג של ניתוח אף ייתן מענה לצרכים הספציפיים של המטופל. מטופלים השוקלים הליך כירורגי זה הם בדרך כלל בני 16 לפחות, במצב בריאותי תקין ויש להם ציפיות ריאליות.

סיבות רפואיות לניתוח אף

בעוד שרוב האנשים שוקלים ניתוח אף מסיבות קוסמטיות, מספר חששות רפואיים מחייבים את ההליך. עבור חלק מהאנשים ניתוח אף נועד בעיקר לתיקון מצב רפואי או פגיעה במבנה האף שלהם. במקרים אחרים, המטופלים זקוקים גם לניתוח אף פונקציונלי וגם קוסמטי, שניתן לבצע באותו הליך כירורגי. 

מה קורה במהלך ניתוח אף?

ההליך הכירורגי המשמש לניתוח אף קוסמטי אלקטיבי או לצורך תפקודי דומה. ההבדל היחיד הוא לקבוע אם אדם יכול להשתמש באף שלו לתפקוד מלא ללא ניתוח. אם כן, ניתוח אף הוא מסיבות אסתטיות בלבד. אם לא, אז זה יכול להיחשב הליך רפואי. ללא קשר לסיבה הכירורגית, ישנם שני סוגים של טכניקות ניתוח אף - סגור ופתוחה. במהלך הייעוץ, הרופא יקבע אם שימוש בשיטה פתוחה או בגישה סגורה היא האפשרות הטובה ביותר להגיע ליעד שלך. ניתוח אף פתוח מבוצע על ידי ביצוע חתך קטן על הקולומלה, או רקמה רכה המפרידה בין הנחיריים. ניתוח אף סגור, או endonasal, מבוצע על ידי ביצוע חתכים קטנים בתוך הנחיריים ונחשב פחות פולשני. מכיוון שהחתכים ממוקמים בתוך האף, אין לו צלקות נראות לעין ותקופת החלמה קצרה יותר.

זמן התאוששות מניתוח אף

מצא את המנתח הפלסטי המוסמך המתאים, כמו ד"ר מרקוס הראל שהוא  בעל ידע וניסיון רב בניתוחי אף פונקציונליים וקוסמטיים. זהו הליך כירורגי עדין מאוד, המצריך סט ייחודי של כישורים וכישורים. היה מוכן. המטופלים צריכים לעשות את המחקר שלהם, להבין את ההליך הניתוחי ולהסתכל על תמונות לפני ואחרי של חולים בפועל. בני נוער השוקלים הליך זה צריכים להיות בני 16 לפחות מסיבות של צמיחת פנים ובגרות גופנית. למטופלים צריכים להיות ציפיות ריאליות. דון בכל שאלה או דאגה שיש לך עם המנתח שלך במהלך ייעוץ אחד על אחד. לאחר ניתוח אף, האזור סביב האף יהיה חבול ונפוח. חלק מהמטופלים אפילו חווים חבורות סביב העיניים. בממוצע, זה לוקח בערך 2 - 4 שבועות לתסמינים אלה להתפוגג. זה יכול לקחת עד שנה שלמה עד שמתאר האף החדש יתייצב במלואו ויעודן לאחר הליך קוסמטי. עם ניתוח אף פונקציונלי, המטופלים מבחינים בדרך כלל בתוצאות מיידיות מתיקון כל בעיות מבניות כדי לשחזר נשימה תקינה.

נכתב בחסות קידום אתרים לרופאים

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה