מכונות אריזה אוטומטיות לשדרוג מערך האריזה



בכל בית עסק יצרני אשר מייצר ומשלח מוצרים וסחורות באופן שוטף, מערך האריזה הוא לרוב אחת הנקודות בהן ניתן להכניס ייעול ושיפור, וכך להגדיל בעקביות את רווחיות העסק. מערך האריזה הוא גם המקום בו ניתן להכניס מיכון אוטומטי (או חצי אוטומטי) בנקודות רבות בתהליך, וכך לייעל את הייצור עוד ועוד. הן עבור בעלי עסקים קטנים או בינוניים והן עבור מנהלים, יזמים וכל אחד אחר עבורו תחום זה עשוי להיות רלבנטי, להלן מספר סוגי מכונות אריזה אוטומטיות וחצי אוטומטיות אשר יכולות לשדרג ולייעל את מערך האריזה כמעט בכל בית עסק:

קרדיט לתמונות FREEPIK

מכונות קשירה

קשירה של מגוון ארגזים ו/או חבילות שונות היא פעולה המבוצעת כמעט בכל בית עסק יצרני, מספר רב של פעמים לאורך היום. בין אם מדובר בקשירה של חבילות מוצרים לקראת שילוח לחנויות ולקוחות ובין אם בקשירה זמנית של ארגזים במסגרת נקודת אמצע כלשהי בתהליך הכולל, מכונת קשירה אוטומטית או חצי אוטומטית יכולה לייעל משמעותית את התהליך וכך לקצר זמני עבודה ולצמצם תאונות ובלאי מיותר. מכונת קשירה יודעת כיצד לקשור בצורה אחידה, מוקפדת ובטוחה באמצעות מתיחה, הלחמה וחיתוך של סרט הקשירה שמזינים לתוכה (זה יכול להיות סרט קשירה במגוון גדלים ורחבים שונים, בהתאם למוצרים והארגזים שמעוניינים לארוז).

מכונות תיווי

כמעט על גבי כל מוצר (או חלק של מוצר) היוצא משערי בית העסק מדביקים תווית זו או אחרת, ובמקרים מסוימים אף מדובר במספר תוויות. במוצרים מסוימים התיווי הוא על גבי אריזת המוצר עצמה. בכל מקרה, חשוב מאוד שתוויות אלו יישארו דבוקות בצורה טובה על המוצר, או יודפסו בצורה ברורה לקריאה. מכונות תיווי עושות זאת כיום בצורה הטובה, המהירה, היסודית והאיכותית ביותר. חשוב כמובן להתאים את סוג מכונת התיווי שקונים לאופיו של המוצר ושל פס הייצור כולו. ישנן מכונות תיווי ייעודיות עבור בקבוקים, למשל, מכונות לתיווי היקפי (סביב אריזת המוצר), מכונות תיווי 90 מעלות ועוד. מומלץ להתייעץ עם אנשי המקצוע מטעם חברת מכונות האריזה והייצור על מנת להבין איזו מכונת תיווי היא הטובה והמומלצת ביותר עבור פס הייצור הספציפי שלכם.

 

מכונת ואקום

אחד מסוגי מכונות האריזה המתקדמות והנפוצות ביותר כיום במפעלים ובפסי ייצור מתחומים שונים, בפרט עבור מוצרי מזון, תרופות, אלקטרוניקה ועוד.

מכונת ואקום , כשמה כן היא, משאירה את המוצר בוואקום מוחלט לאחר שהוציאה את כל האוויר מהאריזה, סגרה ואטמה אותה. אריזה בוואקום מאפשרת להאריך את חיי המדף של מוצרים - מכיוון שאינם חשופים לאוויר ולחמצן, תהליכי חמצון רבים מעוכבים או אינם מתרחשים כלל, והמוצר שומר על טריותו לאורך זמן רב יותר.

ניתן למצוא כיום מגוון רחב של מכונות ואקום, ביניהן אוטומטיות, חצי אוטומטיות ואף ידניות.

 

למידע ולקטלוג מכונות אריזה היכנסו לאתר סטארפק https://starpk.co.il/

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה