מכונות שטיפה לרצפה – כי הרצפה היא תעודת הזהות של כל עסק



כל בית עסק צריך לשאוף לאווירה של ניקיון, ושל סדר מופתי. מדובר אודות אתגר שאינו פשוט, כלל וכלל, בפרט באווירה המשרדית, שבה נגרסים דפים מדי יום, המונים נכנסים ויוצאים למשרד, מקיימים ישיבות צוות, ומה לא? שמירה על רצפה נקייה בבית עסק היא אתגר בפני עצמו. לא משנה כמה צוותי ניקיון תגייסו, נראה שהרצפה תמיד ידעה "ימים טובים יותר". על מנת לייעל את המערכת, מן הראוי להצטייד עם המיטב של מכונות שטיפה לריצפה.

קרדיט תמונה FREEPIK

כיצד רכישת מכונות שטיפה לרצפה יכולה להתכתב עם מסגרת התקציב שלכם?

השאלה החשובה – "כיצד רכישת מכונות שטיפה לרצפה יכולה להתכתב עם מסגרת התקציב שלכם"?, תיענה בהתאם. במציאות העכשווית, במיוחד נוכח מגפת הקורונה, שטרם הסתיימה, עסקים נוטים לחשב מסלול מחדש. ולפני כל הוצאה כספית ניכרת, עומד בפניהם בהכרח חסם פסיכולוגי, שמחייב התגברות מיטבית, בפרט כאשר מדובר אודות רכישה שעולה די הרבה כסף, כגון – מכונת שטיפה לרצפה. בעוד שכל בעל עסק שואף כיום להוזיל בעלויות, ועל כן, יש להבין כי רכישת מוצר כה גדול, איננה דומה לרכישה של חומרי ניקוי או עזרי ניקוי, מבחינת התמחור, כמובן. אבל יש להבין, כי עסקינן אודות ציוד של ניקיון מתקדם, שבסופו של דבר נחשב להרבה יותר אפקטיבי, ובראייה קדימה, יחסוך לבעלי העסק המון הוצאות כספיות, כאשר כלי ניקיון ישנים יש להחליף חדשות לבקרים.

מה הקשר שבין מכונות שטיפה לרצפה לבין בטיחות ובריאות מרביים?

השאלה המשמעותית – "מה הקשר שבין מכונות שטיפה לרצפה לבין בטיחות ובריאות מרביים"?, תזכה בתשובה לאלתר. איכות האוויר עשויה להפוך לגורם בריאותי בסביבות עסקיות. סביבות שבהן מזהמי האוויר נישאים בל מקום, וכמותם עשויה לעלות פי כמה וכמה מן השהייה באוויר החוץ. כאשר סובלים מאיכות אוויר פגומה, עובדי המשרד עשויים להיחשף לאלרגיות, כמו גם לבעיות בדרכי הנשימה. כל אלו, בהכרח, ישפיעו על הפרודוקטיביות של העובדים, וימנעו מהם מלבצע את המוטל עליהם באופן אידיאלי. נראה כי המכונות לשטיפת רצפה מאוד אפקטיביות ומתקדמות, בייחוד נוכח ההשוואה להסרה של מזהמים, אלרגנים ואבק באמצעות מטאטא רגיל, שיש לציין, כי הוא מחזיר למקום הרבה יותר פסולת, ממה שהוא מסיר. יודעי דבר מדווחים, כי כאשר מנקים את הרצפה באופן מקצועי, בעזרת ציוד מתאים, ניתן לשבר את הבטיחות ואת הבריאות של הנוכחים במשרד, וזאת באמצעות מזעור תאונות ההחלקה והסיכונים של נפילות.

האם הניקיון של מכונות שטיפה לרצפה עשוי להיות מושלם?

השאלה המשמעותית – "האם הניקיון של מכונות שטיפה לרצפה עשוי להיות מושלם", תקבל מקום של כבוד. למורת רוחם של בעלי העסקים, היתכנויות הניקיון מהאסכולה הישנה, כגון – ניגוב ידני וטאטוא הרצפה, לא מנקות כראוי, והרצפה נשארת מלוכלכת, מלאה בבקטריות ובאבק, כל אלו מבטלים את כמות העבודה הרבה, שמחויבת מן המציאות לניקיון באופן ידני של חללים גדולים מדי. מאידך, מכונת השטיפה לרצפה עשויה לספק ניקיון מושלם. היא תופסת ומסירה כמויות עצומות של אבק ושל לכלוך. כל אלה יכולים אף להשפיע באופן שלילי על הפרודוקטיביות של העובדים.  מכונות אלו עושות שימוש בזרימה קבוע של מים מחוטאים וזכים, הן מווסתות את המים שהתלכלכו אל מכלי מים, במקום להשיב אותם בחזרה לרצפה. כמו כן, אין הכרח, כמובן, לרכוש מיד מכונות פוליש. תלוי במסגרת התקציב שלכם. ניתן לשכור אותה בכל זמן נתון, וליהנות מרצפה מבריקה ומסבירה פנים.

האם מכונות שטיפה לרצפה יקנו לכם סביבה מסבירת פנים?

שאלת השאלות – "האם מכונות שטיפה לרצפה יקנו לכם סביבה מסבירת פנים"?, ועל כך נגיב, בהחלט כן. כאשר לקוחות פוטנציאליים או לקוחות קיימים שלכם נכנסים למקום של בית העסק, הם לא יכולים שלא להבחין בכמות הלכלוך ששורה בבית העסק שלכם, מה שבהכרח יעיב על הרושם הראשוני שלהם, ויגרום להם לחשוב שוב באם הם רוצים בכלל להמשיך ולהיות הלקוחות שלכם. אין כל ספק, כי רצפה מזוהמת משדרת מסר שכביכול בעלי העסק אינם מקצועיים דיים, שהם מגלים חוסר אכפתיות מהדעות שלהם, שהם רשלנים ומזניחים היבטים כה חשובים. למוניטין הרע שייווצר לכם תהיה השפעה קטלנית על השם הטוב שלכם, ועל העתיד העסקי שלכם, בלי כל ספק.

מדוע השירות של מכונות פוליש כה נחוץ כיום?

יש שאלות שחייבות להישאל – "מדוע השירות של מכונות פוליש כה נחוץ כיום"?, ובשל החשיבות של השאלה, נמהר לענות עליה מיד. מכונות פוליש יעניקו לרצפה שלכם נראות חלקה יותר, עם גימור איכותי. נגמרו הימים שבהם עשיתם שימוש של שטיחים אקסקלוסיביים, או של אריחים לרצפה, רק כדי להסתיר אותה מעין המתבונן. באמצעות מכונות הפוליש תחסכו המון כסף בניקיון השוטף, ותיהנו מהוצאה כספית חד פעמית בלבד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה