מכונת כביסה משולבת מייבש



במשפחה מרובת נפשות מצטברים מדי שבוע בגדים מלוכלכים רבים. בעלי הבית חייבים, איפה, לכבס את הבגדים הללו. העניין הוא שאת הכביסה הרטובה יש צורך לייבש, ולעיתים, תוך זמן קצר, יחסית

pixabay

דוגמא למצב כזה הוא חייל או חיילת המגיעים לסוף שבוע קצר בימי חורף גשומים ויש צורך לכבס את מדיהם ולייבשם במהירות, במקרים כאלו, ניתן להיעזר במכשיר חשמלי המבצע את שתי הפעולות גם יחד. מכונת כביסה משולבת מייבש היא פיתרון נהדר.

היתרון בשימוש במכשיר משולב כזה הינו ברור. החיסכון במקום הוא רב מאחר ושני מכשירים המגיעים בנפרד תופסים נפח רב, ובמקרים רבים, מעמידים אותם אחד על השני. יתרון אדיר אחר הוא בנוחות ההפעלה אין צורך להוציא את הבגדים הרטובים ממכונת הכביסה ולהעבירם אל המייבש. כך, כל המטלות מתבצעות במהירות ובנוחות. החיסכון בזמן הוא חיוני מאוד למשתמשים שיש להם עיסוקים מגוונים רבים אחרים בבית ומחוצה לו. את הזמן ניתן לנצל למשימות חשובות אחרות.

מכונת כביסה משולבת מייבש היא מכשיר חשמלי שחודר בהדרגה לבתים רבים. ניתן למצוא מגוון רחב של מכשירים אלו השונים אלו מאלו במפרט שלהם ובעיקר בגודלם. אחד האלמנטים החשובים שעל פיו נבחר המכשיר הוא קיבולת הכביסה. מכונות סטנדארטיות המתאימות למשפחה מגיעות עם קיבולת של 7/8/9 ק"ג כביסה.  תכונות אחרות חשובות ביותר הן מספר תוכניות הכביסה הקיימות ומהירות סחיטה. ככל שהתכניות תהיינה מרובות יותר כן, גמישות השימוש בהן רבה וניתן להתאים תכנית כביסה לסוגי מלבושים.

במכונות כביסה רבות תהיינה פונקציות חכמות נוספות כסטנדרט  כמו:  התאמה אוטומטית למשקל הכבסים, תרמוסטטים מתכווננים, בוררי מהירות סחיטה, טיימרי השהייה, תכניות לבגדים שונים דוגמת וילונות, משי, צמר ועוד. לחצני כיבוי, לחצנים לשטיפה נוספת, מערכות למחזור חומרי ניקוי, מנגנונים מיוחדים למניעת הצפה ועוד. תכניות ייבוש הכביסה יהיו על פי חום נמוך או גבוה ועוד. כולם יגיעו עם צגים דיגיטאליים בעלי תצוגה גדולה. מומלץ לרכוש מכונת כביסה משולבת מייבש אצל ספקים או אתרים המוכרים מוצרי חשמל אלו ואחרים המיוצרים על ידי חברות בעלות מוניטין. המוצרים שלהם מעולים וניתנת אחריות עליהם.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה