מכשיר אידוי קנאביס



הקנאביס פה כדי להשאר, אין עוררין על כך. אם במתכונת רפואית, או לצורכי פנאי - הקנאביס בישראל במגמת עלייה מתמדת. אמנם הצמח עצמו עדיין לא חוקי, אך ניתן להשיג מגוון אביזרי עישון ומוצרים אחרים, הקשורים באופן ישיר או בעקיפין לצריכת הקנאביס. אחד המוצרים הפופולריים שתופסים תאוצה בשנים האחרונות, ובצדק - הוא מכשיר אידוי קנאביס.

תמונה: קורן אריאל

צריכת קנאביס באמצעות עישון - מה הבעיה?

בתפיסה של רוב האנשים, צריכת קנאביס מתבצעת באמצעות עישון ג'וינט - שהוא בעצם תערובת עישון מגולגלת בתוך נייר גלגול. כמו סיגריה, רק קצת אחרת.

 

בעוד שהצורה הזו היא אכן שיטת הצריכה הפופולרית ביותר, שמספקת השפעה בצורה המהירה ביותר (בתוך דקות ספורות ניתן להגיע להשפעה הגבוהה ביותר), הרי שהיא חושפת את הצרכן לבעיה: נזקי העישון.

 

עישון בפני עצמו הוא מזיק; הוא חושף את המעשן לתוצרי התפחמות מזיקים, הגורמים לגירוי דרכי הנשימה, היווצרות של רדיקליים חופשיים בגוף, ופגיעה בתפקוד הריאות.

 

יותר מכך, בתרבות הישראלית לעתים מקובל לערבב טבק יחד עם הקנאביס, אשר מכיל כמות גבוהה של חומרים מזיקים.

מכשיר אידוי - אלטרנטיבה נקיה מעשן

על מנת להמנע מנזקי העישון, ניתן להעזר ב - וופורייזר, או מכשיר אידוי, בעברית.

 

מכשיר אידוי קנאביס מאפשר למצות את החומרים הפעילים הרצויים מהקנאביס, באמצעות הזרמה של אוויר חם, לתוך הצמחים, בטמפרטורה גבוהה מספיק על מנת להפיק מיצוי נכון - ללא חומרים ורעלנים מיותרים.

 

מכשירים איכותיים, פועלים באמצעות שיטה של הסעת חום, המאפשרת למנוע את המגע של גוף חימום ישירות בקנאביס.

יתרונות השימוש בשיטת האידוי

נקי יותר, ללא עשן מזיק

היתרון המובהק ביותר הוא כמובן, הימנעות מעשן. עשן יוצר ריחות לא נעימים, טעם לוואי שאינו משקף את טעם הצמחים המקורי. העשן כולל בתוכו חלקיקים מפוחמים של נייר הגלגול, וכאמור - במידה ומערבבים עם טבק - אז גם את כל הכימיקלים המסוכנים שמתווספים לטבק בדרך כלל.

שליטה בכמות

יתרון נוסף הוא היכולת למנן היטב את כמות הצריכה. כאשר מאדים קנאביס, הצמח נשאר בתוך תא המילוי של המכשיר, וניתן לאדות אותו עוד ועוד, עד למיצוי מלא. הצמחים עוברים תהליך של קלייה - לא שריפה. בסוף, כאשר לא יוצאים אדים יותר, התוצאה המתקבלת היא צמחים יבשים וחומים, שאפשר אפילו למחזר על מנת להשתמש בהכנה של עוגיות.

 

כאשר משתמשים בג'וינט, כל עוד הוא בוער - חומר מתבזבז. באידוי, במכשירים הנכונים הפועלים בשיטה של הסעת חום - מתבצע מיצוי של הצמחים רק בעת שאיפה.

 

איזה וופורייזר לבחור

בחירה של מכשיר אידוי היא דבר לא פשוט כיום - ישנם מכשירים רבים בשוק, בטווח מחיר רחב, ובעלי פונקציות רבות ושונות.

 

לפני רכישה, חשוב מאד לערוך בדיקה של אופן השימוש, ותדירות השימוש. יתכן, שעבור צרכני קנאביס "מתחילים", אין צורך במכשיר יקר. עבור אחרים, הזקוקים ל "סוס עבודה", מכשירי הפרימיום הם אלו שיציעו את התמורה הטובה ביותר לכסף.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה