לא תמיד צריך מלגזה חדשה. מלגזות יד שנייה יכולות להוות פתרון מצוין לבית עסק הזקוק למלגזה. בגלל כדאיות כלכלית או השימוש המיועד, מלגזות יד שנייה יכולות בהחלט לענות על הצרכים של העסק. המלגזות מתוחזקות ומשופצות ובאיכות מעולה. רוצים לדעת עוד על מלגזות יד שנייה? אתם מוזמנים לקרוא את המאמר שלפניכם.

קרדיט תמונה FREEPIK

מלגזות יד שנייה באיכות מעולה

מלגזות יד שנייה עוברות תחזוקה שוטפת ובדיקות על-ידי מכונאי מלגזות מיומנים העוברים על כל מלגזה בצורה מקיפה, מחליפים חלקים שחוקים, נוזלים ופילטרים הנדרשים להחלפה.

לאחר מכן המלגזות נצבעות מחדש, מודבקות עליהן מדבקות חדשות, הכל כדי להביאן להתאמה מלאה לצרכים של כל לקוח. ניתן להשיג את כל הגדלים בהתאם למפרטים הנדרשים של כל מלגזה משומשת.  

מדוע כדאי לבחור במלגזה יד שנייה?

כלים תעשייתיים, ובכלל זה מלגזות, יכולים להיות מאוד יקרים. שלא לדבר על התחזוקה השוטפת, שגם שם העלויות הן גבוהות. לכן במצבים שונים פונים לרכישת מלגזות יד שנייה . אילו הם? כאשר תכיפות השימוש אינה גבוהה, כדאי לרכוש מלגזה יד שנייה. רכישת מלגזה משומשת חוסכת כסף רב ואם אין בה צורך יומיומי, לא כדאי ללכת על עסקה יקרה. שימוש חלקי הוא, לדוגמא, כשזקוקים למלגזה לביצוע משימות מדי פעם, רק כגיבוי לעסק. גם כאשר זקוקים בדחיפות למלגזה  נוספת עבור תקופה עמוסה, מומלץ לרכוש מלגזה יד שנייה ולא חדשה. מלגזה משומשת נקנית מהחברה עצמה, ששיפצה וחידשה את המלגזות המשומשות, ולא דרך אתר אינטרנט. כך יש למלגזות "בית", יודעים ממי היא נקנתה ולמי לפנות במקרה של תקלה.

מה היתרונות של מלגזה יד שנייה?

מלגזות יד שנייה מתוחזקות ממש כמו חדשות ומתאימות לכל מי שלא צריך או לא יכול לרכוש מלגזה חדשה. בהשבחה ובשיפוץ של כל מלגזה נערך תיעוד מפורט של כל הטיפולים שנעשו בה וכמובן מוענק שירות תיקונים מלא. המלגזות נמצאות במצב שמישות מוחלט ויכולות לשמש את הלקוח למשך שנים רבות. מדובר במכונות שינוע של סחורות וציוד הנעשה בהן שימוש בעיקר במפעלים, תעשייה, מרכזים לוגיסטיים וקניונים. המלגזות עוברות תחזקה שוטפת במוסכים מורשים בלבד, ועם כל היתרונות הללו, המחיר זול כשל מכונה משומשת ולא חדשה.

אילו  מלגזות יד שנייה ניתן לרכוש?

מלגזות חשמליות, מלגזות דיזל, מלגזות צריח, מלגזות להרמת משקלים כבדים, מלגזות שדה. כולן עוברות בדיקות תקינות.

מדוע מלגזות הופכות למשומשות?

 מלגזות יד שנייה הופכות לכאלו לא כי הן התקלקלו אלא כי בית העסק משתדרג, או המוצרים שיש לשנע השתנו והמלגזות הנוכחיות כבר אינן מתאימות. במקרים מסוימים המלגזות שימשו עסק שנסגר וכבר אין בהן צורך או ששינה את ייעודו.

מעוניינים במלגזה יד שנייה? אתם מזומנים ליצור איתנו קשר. אצלנו תקבלו שירות ייעוץ והכוונה בכל הקשור למלגזות יד שנייה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה