ממבצעי סוף עונה לחגיגות פורים



עונת החורף המתעתעת השנה, הביאה את חנויות האופנה להתחיל מוקדם מן הצפוי עם מכירות סוף העונה. מי מכם שכבר בעניינים בוודאי גילה שניתן למצוא את מחירי סוף העונה בקולקציית החורף לנשים, גברים וילדים, גם בתחום הביגוד וגם בתחום ההנעלה. אחרי הבאז סביב המבצעים ההיסטריים של קסטרו בחנויות הרשת, עוד לא הספקנו לנח והנה חג פורים הקרב והבא ממשיך את רצף הקניות. אולם אם למדנו משהו הוא שמבצעים בחנויות באופן כללי ומבצעי סוף עונה בפרט יוצרים עומס רב ובכנות ניתן לומר פוגעים בחוויות הקניה.

קרדיט תמונה FREEPIK

אך אחרי שנתיים קורונה בהם למדנו היטב לרכוש אנו אונליין בחרנו שלא לעמוד בתורים הארוכים לחדרי ההלבשה או לעמדות התשלום. אז אם אתם מאלה שמחכים לדקה ה 90 ועדיין לא רכשתם תחפושת החלטנו לבחון את ההיצע שיש לאתר האונליין  One project  להציע.

למי מכם שלא מכיר את  One project, מדובר באתר אופנה ישראלי גדול במיוחד בו תוכלו למצוא כמעט הכל, החל מביגוד והנעלה ועד לאקססוריז. בין המותגים המוכרים ניתן למצוא את מותגי הבית- פוראבר 21 וסטייל ריבר, המותג הנמכר ביותר באתר. 60% מהרוכשים באתר הן נשים ו-40% הנותרים הם גברים, כיאה לכל רשת אופנה פיזית או וירטואלית.

באתר תוכלו למצוא תחפושות לכל המשפחה ואם תמהרו תוכלו ליהנות מ 20% הנחה (עד 07.03.23) על קולקציית פורים. בין המותגים שושי זוהר, סטייטל ריבר ובוררדרליין. 

באתר One project תוכלו למצוא קרוב ל-90 מותגים שונים, ביניהם גם מותגים מובילים לנשים, גברים, ילדים ותינוקות. בימים אלו ניתן ליהנות מסיילים שווים וממחירים אטרקטיביים במגוון מוצרים וקטגוריות.

ערכנו סקירה מהירה על מגוון מותגים מובילים:

סטייל ריבר

מותג אופנה לנשים בו תוכלו למצוא מגוון רחב של בגדים, נעליים, הלבשה תחתונה ואקססוריז, בעיצוב עדכני, בינלאומי. זהו גם מותג הבית הנמכר של האתר.

פוראבר 21

One project לאחרונה התחדשו גם בפוראבר 21 כמותג הבית שלהם. הם עתידים לפתוח בישראל מספר חנויות פיזיות של המותג האמריקאי הנחשק, המציע ביגוד לנשים, גברים וילדים, במגוון רחב של מידות ומחירים.  

NA-KD

מותג אופנה אירופי מוביל של ביגוד והנעלה לנשים וילדות.

קונברס

חברת בת של נייקי, לנעלי סניקרס טרנדיות לנשים גברים וילדים, בניהם תוכלו למצוא גם את נעלי האולסטאר הידועות בשלל עיצובים.

אדידס

מותג ספורט עולמי ומוביל בתחומו, המציע מגוון רחב של בגדי ספורט והנעלה לגברים, נשים וילדים.

סקצ'רס

מותג נעלי ספורט איכותיות ונוחות למגוון תחומים: נעלי הליכה\ריצה, נעלי יוגה, נעלי אימון, נעלי פילטיס ועוד.

ריבוק

מותג אופנה ספורטיבי מוביל בעולם, המציע מגוון רחב של פרטי לבוש והנעלה עדכניים, לגברים, נשים וילדים.

מותגי פרימיום:

Weworewhat

מותג אופנה יוקרתי לנשים של המעצבת האמריקאית דניאל ברשטיין, המציע מגוון פרטי לבוש: מעילים, ג'קטים, אוברולים, חליפות, מכנסיים, חולצות, בגדי ים ועוד.

MONTE BLACK

בית אופנה המציע ביגוד איכותי ומסוגנן לנשים. ידוע בזכות חליפות השינה היוקרתיות שלו.

Calvin Klein

מותג אופנה בינלאומי, המציע מגוון פרטי לבוש, הנעלה ואקססוריז לגברים ונשים.

טומי הילפיגר וראלף לורן

שני מותגי אופנה אמריקאים מובילים בעולם, המייצרים ביגוד, הנעלה ואקססוריז, לגברים, נשים וילדים.

כאמור באתר תוכלו למצוא אינספור מבצעי סוף עונה שווים במיוחד, בטווח רחב של מחירים, במגוון מותגים  ובקטגוריות שונות לנשים, גברים, ילדים ואפילו תינוקות. אז אחרי שעשינו עבורכם את רוב העבודה, כל שנותר לכם הוא רק להיכנס לאתר, לבחור את המותגים האהובים עליכם וליהנות ממשלוח מהיר!

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה