אחד המאפיינים הבולטים ביותר של הישראלים המצויים זה ללא ספק המנגל

 AVRAHAM שיווק דיגיטלי

כל מי שנגע אי פעם במנגל וניסה את כוחו למנגל, מכיר את הקשיים הרבים שכרוכים בכך כאשר הקושי העיקרי זוהי העובדה שהמנגל מתלכלך מהר, והוא אף נפגם ונהרס לאחר תקופת שימוש לא ארוכה.

בגלל הסיבות הללו, חשוב לשקול היטב בטרם בוחרים את המנגל, זה שישרת אתכם בהמשך בצורה הכי טובה.

למעשה מנגל נירוסטה זוהי התשובה לכל המתלבטים. הוא זה שיעשה את העבודה באופן היעיל ביותר בגלל היתרונות שיש במנגל העשוי אלומיניום.

מנגלים נירוסטה – למה הם טובים?

אחד החומרים העמידים ביותר בתעשייה זוהי הנירוסטה. מדובר בחומר גלם עם תכונות ייחודיות כמו עמידות הן לאש והן למים. מעבר לכך מדובר בחומר שהוא אל חלד והוא גם לא נפגע כאשר הוא בא במגע עם חומרים שונים.

מעבר לתכונות הייחודיות הללו יש גם את היופי המיוחד של הנירוסטה. הוא יפה במיוחד ועל כן הוא גם יכול לשמש כפריט נוי בגינה.

בגלל כל זה אנחנו עדים כיום לכך כי רוב רובם של המנגלים אכן מיוצרים מנירוסטה. ישנו מבחר גדול של דגמים. הדבר יוצר אולי בלבול וקושי להגיע למסקנה ולבחור את המוצר הנכון אך מנגד ברור כי כל אחד יוכל למצוא את מבוקשו ולקבל את המנגל הכי מדויק ומתאים עבורו.

יש מנגלים גדולים ויש מנגלים קטנים. יש מנגלים העשויים חלק אחד ויש כאלה שעשויים משני חלקים. ברור כי כל לקוח זקוק למשהו אחר וכל אחד ייהנה ממנגל מהסוג המתאים לו.

מנגל נקי ומתוחזק

אחד הקשיים המשמעותיים ביותר שיש לנו עם המנגל זוהי התחזוקה של המנגל ואופן הניקוי שלו.

הלכלוך במנגל נוטה להיתקע בין החריצים וקשה מאוד להסיר אותו. המנגל העשוי נירוסטה הינו בעל מאפיינים מיוחדים אשר מאפשרים את הניקוי הקל והמהיר בלי קושי או מאמצים מיוחדים.

את המנגל מנירוסטה מנקים בעזרת חומר ניקוי המיועד לנירוסטה וכך המנגל חוזר למראה הכמעט מקורי שלו.

בעזרת מטלית עם מעט חומר ניקוי ניתן למרק ולחדש את המנגל בכל פעם לאחר השימוש.

מנגל בריא יותר

חשוב לציין גם את היתרון הבריאותי של המנגל העשוי נירוסטה. מדובר במשטח שאין בו נקבוביות או חריצים אשר בהם עשויים להצטבר שאריות, פסולת וחיידקים. הגריל הוא זה שנמצא במגע ישיר עם האוכל ואם הוא נקי, הרי ברור שהאוכל יהיה נקי יותר וייעשה בצורה סטרילית.

אך על מנת שאכן תוכלו ליהנות מכל היתרונות, חשוב מאוד שתקפידו על ניקוי יסודי של המנגל לאחר כל שימוש.

יש כאלה שאולי יתייחסו לעובדה הזו כחיסרון אך שווה בהחלט להקצות את המשאבים הנדרשים לצורך ניקוי המנגל לאחר כל שימוש. כי רק כך המנגל אכן יהיה מבריק, נאה לעין ואסתטי לשימוש לאורך זמן.

מאמר זה נכתב בשיתוף פעולה עם אברהם קידום אתרים

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה