ללימודי מנהל עסקים תואר ראשון כוללים מגוון רחב של קורסים אשר מטרתם להקנות לסטודנטים ידע ביסודות הניהול. רוב הקורסים במהלך התואר הם תיאורטיים וביניהם תורת המימון והניהול, מבוא למיקרו ומאקרו כלכלה לצד קורסים מעשיים כגון מתמטיקה, אנגלית עסקית, שיטות מחקר וסטטיסטיקה. לימודי מנהל עסקים מעניקים חווית למידה מעשירה חשובה ומיוחדת. מנהל עסקים תואר ראשון מספק ארגז כלים מגוון לצורכי התעשייה.

קרדיט תמונה FREEPIK

לימודי מנהל עסקים

במסגרת לימודי תואר במנהל עסקים ניתן לשלב מגוון רחב של תכניות לימוד הכוללות התמחויות ייחודיות וקורסים עדכניים לרבות, מנהל עסקים בהתמחות מימון ושוק ההון, מנהל עסקים בהתמחות ביזמות וחדשנות, מנהל עסקים בהתמחות שיווק, פרסום ודיגיטל. התוכניות השונות משתנות כל העת בהתאם לדרישות של השוק והתעשייה.

מנהל עסקים תנאי קבלה

כמו בכל לימודי תואר, גם ללימודי מנהל עסקים תנאי קבלה שונים בין המוסדות השונים כאשר באוניברסיטאות תנאי הקבלה גבוהים יותר מאשר במכללות השונות. תואר מנהל עסקים מתאים למי שחש משיכה לעולם הפיננסי, למי שיש לו כישורי אסטרטגיה ויזמות, לכל מי שעוסק בשיווק ולאנשים ששואפים לנהל חברה בעתיד בהתאם לתהליכי ניהול מודרניים.

אוניברסיטה או מכללה

תנאי קבלה למנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב כוללים ציון התאמה המשלב ממוצע בגרויות ופסיכומטרי של 620 ומעלה עם ידע במתמטיקה לרבות ציון עובר בבחינת הבגרות בהיקף 4 יחידות לפחות או ציון של 138 ומעלה בחלק הכמותי בבחינה הפסיכומטרית. נדרש סיווג אנגלית של ציון 100 ומעלה וסיווג עברית בציון 105 ומעל עבור מנהל עסקים תנאי קבלה במוסד זה.

במכללה למנהל ניתן להתקבל על סמך ממוצע בגרויות  של 85 ומעלה או על סמך ציון פסיכומטרי של 540 ומעלה. נדרש ציון 110 ומעלה בחלק הכמותי  לצד זכאות לבגרות.

מנהל עסקים תואר ראשון

אם אתם מתעניינים באפשרות של לימודי מנהל עסקים ורוצים לדעת היכן ניתן ללמוד מבחינת הנתונים שלכם כדאי לכם להכיר את אתר שוקיסט. באתר ניתן להזין את הנתונים ולקבל  את סיכויי הקבלה שלכם עבור תואר מנהל עסקים במוסדות השונים. תוכלו להזין נתונים חלקיים או מלאים ולגלות במה תצטרכו לשפר על מנת להתקבל למוסד המועדף עליכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה