מנעולן באשקלון - נתקעתם מחוץ לדירה? הזעיקו מנעולן מקצועי בכל שעה



מנעולנים רבים בכל רחבי הארץ מציעים את שירותם בזמינות מלאה של 24 שעות ביממה בכדי להעניק ללקוחותיהם שירות מהיר לכל צורך. אז במידה וגם אתם תקועים מחוץ לדלת שמסרבת להיפתח, חשוב לדעת כי בעזרת S-LOCK רשת מנעולנים בפריסה ארצית, תוכלו לקבל שירותים מקצועיים של מנעולן באשקלון בפרט ובכל רחבי הארץ בכלל בזמינות מלאה. רגע לפני שאתם בוחרים את המנעולן שלכם, חשוב להכיר את הסיבות השכיחות ביותר שגורמות לאנשים רבים להזעיק את שירותיו של מנעולן. היכרות עם סיבות אלה וקבלת מספר טיפים חשובים שיסייעו לכם להימנע מהן, יאפשרו לכם לחסוך את הזמנתו של המנעולן הבא.

pexels

מאבדים מפתחות כל שני וחמישי? הטיפ הבא הוא בשבילכם!

הסיבה השכיחה ביותר להזעקתו של מנעולן באשקלון היא כמובן איבוד מפתחות. מנעולנים רבים בכל רחבי הארץ מדווחים כי רוב ככל הלקוחות שמזמינים את שירותם פשוט איבדו את המפתח. אם גם אתם נוטים לאיבוד מפתחות כל שני וחמישי, חשוב שתכירו טיפ חשוב שיסייע לכם לשמור על המפתחות לאורך זמן. הקצו מקום קבוע בו תניחו את המפתחות מיד עם כניסתכם לדירה וכמובן מיד עם יציאתכם ממנה. מקום קבוע ובטוח בו תניחו את המפתחות יסייע לכם להתרגל לפעולת הנחת המפתח כבר כמעט באופן אוטומטי כך שלא תשכחו לבצע את הפעולה מיד בתום השימוש במפתחות.

 

צילינדר תקול - הסיבה השכיחה ביותר להרס הצילינדר והדרך למנוע אותה

 

סיבה נוספת ומעט פחות שכיחה היא שחיקה של מערכות הנעילה. אנשים רבים מדווחים על כך שהמפתח כבר בקושי נכנס לחלקו הפנימי של הצילינדר או שנכנס ומסרב להסתובב מה שמקשה מאוד על הליך הפתיחה והנעילה של הדלת. שלבים אלה הם תמרורי אזהרה לפני שהצילינדר כבר לא יענה לדרישותיכם בעת סיבוב המפתח ולא יפתח או ינעל את הדלת. הסיבה המרכזית לבלאי מהיר של הצילינדר היא שימוש במפתחות שאינם נקיים. שימוש במפתחות מלוכלכים גורמים להצטברות לכלוך בחלקו הפנימי של הצילינדר שאט אט מתחיל להשפיע על תפקודו. במרוצת השנים כאשר כמות הלכלוך כבר גדולה, קיים סיכוי סביר שיום אחד פשוט לא תצליחו לפתוח או לנעול את הדלת, מה שיחייב אתכם להזעיק את שירותו של מנעולן מקצועי.

 

בחרו נכון את הצילינדר המתאים ביותר עבורכם

 

מנעולן באשקלון בפרט ובכל רחבי הארץ בכלל, יגיע מצוייד עם כל הידע המקצועי והציוד הנדרש לשירותי פריצת דלת נעולה שמסרבת להיפתח והחלפת הצילינדר. חשוב לדעת כי כיום יש כמה וכמה סוגים שונים של צילינדרים, כאשר ההבדלים המרכזיים ביניהם הם רמת האבטחה שלהם וכמובן מחירם. מנעולן מקצועי ידע להתאים עבורכם את הצילינדר הטוב ביותר כך שתוכלו ליהנות מרמת אבטחה מספקת ללא צורך לשלם מחירים מופקעים. חשוב לוודא כי הצילינדר המוחלף חדש מקופסה וכולל חמישה מפתחות חדשים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה