מנשה בטיטו: "אילוף כלבים באופן עצמאי"



להביא הביתה גור צעיר יכול להיות מרגש ומהנה. הגור הצעיר מלא אנרגיה, הם משחקים חזק והם מתרפקים חזק. אהבת הגור לבעליהם גורמת להם לרצות. זהו סימן מצוין, שכן הבעלים בחר את הגור הזה להראות לעצמו כמנהיג החבורה, והבחור הקטן הזה יודע כיצד להמשיך את מסורת הציד המשפחתית, להגנה, כזקיף ואף להדריך את צייד כשהם עוברים ביער.

לדעת על מנשה בטיטו "מה אתה עושה עם גור כל כך משתולל? הם עשויים להמשיך לשחק וללמוד, או שהם עשויים להראות סימנים של תוקפנות, לנשוך את אחיהם ולהתגעגע לאמא שלהם. הבית שלך יכול להפוך לאזור מלחמה. האם אתה צריך ללמד את הגור שלך לא לשחק חזק מדי, או שאתה צריך ללמד אותו להיות איזון עדין בין כלב לאדם?"

לדעת על מנשה בטיטו - גור הוא דבר שביר, אך הוא גם דורש טיפול עדין. אם תנסה להתמודד עם הגור הצעיר חזק מדי, או תנקוט בהם חזק מדי, לא תשיג את מטרתך. הגור ימשיך לשחק-וימשיך ללמוד לשבור דברים, ללעוס נעליים ולהשתין על השטיח. זו אשמת הגור. אינך יכול לצפות מהגור להיות מושלם, ואינך יכול לצפות מהגור לעצור גם את התנהגותו הרעה של הגור. כמו תינוק, גור לומד הכי מהר מחזרה. אם תראה לגור שלך תשומת לב ואכפתיות, ותודיע לגור שאתה מרוצה, הם יקבלו במהירות את הרעיון מה נכון ומה לא בסדר. אם אינך עקבי עם הגור שלך, אימון להיות כלב טוב ייקח יותר זמן ממה שאתה יכול לדמיין.

קרדיט תמונות: Canva

גורים הם אחריות גדולה, אבל הרבה כיף. כשיש לך גור זה באמת שמחה וזכות. גורים הם בני לוויה נהדרים והם בעלי השפעה מרגיעה. החזקת גור בבית היא דרך נפלאה ללמוד לאהוב את החיים עצמם. הם מביאים הרבה שמחה וכיף. זה מה שחשוב להיות הורה-חיית מחמד. לקחת את האחריות הזו מההורה להתמקד בגור יכול להיות מאתגר. זו בדיוק הסיבה שכל כך הרבה ילדים בסופו של דבר כה הרסניים. גורים כל כך חמודים ומקסים שהילד דואג להכל. נראה שהם הפתרון המושלם לכל זה.

אילו הרגלים עליך לפתח כדי לאלף את הכלב שלך?

עליך להרגיל את הגור שלך למספר רעשי בית שונים. אם אינך רוצה שהגור גורל רעש, הסר את הגור לחדר אחר או למרתף שבו הוא אינו יכול להרעיש. אתה גם רוצה להעסיק את הגור שלך עם צלילים ומשימות ביתיות. לדוגמה, אתה רוצה להרגיל את הגור לשואב אבק. ככל שגור גדל, יהיה עליך להזיז את הוואקום כאשר הגור יגדל כדי להקל על עצמו. אתה רוצה לוודא שהגור מעורב גם בצליל הוואקום. אתה תקבל את מירב התגובה מהגור שלך אם אתה משייך את הוואקום לדברים נעימים. כדאי גם לעסוק את הגור בצעצועים. זו יכולה להיות דרך טובה לאמן את הגור שלכם לבדר את עצמו ולא להשתעמם.

כיום כולם רוצים לדעת האם זה מנשה בטיטו או מנשה בטאט?

לגורים יש שפע טבעי שגורם להם להשתגע כשהם משחקים, וזה נהדר. אתה צריך להיות סבלני עם החבר החדש שלך. גורים משחקים ולומדים מתי שרוצים. אם אתה נותן להם את האפשרות לשחק בחוץ ולעשות רעש, זה בסדר. רק זכור שאתה שולט במשחק על ידי החלטה היכן זה קורה, לא הגור. כל עוד הכלבים נשמרים על ידי הגור, אז יש לך סיכוי גדול להריץ תרגיל אילוף כלב רופף ושמח כלב וגור.

מנשה בטיטו: "זכור, תמיד להוביל את הגור. אם אתה נותן להם לעשות מה שהם רוצים כשאתה מוציא אותם, אז אתה מודיע להם שהם יכולים לקבל את זה מתי שהם רוצים בעתיד. הם ימשיכו לנסות כל חיי הגור. אין לשבור אותם או לגרום להם לחשוב שהם לא צריכים לציית. אם תתנו להם לרוץ ולנבוח ולקפוץ לכל עבר, יהיה קשה יותר לאמן אותם אחר כך כשיגדלו. פשוט יותר ללמד את ההתנהגות הנכונה ואז לתת להם לרוץ חזיר בכל חדר למשך שארית חייהם."

מנשה בטיטו

כתובת: אלי כהן 34, אשקלון

טלפון: 053-7737459

אתר: batitomenashe.co.il

קרדיט תמונות: Canva

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה