מסחר באיביי - איך מוכרים לכל העולם בלי להחזיק מלאי?



איביי החלה כזירה מקוונת למכירת מוצרי יד 2. כיום, אפשר לסחור דרכה במודל חסר תקדים. מכירות לכל העולם בלי להחזיק מלאי. אורן סויסה, סוחר מנוסה וממקימי "מרכז דרופשיפינג ישראל" מסביר למי זה מתאים ומה הכללים

pixabay

השיטה ששמה פס על המלאי 

אורן מכיר את איביי לעומק כסוחר וגם כמרצה. עברו אצלנו בקורסים בשנים האחרונות 2500 אנשים, הוא מסביר. והייחוד הוא שאנו מלמדים הכל לעומק וקיבלנו גם הכרה מטעם ארגון אמון הציבור. ביקשנו מאורן להסביר מהו בעצם קורס איביי ומה כל כך מיוחד בדרך שמציע מרכז דרופשיפינג ישראל.

אנחנו, מחייך אורן בעיניים נוצצות, התחלנו בתור סוחרים. לא החלטנו יום אחד לפתוח קורס איביי וללמד תיאוריה. רק אחרי שבעבודה קשה אספנו את כל הידע והניסיון, החלטנו ליצור קהילה. אנחנו לא רק מלמדים, אלא גם שומרים על קשר הדוק עם הבוגרים, אצלנו במרכז, בווטסאפ וטלפונית. הרבה מהבוגרים מגיעים אלינו ומוצאים בית חם, לסחור על המחשב הנייד במקום לבד בבית. אצלנו אך ורק מדריכים שמכירים לא רק את התיאוריה אלא גם מממשים אותה יום יום, שעה שעה. ובגדול, השיטה ששמה דרופשיפינג עובדת לא רק באיביי, אלא גם בפלטפורמות מסחר אחרות.

לקבלת מידע נוסף ויצירת קשר – לחצו כאן!

הרעיון של דרופשיפינג באיביי, הוא לעבוד מול ספקים ולזהות ביקוש למוצרים רווחיים. אנו מלמדים, מסביר אורן, אך לזהות מוצרים מנצחים, שניתן להציע בפלטפורמות השונות כגון איביי או באתר שופיפיי שבונים די בקלות. שופיפיי, למי שלא מכיר, זו פלטפורמה פופולרית להקמת חנויות מקוונות. גם עליה מלמדים וגם על האופן שבו צריך להציג מוצרים באופן חוקי, למכור אותם ורק אחר כך להזמין מהספק.

הספק, לפי הוראה שלך, אומר אורן, מעביר את המוצר למזמין. ומה הרווח, האם אפשר לחיות מזה? הרווח ממחזור המכירות, לאחר עמלות שונות לאיביי, פייפל וכדומה, מגיע ל-30 אחוז ואפילו יותר. נניח שמכרתם מוצר שקניתם ב-50 ₪ בסכום כפול. אתם נשארים ביד עם כ-30 עד 40 ₪. זו השאיפה ואנו מלמדים איך אפשר לממש אותה. 

לקבלת מידע נוסף ויצירת קשר – לחצו כאן!

מהו ההבדל שבין הצלחה לבין כישלון?

מה ההבדל בין מה שאתם מציעים לבין כל קורס דרופשיפינג אחר, שאפשר למצוא ברחבי האינטרנט? ניכר שאורן שמח לשמוע את השאלה. כיום, אנחנו מציעים את הקורס הכי מקיף והכי חדשני (וגם וותיק). יכולנו להציע קורס מוקלט, אבל במידה מסוימת זו הטעיה. ללקוח, לתלמידים שלנו, מגיע לקבל את התכנים הכי חדישים והכי עדכניים. אנו רוצים להציע את הדרך הנכונה, להקים עסק חוקי, בלי לבצע טעויות שיגמרו לכם את העסק עוד לפני שהתרומם. אנחנו מקפידים להציע מעל ומעבר, בקהילה תוססת שפתוחה גם אחרי המפגשים.

ההבדל שבין הצלחה לבין כישלון יכול להיות טעות תמימה. למשל, מכירה של מוצר מבלי שווידאתם שיש ספק שימכור לכם בדיוק את אותו המוצר. האינטרנט איננו סלחני מבחינה זאת. איביי, אמזון ופלטפורמות אחרות לא מהססים לחסום ולקנוס מוכרים שלא פועלים בצורה תקינה ומשאירים לקוחות מאוכזבים.

כמה צריך למכור בשביל להרוויח?

הישראלים אוהבים לדבר בשקלים. האם תוכל לשתף את הקוראים, מתוך הניסיון שלך, כמה צריך למכור בשביל להרוויח? אני לא מציע, מדגיש אורן, לספור את הכסף עוד לפני שמתחילים. בקורס שלנו, כל תלמיד מתחיל למכור תוך כדי הלימוד. בהתחלה, מוכרים בכמה עשרות או כמה מאות דולרים בחודש. זו תוספת נחמדה למשכורת ומה שלא פחות חשוב – אי אפשר להפסיד. אי אפשר להיתקע עם סחורה שלא נמכרה כי כמו שאמרתי, אין מלאי. כל מכירה מכניסה רווח. קהילת הבוגרים שלנו מלאה סוחרי דרופשיפינג שהתחילו בקטן ומכניסים משכורת נוספת וגם הרבה יותר. להגיע למשכורת כפולה או משולשת ולהתפרנס רק מזה, רק מעבודה מהבית – יותר ויותר אנשים מצלחים להציב לעצמם את המטרה הזאת ולהגיע אליה.

לקבלת מידע נוסף ויצירת קשר – לחצו כאן!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה