ההתמכרות לטלפונים כבר אינה בעיה שולית אלא בעיה השייכת למרבית האוכלוסייה אשר עושה שימוש יומיומי בטלפונים ניידים. פעולות שגרתיות רבות נעשות דרך הנייד ומרבית האנשים עושים שימוש של שעות רבות במהלך היום עם מכשירי הטלפון שלהם. כמו כן מרבית המשתמשים אינם מסוגלים להתעלם מההתראות הטלפון והמכשיר גורם להסחת דעת אצל רוב המשתמשים בנייד במצבים רבים.

מערכת בטיחות לרכב מצילת חיים



ההתמכרות לטלפונים כבר אינה בעיה שולית אלא בעיה השייכת למרבית האוכלוסייה אשר עושה שימוש יומיומי בטלפונים ניידים. פעולות שגרתיות רבות נעשות דרך הנייד ומרבית האנשים עושים שימוש של שעות רבות במהלך היום עם מכשירי הטלפון שלהם. כמו כן מרבית המשתמשים אינם מסוגלים להתעלם מההתראות הטלפון והמכשיר גורם להסחת דעת אצל רוב המשתמשים בנייד במצבים רבים.

קרדיט: PIXABAY

אחת הבעיות המרכזיות שעולות בעקבות הסחות הדעת שמייצרים הפלאפונים היא בזמן הנהיגה. כולם יודעים ששימוש בנייד בזמן נהיגה פוגע בריכוז וביכולת להגיב בצורה מהירה למתרחש בכביש, ועדיין, נתוני תאונות הדרכים מצביעים שאנו רחוקים מלהפנים וליישם. אנשים מודעים לבעיה ומתקשים לעמוד בפיתוי לפניהם, המדינה מהדקת את האכיפה אך הנתונים המדאיגים נשארים גבוהים ומעידים על צורך בפתרון יעיל יותר.

ישראל הבינה את חשיבות הנושא ואת הצורך המיידי במתן פתרונות לבעיית השימוש בטלפונים בעת הנהיגה. לכן, הוקצעו סכומי כסף נכבדים להעלאת המודעות להשפעת השימוש בנייד בזמן הנהיגה והכנסת מערכות בטיחות לרכב ברכבים פרטיים על מנת לשמור על חיי אדם ולמזער סיכון על הכבישים.

אבל מה עם הנייד?

מערכות בטיחות לרכב לרוב מתייחסות אל עזרים שונים המשמשים את הנהג בזמן הנהיגה ומסייעות לו בשליטה ברכב, אבל מה עם השליטה על הנייד?

כאן נכנסת מערכת חדשה למשחק ומבטיחה פתרון יעיל ב-100% נגד הסחות דעת סלולריות בזמן הנהיגה, הפוגעות בריכוז וביכולת התגובה על הכביש.

מערכת בטיחות לרכב של SaverOne הינה מערכת המתמקדת בנהג הרכב האחראי על התנהלות הנהיגה ועל שמירת בטחון הנוסעים. המערכת משביתה אך ורק את הנייד של היושב במושב הנהג משימוש בפעולות מסיחות דעת כגון הודעות והתראות שונות, אך מאפשרת קבלה והוצאת שיחות או שימוש במערכות ניווט. המערכת מופעלת באופן אוטומטי מרגע הכניסה לרכב והנהיגה הפעילה. מערכת זו מצילת חיים ושומרת על הנהג והנוסעים ברכב באופן אפקטיבי יעיל ומדויק, עם הצלחה של 100%.

מערכת הבטיחות לרכב ויתרונותיה:

המערכת לא מאפשרת לנהג לעשות פעולות מסיחות דעת עם הנייד בעת הנהיגה - נהגים אינם יכולים לגלוש, להתכתב ולקבל הודעות בזמן נהיגה.

  • שומרת על חייהם של הנוסעים והנהג
  • המערכת מופעלת באופן אוטומטי ולא על פי רצונותיו של הנהג
  • המערכת יעילה ב100%
  • המערכת חדשנית ומסתמכת על טכנולוגיות עדכניות ואיכותיות.
  • המערכת כוללת שירותי ענן המאפשרים ניהול נתונים המתאים לארגונים
  • שומרת על חיי העובדים וחוסכת כסף לחברות בכך שמונעת תאונות.

מערכת הבטיחות לרכב של SaverOne נותנות פתרון לבעיית הסחת הדעת הנגרמת לנהג מהטלפון הנייד שלו. המערכת מוסלקת במקום חבוי ברכב ומופעלת באופן אוטומטי. מרגע כניסת הנהג לרכב ומתחילת נהיגתו, המערכת משביתה את המכשיר הסלולרי של הנהג ומונעת ממנו לקיים פעולות מסיחות דעת בנייד בעת הנהיגה. הנהג לא יכול לבצע פעולות כגון שליחת הודעות או שימוש במצלמת הטלפון, המערכת מאפשרת שיחות והפעלת תוכנות ניווט, בעוד הניידים של שאר הנוסעים עובדים באופן רגיל. המערכת פועלת באופן אוטומטי שאינו נסמך על החלטת הנהג.

המערכת מתאימה לארגונים, יש בה אפשרויות לניהול ובקרה על הנהגים וכמו כן שומרת על חיי העובדים של החברה. המערכת מתאימה גם לרכבים פרטיים, למשפחות, יחידים וגם במקרים של הורים אשר ילדיהם משתמשים ברכב המשפחה*. המערכת מספקת הגנה מהסחת דעת הנגרמת לנהג בשימוש בטלפון בעת הנהיגה ומוציאה מכלל אפשרות את שיקול הדעת של הנהג בהפעלתה.

מערכת בטיחות לרכב תתאים לאלו הרואים את הסכנה בשימוש מסיח דעת בנייד בעת הנהיגה והרואים חשיבות עליונה בשמירה על חיי הנוסעים.

* בשלב זה מותקנת המערכת בארגונים ולא לאנשים פרטיים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה