מערכת סולארית ביתית - סלע תשתיות – הדרך שלכם להתגייס למען הסביבה



אחת המהפכות הגדולות והמשמעותיות ביותר של המאה ה-21, וישנים מומחים שאפילו מכנים אותה "המהפכה התעשייתית החדשה", היא מהפכת איכות הסביבה. קרי, הניסיון להתנהל בחיים הפרטיים ובעבודה, בצורה שתאפשר לשמור על סביבה נקייה, מבלי לייצר זיהומים או לגרום לסיכונים שישפיעו עלינו או על הדורות הבאים.כל אחד בדרכו, מנסה להתגייס למען הסביבה, כשממשלות, ארגונים בינלאומיים, עמותות וקבוצות אחרות דואגות לייצר חקיקה, הגבלות, תמריצים ודברים אחרים שיגרמו לנו כפרטים וכחברה לפעול בהתאם למאפיינים וחוקים שמטרתם לשמור על איכות הסביבה. זה בא לידי ביטוי, למשל, בכל מה שקשור למחזור חומרים, איסור על שימוש בחומרים מסוימים, הפחתת שימוש במזהמים ועוד.

קרדיט תמונה FREEPIK

 

אחת הדרכים בהן אנחנו יכולים להשתמש לצורך הגנה על הסביבה היא בעזרת התקנת מערכות סולאריות שמאפשרות לנו חשמל מהשמש. במילים אחרות, התקנת מערכת שתימנע את הצורך לייצר ולהשתמש בחשמל המופק מחומרים מזהמים ובמקום זה להשתמש בחשמל המיוצר מחומרים טבעיים.

התקנת מערכות סולאריות היא דבר מאוד מקובל היום בהרבה מאוד מדינות מערביות ועם השנים, היא הפכה להיות דבר מקובל גם בישראל. זה בא לידי ביטוי בעובדה שישנם היום תמריצים שונים להתקנת מערכות כאלו, ישנן חברות שמייצרות ומתקינות מערכות סולאריות על מבנים קיימים, ובמקרים רבים תוכניות בנייה של מבנים חדשים כוללים כבר התייחסות לכל הנושא של שימוש במערכות סולאריות.

איך זה יכול לשרת אותנו ולשמור על הסביבה?

התקנת מערכת סולארית ביתית - סלע תשתיות , מאפשרת לנו כאמור, ליהנות מאפשרות להתקין מערכת סולארית שמייצרת חשמל מהשמש על ידי קולט מיוחד המותקן על המבנה או בסביבתו, והוא דואג לייצר ולהעביר לנו חשמל בהתאם לצרכים שלנו. חשוב לציין, המערכת מסוגלת לאגור חשמל כך שנוכל להיעזר בה גם בשעות חשוכות ובימים שאין שמש.

בצורה כזו, במקום שאנחנו נשתמש במערכת רגילה המייצרת חשמל מחומרים מזהמים (אפילו שבשנים האחרונות החלו להשתמש בחומרים פחות מזהמים מבעבר), הרי שהיום אנחנו יכולים לייצר חשמל בתהליך טבעי. מעבר לעובדה שמדובר על תהליך נקי וידידותי לסביבה, הרי שגם מדובר בתהליך הרבה יותר חסכוני. זה לא עולה כסף לייצר חשמל מהשמש, משאב טבעי שאיננו מתכלה.

למי משתלם להתקין מערכת סולארית?

התקנת מערכת סולארית ביתית – סלע תשתיות, יכולה להשתלם לכל אחד. בין אם מדובר בבית מגורים שמשרת אדם אחד, זוג או משפחה ובין אם מדובר בבית עסק. כן חשוב לשים לב מה גודל המערכת וכמה קולטים יש בה, בשביל שתוכל לייצר ולספק מספיק חשמל על פי צרכי המקום.

חשוב לציין, ניתן גם להשכיר גגות של מבנים או שטחים אחרים, לצורך התקנת מערכות סולאריות עבור גורמים אחרים ולהרוויח מכך. גם בצורה כזו, אף על פי שאינכם משתמשים במערכת, אתם עוזרים ומעודדים שמירה על הסביבה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה