מערכת CRM: הדרך החדשה לניהול לקוחות בעסק שלך



עסקים רבים מהר מאוד למדים שהקושי הגדול בניהול העסק הוא סדר וסנכרון בין מגוון פעולות, כאשר שירות הלקוח והנהלת החשבונות מהווים שני נדבכים קריטיים שלא פעם מושפעים האחד מהשני, ועל כן טוב להכיר תוכנה שמעניקה מענה ממוקד ושמשלבת היטב בין השניים, כך שסך ההתנהלות העסקית הרבה יותר מסודרת ויעילה ואילו השירות שהלקוח מקבל הרבה יותר מקצועי ומרשים. אז מה בדיוק מציעה התוכנה, למי היא מתאימה ובאיזה ערך מוסף היא מחזיקה? להלן מידע נרחב שגם הלקוחות שלכם עשויים להרוויח ממנו

pixabay

מענה מדויק צורך

לא מעט עסקים זקוקים למערכת הנהלת חשבונות ובמקביל למערכת ניהול לקוחות, ופה מערכת CRM לוקחת את שני הנדבכים ומחברת ביניהם, כך שהתמונה הגדולה הרבה יותר ברורה, השירות שהלקוח מקבל יותר אישי ובית העסק ממקסם את זמן העבודה של העובדים וזוכה להגיע ביתר קלות ליעדים, כאשר הלקוח זוכה בשקיפות מלאה וחש במקצועיות ברמה גבוהה, כך שיותר קל לסגור עסקאות ולנצל את יום העבודה על הצד הטוב ביותר. כיצד כל זה קורה? מערכת הCRM היא בעצם חלק משלים ממערכת הiCount, ועל כן הסנכרון בין השניים פשוט ויעיל מתמיד.

סנכרון מלא

 אז מה המערכת יודעת לעשות? לשייך מגוון משימות לעובדים השונים ולוודא שכל עובד יודע על מה האחר עובד (כך שבעת הצורך ניתן לדעת אל מי לפנות), לתעד את שירות הלקוחות ומגוון אירועים עסקיים, להגדיר איסוף וניהול לידים, לנהל יומן באופן מתקדם (כולל קביעת פגישות וחזרה ללקוחות), לעקוב אחר סטטוס הלקוח (מאפשר לאתר הזדמנות לבצע מכירה), להסיק מסקנות אודות התנהלות העסק (למשל ראוי להבין איזה שלב במכירה הכי ארוך או לאתר באיזה שלב הלקוח נעצר) ובאופן כללי המערכת מהווה חלק אינטגרלי ממערך השירות וניהול העסק. אי לכך כבר אין צורך לסנכרן בין העובדים ללקוחות, או בין המחלקות השונות, אלא המערכת מרכזת תחת קורת גג אחת את כל המידע ובאמצעות לחיצת כפתור מתאפשר לשלוף את המידע הרצוי.

הצד של הלקוח

במקביל לסך היתרונות של בית העסק, נציין שהלקוח זוכה לעקוב אחר הוראת הקבע ובעת הצורך לבצע בקלות שינויים בפרטים האישיים. בנוסף, המערכת מעניקה ללקוח שקיפות מלאה ומאפשרת ליהנות משירות מידי ומהיר (נציג העסק יוכל לראות בקלות מה הלקוח רכש, מתי נסגרה העסקה או מהו מצב התשלומים), כך שהלקוחות זוכים בשירות מקצועי ונטול בעיות.

מענה מקיף חכם ופשוט

אז מה היה לנו פה? ממשק מתקדם שמעניק מענה מקיף לצרכי בית העסק ומאפשר לנהל את הלקוח באופן המיטבי, כך שבו זמנית הלקוח יוצא מתוגמל ובית העסק יוצא מורווח, וזאת כי בין היתר מעניקים ללקוח שירות איכותי, נמנעות טעויות אנוש ונמצאים במעקב מדויק אחר מצב התזרימים. כמו כן, המערכת קלה לתפעול, משמע באמצעות חפיפה קצרה גם העובד החדש ישלוט בסך המרכיבים המשלימים - שווה!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה