מערכת ERP - מנצחים את המתחרים במהירות וביעילות




תחרות בין בתי עסק המתעסקים במוצרים ובשירותים דומים, הרבה פעמים מוכרעת לא בזכות העובדה שחברה אחת מייצרת מוצר או שירות טוב יותר מהמתחרות שלה, אלא בזכות בכך שהיא עובדת נכון ויעיל יותר. מה שחברות עושות ב-X זמן, היא עושה בחצי מהזמן, הכמות שהן מייצרות בשעה, היא מצליחה לייצר בהרבה פחות זמן ובעלויות נמוכות, הדרך בה היא פועלת מאפשרת לה להתנהל נכון ויעיל יותר מול הלקוחות וזה מה שגורם להם להמשיך ולעבוד איתה, זה מה שגורם ללקוחות חדשים להצטרף אליה.

קרדיט תמונה FREEPIK

בשביל לעבוד יעיל ונכון, צריך לא רק כוח אדם אחראי ואיכותי אלא גם מערכות שיתנו את הכלים לכך. לדוגמא מערכת ERP  איכותית ויעילה. מערכת זו מאפשרת לייצר בסיס נתונים וגדול בתוכנה אחת המשותפת לכלל המחלקות והמערכות בבית העסק. כך כל המנהלים והעובדים יכולים להיחשף לנתונים, להשתמש בהם, לייצר תהליכי עבודה משותפים, באופן מתקדם ויעיל יותר.

לפני שבתי עסק החלו להטמיע ולהשתמש באופציה של מערכת ERP, הם היו עובדים עם מספר מערכות במקביל. במקרה כזה, הם היו צריכים לעבוד עם מספר בסיסי נתונים שאין קשר ביניהם בהכרח. מערכת ERP מאפשרת לחבר את כל הנתונים תחת תוכנה אחת. זה חסכוני, זה יעיל, זה מאפשר לפתח תהליכי עבודה נכונים וזה יותר סטנדרטים הרבה יותר טובים.

מה כוללת מערכת ERP ואיך היא יכולה לעזור לנצח את המתחרים

מערכת ERP, כוללת למעשה את כל המידע שנכנס לבית העסק. המערכת מתייחסת לתחומים כגון, כספים, שיווק, מכירות, לוגיסטיקה, תפעול, משאבי אנוש ועוד. כל הנתונים יוצרת מערכת מידע אחת שפועלת על ממשק אחד, באופן אחיד, עם פרמטרים וסטנדרטים אחידים.

המערכת מאפשרת לייצר מודלים שונים של עבודה עבור כל מחלקה, בין אם זה בהקשר של ניהול כספים, ניהול משאבי אנוש, ניהול שרשרת אספקה, ניהול מחסנים ומלאי ועוד. אך כל המודלים ביחד מתחברים ליצירת דאטה בייס משותף.

בתי עסק הבוחרים להשתמש במערכת כזו, לדוגמא תוכנת ERP אלמוג , יכולים ליהנות מיתרון משמעותי על פני המתחרים שלהם, בזכות שלושה דברים עיקריים:

ראשית, הם יוצרים סטנדרט אחיד וגבוה לתהליכי עבודה בתוך העסק. אם הם מטמיעים את המערכת בצורה נכונה וכולם עובדים על פיה, אז זה יוצר מצב שתהליכי העבודה מתנהלים בצורה נכונה, מסודרת ואחראית.

שנית, בית העסק יוצר בסיס נתונים בעזרת התוכנה שמאפשר לו לקבל החלטות בצורה הרבה יותר טובה. שום פרט לא הולך לאיבוד, ניתן להשתמש בכל המידע שנכנס לעסק, בשביל לפתח ולקדם אותו.

שלישית, בעזרת תוכנת ERP אלמוג, אפשר לפתח תוכניות עבודה ארוכות טווח בצורה נכונה ומושכלת, אפשר לבנות תוכניות בצורה מסודרת המאפשרת לעבוד לטווח הרחוק ולא מהיום להיום. אלו דברים חיוניים עבור בתי עסק שרוצים לפתח את עצמם למקומות שונים.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה