כל בעלי הרכבים מכירים את ההרגשה שהם מגיעים לרכב שלהם ומגלים שהוא לא מתניע וסביר להניח שזה בגלל מצבר שהתרוקן או מת לגמרי. זה עיכב לכם את שגרת היום, שילמתם סכום שלא הייתם מוכנים אליו ויצאתם בתחושה לא טובה מכל הסיטואציה. כיום קיימים שירותים שיהפכו את המצב המתסכל לנעים יותר כאשר יספקו לכם מצבר תוך 30 דקות על ידי חשמלאי מוסמך שמגיע עד אליכם

freepik

כאשר אנו צריכים להחליף מצבר לרכב שלנו, יש בפנינו מספר אופציות לקבלת השירות. בכדי לעשות את הבחירה הנכונה מבחינת המחיר והשירות שיספק לנו מקסימום נוחות, הכנו רשימה של טיפים שיעזרו לכם להבין איזה אופציה היא הטובה ביותכם עבורכם.

האם באמת הבעיה היא נובעת מהמצבר?

בדקו שאכן הבעיה היא של מצבר והיו ערניים לסימנים שעלולים להופיע לפני. כאשר תשמעו רעש של תקתוקים בניסיון ההתנעה, המזגן יעבוד בצורה חלשה, הרדיו לא יהיה בעוצמה גבוהה – אם נתקלתם באחת או יותר מהתופעות האלו, סביר להניח שיש להחליף מצבר. במידה והרכב לא מניע ולא הופיעו אחת מהתקלות שהזכרנו, יכול להיות שהבעיה נובעת מחלק אחר ברכב, לדוגמא אלטרנטור ותוכלו להזמין מוסך מצברים עד הבית שיאמת לכם את הבעיה ויעזור לכם להמשיך בשגרה שלכם.

איזה מצבר מתאים לרכב שלי?

בכדי למצוא את המצבר שמותאם לרכב שלכם, עליכם לבדוק בהוראות הרכב מה היצרן כתב בנוגע למצבר ולבקש שירכיבו לכם את אותו מצבר. במידה ואתם רוצים מצבר זול יותר כי אתם אמורים למכור את הרכב \ אין באפשרותכם לעמוד בהוצאה כזו עכשיו או סתם לא בא לכם כרגע להשקיע ואתם רוצים לחסוך בעלויות, תוכלו להשתמש בשירות עד הבית של מצברים משומשים ובכך לחסוך כסף רב ולקבל מצבר שעבר חידוש ויתכן לכם עוד זמן לנסוע ברכב. חשוב לזכור, גם על מצברים שעברו חידוש מגיע לכם לקבל אחריות של שלושה חודשים לפחות.

מצברים במבצע מוצאים רק אצל מקצוענים – שיא מצברים

רוצים מצברים במבצע באיכות גבוהה? פנו אל חברת שיא מצבר לרכב שהם בעלי ניסיון רב ופועלים יותר מ15 שנה בתחום החלפת מצברים לכל סוג של רכב. השירות יינתן בכל אזור המרכז, מחדרה ועד גדרה, עד בית הלקוח\ מקום עבודה או בכל אזור נוחות שתבקשו. ההגעה היא עד 60 דקות, ללא עלויות של הרכבת המצבר ושירות. במידה ותבחרו בשיא מצברים הם יעזרו לכם לבצע חסכון אדיר בכסף שתשלמו, תהיו רגועים שעשיתם את החלפת המצבר אצל מקצוענים בתחום ותוכלו לחזור במהרה לשגרה שלכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה