מצלמת אבטחה לבית או לעסק – היום זה מתבקש ואין סיבה שלא



טכנולוגיית הצילום השתכללה והשתפרה משמעותית בשני העשורים האחרונים, וכיום מספקת לנו אפשרויות שבעבר לא בהכרח היו רלבנטיות, נגישות או משתלמות עבור כולם

pixabay

מצלמות אבטחה מהוות דוגמה מצוינת לכך. כיום – כל בית עסק ובית פרטי באשר הם יכולים להתקין מצלמת אבטחה, וליהנות מהיתרונות שהיא מספקת

 

מבחר מצלמות האבטחה הקיים כיום בשוק, כמו גם מחיריהן, מנגיש טכנולוגיה זו לכולנו ומאפשר ליהנות משלל יתרונות שונים. גם איכות המצלמות של היום היא גבוהה ביתר, במיוחד מצלמות אבטחה והפונקציות השונות הנלוות אליהן. מה הופך את השימוש במצלמות אלו למתבקש ונוח כל כך כיום ולמה חשוב לשים לב בטרם קונים אותן?

 

מאפיינים רלבנטיים ויתרונות עיקריים של מצלמות אבטחה בימינו

למצלמות אבטחה כיום ישנם כמה מאפיינים בסיסיים אשר הופכים אותן לנוחות ומתבקשות ביותר לשימוש, הן בבתים פרטיים וכמובן שבבתי עסק מכל הסוגים והמינים.

בתור התחלה, מדובר כיום במצלמות קטנות וקומפקטיות שניתן להציב, להתקין או לתלות בכל מקום ביתר קלות. ניתן גם להסתירן יחסית בקלות, ובכל מקרה הן אינן צריכות להיות ניכרות לעין כך שגם אין בעיה אסתטית עם להציבן בבית או בגינה.

בנוסף, מדובר על מצלמות אבטחה איכותיות ביותר מצד אחד, וזולות מאוד מצד שני. רמת איכות הצילום שהן מספקות היא מעל ומעבר למה שהיה קיים בשוק לפני כמה שנים ספורות בלבד, והן מאפשרות לראות ולשמוע הכל, ברמת רזולוציה ואיכות גבוהות ונוחות ביותר. כל זה בעלות של כמה מאות בודדות של שקלים, וניתן למצוא דגמים טובים יחסית גם במאתיים שקלים ופחות. כשקונים כמה יחד, המחיר עשוי לרדת ולהפוך משתלם אף עוד יותר.

עוד יתרון משמעותי הוא הפונקציות המתקדמות השונות להן מסוגלות רבות מהן כיום – מצלמת אבטחה טובה אשר אינה עולה יותר מדי מאפשרת, למשל, לחבר חיישן תנועה אשר יאפשר לה לצלם ולתת התראה רק במידה וישנה תנועה בטווח הצילום שלה, כמו גם לצלם בלילה ובתנאי תאורה מינימאליים במיוחד. בנוסף, ניתן כמובן להתחבר למצלמות אלו מהסמארטפון ומכל מחשב, וכך גם לשלוט עליהן וגם לצפות במה שהן מצלמות בכל רגע נתון ומכל מקום בו נמצאים. אנחנו יכולים לשבת בבית קפה בפריז או על החוף באיים המאלדיביים ולראות בדיוק מה קורה בבית העסק שלנו בארץ בשידור חי ובכל רגע נתון...

 

נקודות שכדאי לקחת לתשומת הלב בעת קניית מצלמת אבטחה

כאשר אתם קונים מצלמת אבטחה חדשה שימו לב לפונקציות שהיא מאפשרת, בפרט הפונקציות שהוזכרו לעיל. כמעט כל מצלמה מאפשרת כיום חיבור ושליטה מרחוק, למשל, אך חשוב לוודא זאת. במידה ואתם זקוקים לצילום לילה או חיישן תנועה – חשוב במיוחד לוודא זאת גם כן. לא כל מצלמה מאפשרת פונקציות אלו.

כמו כן, חשוב לבדוק שאתם מקבלים אחריות ולכמה זמן היא תקפה, וכמובן – לבצע השוואת מחירים מקדימה עבור אותו דגם ספציפי. מגוון הספקים והיצרנים הקיים בשוק כיום יוצר תחרות מחירים שעשויה להשתלם לכם בתור הצרכנים.

להזמנה אונליין הכנסו לאתר 2קליק - חנות מצלמות המציעה למכירה מגוון מצלמות, ציוד צילום, התקנים חכמים וג'אדגטים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה