מקומות בילוי מומלצים באשקלון



היא אולי מהערים העתיקות ביותר בישראל אבל בכל הקשור לתרבות, בילויים וחוויות, היא עדכנית ומובילה כשהיא מארחת את ההופעות והאמנים המדוברים ביותר בארץ. באשקלון, מרכזי תרבות מרשימים רבים ביניהם: מרכז הקונגרסים הגדול והמפואר הממוקם במכללת אשקלון, היכל התרבות המרשים והאמפיתיאטרון הענק בגן הלאומי של אשקלון, המארחים מגוון רחב של הופעות חיות, הופעות סטנד אפ, הצגות תיאטרון והצגות ילדים. מידי שנה, מארחת אשקלון את האומנים הבולטים ביותר בעולם התרבות והמוסיקה הישראלי ומושכת אליה קהל רב מהעיר ומהסביבה.

קרדיט תמונה: freepik

נותנים במה להופעות תיאטרון איכותיות

היכל התרבות של אשקלון, מהווה מרכז תרבותי ומוקד משיכה לתושבי אשקלון והסביבה המגיעים לצפות בהצגות, במופעים ובהפקות הגדולות ביותר המגיעים מכל התיאטראות הגדולים של ישראל בהם: התיאטרון הלאומי הבימה המגיע אל העיר עם רפרטואר הצגות משובח ומדובר, תיאטרון בית לסין על הפקותיו הייחודיות והפופולריות, תיאטרון גשר על מחזות המשלבים מקוריות וחדשנות  ותיאטרון הקאמרי המשלב הפקות פופולריות עם עיבודים חדשים לקלאסיקות על זמניות. כל התיאטראות מתהדרים בקאסט שחקנים מוביל מן השורה הראשונה  כל הכרטיסים להצגות התיאטרון הכי שוות בעיר אשקלון מחכים לכם באתר אחד. היכנסו למבלים והזמינו כרטיס להצגה בלתי נשכחת.

ההופעות הכי חיות באשקלון

בריזה מהים מלטפת את הפנים, כוס בירה ביד והגוף מתמכר לקצב. מאז שופץ ושודרג האמפיתיאטרון ההיסטורי בגן הלאומי אשקלון, הוא מארח הופעות ענק של הלהקות והזמרים הכי טובים בארץ ומושך אליו קהל מגוון של מבלים המגיעים מהעיר אשקלון וסביבתה. גם אל אולם התרבות המפואר של אשקלון ואל מרכז הקונגרסים שבמכללה האקדמית אשקלון, מגיעות ההופעות הכי שוות ומרגשות בישראל של מיטב הזמרים והלהקות מכל סגנון וז'אנר בהם: שלמה ארצי, אייל גולן, שרית חדד, עומר אדם, שלומי שבת, עמיר בניון, מרסדס בנד, תיסלם ועוד. עשינו לכם חשק להופעות חיות באשקלון? כל הכרטיסים מחכים לכם עכשיו באתר מבלים.

להיקרע מצחוק באשקלון

אשקלון אוהבת לבלות. יעידו על כך הברים והמועדונים הפזורים ברחבי העיר, המסעדות המדהימות, חופי הים הקסומים ומגוון ההופעות המתקיימות בה. מיטב האולמות במרכזים הקהילתיים, בהיכל התרבות העירוני ובמרכז הקונגרסים בעיר, מארחים אומני סטנד אפ רבים המגיעים להפיל את תושבי אשקלון מצחוק. כל אומני הסטנד אפ המובילים והקורעים בארץ, כל הופעות הסטנד אפ הכי מדוברות במדינה, מגיעים להופיע בעיר ביניהם: שלומי קוריאט, שלישית מה קשור, אלי ומריאנו, אבי נוסבאום, אודי כגן, שלום אסייג, אלי יצפאן, רותם אבוהב ועוד. רוצים להתגלגל מצחוק באשקלון? הופעות הסטנד אפ הכי קורעות מחכות לכם במבלים, אתר ההופעות של המדינה.

אשקלון מרימה מסך להצגות ילדים

כעיר ההולכת ומתפתחת, המתאפיינת באוכלוסייה המונה משפחות צעירות רבות, מציעה אשקלון חוויות ובילויים רבים לילדים ולכל המשפחה. המרכזים הקהילתיים והיכל התרבות בעיר, מציעים לקטנטנים מגוון רחב של הצגות ילדים המותאמות לגילאים השונים ומעשירות את עולמם .העיר אשקלון, מארחת את הצגות הילדים המובילות בישראל בהן הצגות של תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער וכן הצגות של כוכבי הילדים האהובים ביותר ביניהם: רינת גבאי, מיקי, יובל המבולבל, מני ממטרה, דוד חיים ועוד. מחפשים הופעות לילדים באשקלון ? כל כוכבי הילדים, כל הכרטיסים מחכים לכם עכשיו באתר מבלים.

כל הכרטיסים להופעות באשקלון במקום אחד

יוצאים לבלות באשקלון ? הופעות סטנד אפ, הופעות חיות, הצגות תיאטרון או הצגות ילדים, כל החוויות, כל הכרטיסים, מחכים לכם עכשיו באתר מבלים - לוח ההופעות של ישראל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה