בגדי לצלוח את היום של רובנו בשלום, ככל הנראה שנתבקש לעשות שימוש בלא מעט עזרים שונים בין אם אנו מבקשים להגיע אל מקום העבודה שלנו בזמן וזקוקים לרכב/קורקינט ואפילו אוטובוס ובין אם אנו זקוקים לעדשות מגע על מנת לראות מעט יותר טוב את השמיים. אך האוכלוסייה המבוגרת בישראל ובעולם בפרט עושה שימוש בלא מעט עזרים שונים בכדי לעבור את היום בהנאה ובהצלחה, כאשר בין העזרים הפופולריים ניתן למצוא מוצרי ספיגה, קולנועיות למיניהן וכמובן מקלות הליכה מעוצבים. מקלות אלו מאשרים הליכה יומית מעולה ללא עזרה באנשים זרים או לחוש בסכנת נפילה בזמן ההליכה.

קרדיט תמונה: FREEPIK

מקלות הליכה מעוצבים ונוחים לשימוש

בעת חיפוש אחר מקלות הליכה מעוצבים ונוחים לשימוש, אי אפשר להתעלם ממקלות הליכה טלסקופים המאפשרים ניוד קליל ונוח של המקל. המל הראשון הוא מקל הליכה מתקפל ארגונומית בצבע חום, המציעה ידית בציפוי רך ונעים ועיטור טבעות זהב וכמובן אלומיניום איכותי המציע גימור חזק ואפקטיבי להליכה. כמובן שאל מקל זה מצטרפת גם גומייה יציבה שתעזור גם במניעת החלקה, כשעלות המקל נעה בין 290 עד 330 שקלים. מקל הליכה לא פחות יעיל ושימושי הוא כמובן מקל טלסקופי המגיע עם ידית רילקס, המאפשרת פיזור לחצים ומעניקה זמן שימוש נוח ונעים לאורך זמן. מקל הליכה המיוצר על ידי חברת  gastrock נע בגבהים של בין 76 עד 99 ס''מ עם יכולת התאמה לכל משתמש, כשהעלות של המקל נעה בין 95 עד 126 שקלים.

באתר https://goodlife.co.il/ אפשר למצוא לא רק מקלות מעוצבים - מלבד המקלות ההליכה שהמלצנו עליהם עוד מעל, ישנם מקלות הליכה נחשבים לדי ''פשוטים'' אך לא פחות יעילים ואפקטיביים גם להליכות ארוכות. כך למשל מקל ארבע רגליים נחשב לבין מקלות ההליכה המעניקים בטחון ונוחות מקסימלית עבור המשתמשים, יחד עם ידית אופסט המציעה גם נוחות בעת השימוש. העלות של מקלות אלו נעה בין 85 שקלים עד למאה שקלים, כאשר הגובה המקסימלי שלהם נע בין 76 עד מטר(בדומה למרבית המקלות). מוצר לא פחות יעיל ממקלות הליכה הוא כמובן מקל כיסא מושב, אשר דרכו נוכל גם לשבת ולנוח בעת הצורך וגם לעשות שימוש במקל ההליכה. העלות של מקל זה נעה בין 120 עד 150 שקלים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה