מקרר אינטגרלי מול מקרר רגיל - מה עדיף?



אתם לבטח תסכימו איתנו שבחירת מקרר איננה מלאכה פשוטה, על אחת כמה וכמה בעולם הטכנולוגי ומלא ההיצע בו אנו חיים. אנשים רבים מתלבטים האם לרכוש מקרר רגיל או שמא לרכוש מקרר אינטגרלי. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של קבוצת קוביז פה לעשות לכם מעט סדר בכל הקשור לבחירת מקרר.

קרדיט לתמונות FREEPIK

מקרר אינטגרלי – הבחירה הטבעית של המאה ה – 21

המטבח הוא אחד מן החללים בו אנו מבלים את רוב היום שלנו כאשר אנחנו בבית, עד לפני מספר עשורים המקרר הרגיל היה האפשרות היחידה שלנו אך כיום עם עלייה בעולמות הטכנולוגיה והחשמל אנו רואים את המקרר האינטגרלי אשר הפך כבר מזמן לבחירתם הטבעית של מאות אלפי משקי בית ואנשי מקצוע ברחבי העולם. המקרר המסורתי היה מקרר גדול ועוצמתי אשר לדעת רבים עשה רושם שהוא נכפה על החלל אך לא מותאם אליו באמת. כאשר אנחנו רוכשים מקרר אינטגרלי אנו בעצם רוכשים מקרר המותאם בצורה מושלמת לצרכים שלנו ומותאם בצורה מדויקת אל שאר ארונות ומכשירי המטבח.

אנו למדים כי מקרר אינטגרלי נחשב למקרר המוביל היום בעולם המקררים, אנו יכולים להתקין על חלקו החיצוני של מקרר זה חיפוי בהתאמה אישית. מקרר אינטגרלי הינו מקרר המצליח להשתלב בצורה מושלמת במטבח, נמצא בתוך גומחה וניתן למצוא אותו במגוון רחב של גדלים וצבעים. מקרר זה איננו בולט מעל ארונות המטבח ואינו מהווה "מפגע אסתטי" לחלל.

מקרר אינטגרלי – מה הם היתרונות?

לאחר שהוצאנו את המקרר המסורתי מן המשחק אתם לבטח תוהים מה הופך את אותו מקרר אינטגרלי לביטוי שגור בעולמות הקירור, החשמל ואף בעולמות העיצוב. ריכזנו עבורכם מספר יתרונות אשר הפכו את אותו מקרר כבר מזמן לשחקן מפתח בתחום:

  • לא הולכים לפי הגחמות של המקרר – אנשים רבים היו מרגישים שהם הולכים אחרי "הגחמות" של המקרר ומתאימים את החלל למקרר ולא את המקרר לחלל מה שהשאיר עבור רבים תחושה של פספוס בחלל. יחד עם מקרר אינטגרלי אתם לא צריכים לרכוש מכשירי חשמל ו/או לעצב את חלל המטבח בהתאם למקרר שלכם אלא אתם מוצאים מקרר אינטגרלי המתאים לצרכים שלכם. אתם בוחרים את המיקום שלו בהתאם לצורך שלכם ויכולים להשתמש בחיפוי המקרר בחומר זהה לארונות המטבח וליצור הרמוניה מושלמת בכל החלל.
  • מטבח מודרני – מקרר אינטגרלי הופך את המטבח שלכם למטבח מודרני המשלב בצורה מושלמת בין קדמה ליוקרה.
  • מראה אחיד – מדובר באחד מן היתרונות הבולטים ביותר של מקרר אינטגרלי, כאשר אנחנו רוכשים מקרר אינטגרלי אנו נהנים ממראה אחיד לאורך כל חלל המטבח. כך אנו נהנים ממראה נקי של חלל המטבח והופכים את החלל לחלל מרשים.
  • מותאם בצורה מושלמת לכל מטבח – אנשים רבים תוהים האם מקרר אינטגרלי מתאים לכל המטבחים או שמא רק למטבחים ולחללים מסוימים. היופי הוא שניתן להתאים מקרר זה לכל חלל בכל גודל, מכל סוג ומכל חומר גלם. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מקררים אינטגרליים בגדלים שונים, היקפים, צבעים, טקסטורות, מרקמים וצורות רבות. כך תוכלו להתאים בצורה מושלמת את המקרר לחלל שלכם ולטעם האישי שלכם ללא שום דאגה.
  • מקרר בנפרד, מקפיא בנפרד – מקר אינטגרלי מאפשר לנו נוחות גישה מלאה. הלכה למעשה ניתן לקנות מקרר בנפרד ומקפיא בנפרד, כך תוכלו ליהנות מנוחות גישה מושלמת ולא לוותר על העיצוביות והמראה של המטבח. מקרר אינטגרלי עוזר לכם לשלב בין פונקציונאליות לעיצוביות.
  • מגוון רחב של מחירים – אמנם אנו למדים שמקרר אינטגרלי יהיה לרוב יקר יותר ממקרר רגיל, אך יחד עם זאת עדיין אנו יכולים למצוא מקררים אינטגרליים במחירים נגישים ואטרקטיביים. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מקררים אינטגרליים בסקאלת מחירים רבה – כך שכל משק בית יוכל למצוא את המקרר האינטגרלי הטוב ביותר עבורו.

החשיבות ברכישה של מקרר אינטגרלי מחנות המתמחה בתחום

חיפוש קטן במנועי החיפוש וברשתות החברתיות מוביל אתכם אל עשרות חנויות פרונטליות ואינטרנטיות המציגות את עצמן כמתמחות במכשירי חשמל ובמקררים ומזמינה אתכם לרכוש מהם, יחד עם זאת רווחת העננה –"איך נוכל לבחור את החנות הטובה ביותר עבורנו?" אנו רואים חשיבות רבה ברכישה של מקרר אינטגרלי מחנות המתמחה בתחום. אנו נרצה לשים לב אל מספר דברים:

  • ניסיון, ותק ומוניטין – אנו נרצה לעבוד עם חברה בעלת ניסיון לצד ותק בעולמות מכשירי החשמל. חברה זו תדע לאפיין את הצרכים שלנו בצורה הטובה ביותר ולהתאים עבורנו את המקרר הטוב ביותר לצרכים שלנו. כמו כן חברה אשר צברה לעצמה ניסיון ו-ותק במהלך השנים צברה גם מוניטין. מוניטין חיובי יספר לנו לא מעט על הדרך שבה החנות מתייחסת ללקוחות שלה לפני ולאחר הרכישה.
  • אחריות על המקרר – אנו נרצה לרכוש אך ורק מחנות המעניקה לנו אחריות לפרק זמן סביר על המקרר אותו אנו רוכשים, כך נוכל לדעת שאנחנו מבצעים רכישה טובה לצרכים שלנו.
  • ייעוץ אישי בעת הרכישה – אנו נרצה לרכוש מחנות אשר מלווה אותנו לאורך כל התהליך ואף נותנת עבורנו שירות ייעוץ אישי והתאמה של המקרר לצרכים שלנו תוך כדי התחשבות בצרכים העיצוביים, הפונקציונאליים והתקציביים שלנו.

אמרתם מקרר אינטגרלי – אמרתם Kubiz

אתם יכולים להפסיק את החיפושים שלכם מאחר והגעתם למקום הנכון. קבוצת קוביז הינה אחת מן הקבוצות הוותיקות בישראל ופועלת בעולם מכשירי החשמל כבר משלהי שנות ה – 50. החנות מתמחה בייבוא ושיווק של מקררים אינטגרליים. כיום תוכלו למצוא מקרר אינטגרלי באתר KUBIZ  במגוון רחב של מחירים, עיצובים וטקסטורות.

אנו מזמינים אתכם לאחד מן אולמות התצוגה שלנו לשיחת אפיון ו/או לשיחת פלאפון בה נשמע על הצרכים שלכם ונמצא את המקרר הטוב ביותר עבורכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה