אם זה עתה פתחתם בית עסק בתחום המזון, למשל מרכול או מסעדה, דלי או בית קפה שתגישו בו גם ארוחות קלות, הדבר הראשון שיש לחשוב עליו הוא אחסנה נכונה

pixabay

של המזון והכוונה היא רכישת מקרר תעשייתי .ניתן למצוא כאלה שהם מעוצבים וניתן לראות מהמקרר את המזון, מה שימשוך יותר לקוחות לרכוש מוצרי מזון מכם. יש כמובן להתאים את המקרר על פי הצרכים שלכם. ניתן למצוא מקררים תעשייתיים בכל מיני גדלים, כך שתוכלו להתאים את המקרר שיתאים לצרכיכם.

 

יש לתכנן מראש את  הרכישה של מקרר תעשייתי, כך שתוכלו לדעת לגבי תוצרת המקרר, אם כדאי לרכוש תוצרת מקומית או תוצרת חוץ ולוודא מי אחראי על תיקון המקרר ומתן השירות.. כמו כן, יש לברר לגבי המחירים של המקררים התעשייתיים ולקבל המלצות וכמה שיותר מידע אשר ישמש אתכם כאשר תהיו מעוניינים לרכוש מקררים לאחסנת מזון בבית העסק שלכם.

מי זקוק למקרר תעשייתי?

לרוב מי שצריך לרכוש מקרר תעשייתי יהיה מפעל או בית עסק, כמו מפעל תרופות, מעבדות , מוסדות כמו בתי חולים, בתי אבות ועוד. ישנה טמפרטורה מסוימת המתאימה למוצרי מזון וכזאת שמתאימה לתרופות ומוצרים אחרים. העוצמה הגבוהה של המקררים התעשייתיים, מגנה על טריותם של המוצרים הנמצאים בו. יש לציין, כי המקררים התעשייתיים הם כבדים במיוחד ולכן, אין זה מומלץ להזיז אותם ממקום למקום כי אם להשאיר אותם במקום אחד.

יש לדעת לגבי הטמפרטורה שיש לכוון למוצרים מסוימים משל מוצרי מזון יצטרכו קירור בגובה אחד של טמפרטורה ואילו מורים כמו תרופות יצטרכו טמפרטורה מתאימה. יש להתייעץ תמיד עם בעל מקצוע כגון מהנדס קירור או בעלי מפעל או אולם תצוגה של מקררים תעשייתיים, על מנת לדעת את גובה הטמפרטורה הנדרש לקירור מוצרים ספציפיים.

סידור המוצרים בצורה נוחה במקרר התעשייתי

כל מקרר תעשייתי, נבנה ע"י מהנדס קירור, כאשר תכנון ובנייה של מקרר גדול ומאסיבי, חייבת להיות בתכנון ודיוק רב. תוכלו למצוא מקררים שניתן לסדר בהם מוצרים שיהיו נגישים וכן מקומות ייעודיים למוצרים מסוימים. בכל מקרר מסוג זה, ישנה נורית ביקורת,אשר מראה את כמות הגז הנמצא במקרר. עוצמת הקירור במקררים התעשייתיים הינה גבוהה בהרבה מאשר מקרר ביתי רגיל.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה