מרגישים תקועים? שינוי קריירה זה בדיוק מה שאתם צריכים



אם אתם מרגישים תקועים בקריירה שלכם ושמשהו צריך להשתנות כדי שתשתחררו ותהיו מאושרים, כנראה ששינוי קריירה הוא בדיוק מה שאתם צריכים. עם זאת, לא לכולם יש את הביטחון הדרוש כדי לעשות את השינוי. אינכם צריכים לחכות עד לרגע שתקבלו אומץ, קראו את הטיפים הבאים שיעזרו לכם להתקדם ולקדם את עצמכם.

קרדיט תמונה: pixabay

פנו זמן לעצמכם

אם אתם מרגישים תקועים, מתוסכלים או לא מרוצים מהאופן שבו הקריירה שלכם מתקדמת, הצעד הראשון בדרך יהיה להבין למה אתם מרגישים כך. יכול להיות שהגעתם לקריירה הנוכחית שלכם במקרה ומעולם לא הקדשתם זמן לחשוב או לתכנן מה תרצו לעשות או כיצד תגיעו לשם. לכן עליכם להקדיש זמן לחשיבה מחודשת לפני הכל. הקדישו זמן בכל יום לפגישה שלכם עם עצמכם, ונסו לחשוב מה הופך אתכם למאושרים בעבודה, מה לא, מה הכיוון שלכם. שאלו את עצמכם מה תרצו לעשות, האם תרצו להתחיל ללמוד או לקבל ייעוץ או הכוונה תעסוקתית שיעזרו ועוד.

צרו לעצמכם רשת של אנשי קשר

המכרים שלכם חשובים לאין שיעור כשאתם רוצים להתקדם בקריירה. אל תחכו עד שתעזבו את העבודה כדי להתחיל להרחיב את הרשת שלכם, עשו זאת כבר עכשיו. החברים שלכם מכירים אנשים, שמכירים אנשים אחרים, וכל אלו נעים במעגלים שונים, יוצרים קשרים, ומאפשרים לכם ליצור לעצמכם הזדמנויות חדשות.לכן אם אתם רוצים לחולל שינוי עליכם פשוט לתקשר, להגיע לאירועים, להיפגש עם אנשים כדי לקבל השראה, להבין מה הם עשו, לבקש עצות, ולחפש הזדמנויות לשיתופי פעולה חדשים.

הקיפו את עצמכם באנשים שנותנים לכם השראה

עליכם להקיף את עצמכם שיעזרו לכם להשיג את המטרות שלכם. לדוגמה, אם אתם מנסים להיות בכושר, עליכם להסתובב יותר עם אנשים שאוהבים לעשות פעילות גופנית, אשר יעזרו לכם להרגיש יותר מוטיבציה. אם אתם רוצים להתקדם בעבודה, להקים עסק משלכם או לשנות קריירה עליכם להקיף את עצמכם באנשים שעשו זאת כבר, כך שיוכלו לתת לכם טיפים או נקודות מחשבה חדשות ויעזרו לכם להתקדם.

צאו מאזור הנוחות שלכם

אזור הנוחות הוא המקום הבטוח שלכם, כדי לחולל שינוי עליכם לצאת ממנו ולעשות דברים קצת אחרת. למעשה קל יותר להישאר במקום, לא לשנות דבר ולהמשיך לקטר על כך שאתם מרגישים תקועים ולא מרוצים, מאשר לצאת מאזור הנוחות שלכם כדי להתמודד עם כל הדברים המפחידים שכרוכים בשינוי. האמת שזהו גם הטבע האנושי – כולנו מעדיפים את המוכר והבטוח מאשר את הלא ידוע, ומאמינים ששינוי יכול להוביל אותו למקום פחות טוב מהמקום שבו אנו נמצאים. לכן כדי להתקדם, התחילו לעשות צעדים קטנים וצאו מחוץ לאזור הנוחות שלכם. במקביל בדקו מה מפחיד אתכם בשינוי והתמודדו עם הפחדים שלכם.

בנו חוסן ולמדו לחבק את הכישלון

כישלון הוא חלק מהחיים, רוב האנשים לא יודעים הכל, וכתוצאה מכך נכשלים, אך כל כישלון מוביל ללמידה ואנו יכולים להרים את עצמנו ולנסות שוב. אף אחד לא אוהב להודות בכישלון, כולנו היינו מעדיפים להסתיר את העובדה שנכשלנו, אבל אם אתם רוצים להפסיק להרגיש תקועים, אתם חייבים להיות פתוחים ללמוד מכישלון. הסתכלו על כל צעד כהתנסות, והבינו שאין דבר כזה התנסות כושלת, אתם פשוט לומדים מה עובד ומה פחות. כדי שתצליחו לעשות זאת עליכם לבנות את החוסן שלכם להתמודד עם קשיים ומכשולים, כך שעל כל מקרה שלא יקרה תוכלו להתאושש מהר, להתאפס ולהמשיך. חוסן גם בא לידי ביטוי ביכולת שלכם לבחור כיצד אתם מגיבים לדברים בלתי צפויים שהחיים זורקים אליכם, להסתגל ולשגשג בזמנים של שינויים מורכבים.

העסיקו מאמן לשינוי קריירה

אינכם יכולים לצפות שיהיו לכם את כל התשובות בכיס. עליכם להיות מסוגלים לפנות לאנשים ולקבל מהם עזרה, אנשים שיכולים להרים אתכם בזמנים מאתגרים ולחגוג אתכם הצלחות. מלבד קבוצת תמיכה שמורכבת מחברים ובני משפחה, מומלץ גם להעסיק מאמן לשינוי קריירה, אשר יכול לתת לכם כלים, השראה, לעזור לכם להציב מטרות, ולעודד אתכם לעשות שינוי כדי לזכות בקריירה שאתם באמת רוצים.

חגי שלו מתמחה באימון לשינוי קריירה וישמח לעזור לכם לעלות על דרך המלך ולמצוא את היעוד שלכם!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה