מרטין בוקסדורף - כשהבנקים מסרבים למשכנתא ואתה חייב עזרה מקצועית!



נתקעתם במצב שבו אתם צריכים לקחת משכנתא ולא מצליחים? אתם חייבים להכניס לתמונה את מרטין בוקסדורף. האיש שמתמחה בהשגת משכנתאות במצבים הכי מורכבים ומסובכים, יעשה הכול כדי להשיג לכם משכנתא

מרטין בוקסדורף

מה קורה כאשר צריכים להשיג משכנתא ולא מצליחים:

תרשו לי לספר לכם סיפור. אתמול ישבתי באחד הבנקים באזור שלי, ישבתי מול אחת הבנקאיות וטיפלנו באיזה מקרה. במשרד המנהל ישבה אישה מקסימה וניהלה ויכוח עם המנהל. היא טענה שלפני שנתיים היו לה כמה עיקולים ובגלל זה הבנק לא מאשר לה משכנתא. הזמן שלה קצר מאוד והיא צריכה לחתום על חוזה במחיר למשתכן.

המנהל כמובן לא ממש רצה לעזור, הוא לא מכיר את האישה והיא לא לקוחה של הסניף שלו, הם ניהלו את הוויכוח עוד כמה דקות והיא הלכה מיואשת לדרכה. המנהל כמובן לא אמר לה שהוא לא מאשר את המשכנתא, אלא רק אמר שעדיף שתתנהל מול הסניף שלה וכן הלאה.

נורא רציתי ללכת אחריה ולהגיד לה שתחכה שנייה ותיתן לי את האפשרות להשיג לה משכנתא, אבל הנחתי שאם אני ארוץ אחריה זה ייראה ממש לא טוב והיא יותר תיבהל מאשר כל דבר אחר.

למה אני מספר לכם את זה?

כי אם אתם מגיעים למצב שבו אתם צריכים משכנתא ולא מצליחים, אם הבנקים מסרבים לכם, אין טעם בכלל לריב עם מנהלים בבנקים. הדבר האחרון שמנהל רוצה לעשות זה לקחת על עצמו אחריות למשהו שהוא לא מכיר עבור אדם שלא מכיר. לא ככה הדברים עובדים במציאות.

חשוב להבהיר: מנהל שחותם על אישור משכנתא לאדם שהמערכת ראשונית דחתה אותו, לוקח על עצמו את האחריות על המשכנתא הזו. אם יהיו איתה בעיות, הוא יהיה אשם.

אז מה עושים כאשר הבנק מסרב לאשר משכנתא?

בכל מקרים של מסורבי משכנתא, אני תמיד אומר לאנשים את הדבר הבא: "קיבלתם סירוב למשכנתא? קודם כל תעצרו לרגע ותבינו מה עושים הלאה".

ברגע שעוצרים לשנייה, ניתן לנתח את הבעיה ולהבין מה לעשות. אם אתם יודעים מה הבעיה שבגללה אתם מסורבים, אני מציע בחום להתייעץ עם מישהו שמבין במשכנתאות למסורבים. אני אישית מקבל בשמחה רבה כמה שיחות כאלו ביום של אנשים שרוצים להתייעץ.

להזמין דוח נתוני אשראי:

כדי להבין את התמונה יותר לעומק, אני מציע בחום גדול להזמין דוח נתוני אשראי מבנק ישראל, שבו נוכל לראות בפירוט מאוד משמעותי את כל הבעיות שיש ולהבין מה לעשות הלאה. הדו"ח הוא למעשה דבר חדש יחסית, כאשר הוא בא להחליף את ה BDI שהיה קודם.

ניתן מאוד בקלות להזמין את הדו"ח בטלפון כוכבית 6194 ולקבל את הדוח אליכם למייל בקלות רבה בשעה בערך. הדוח מאוד יעזור להבין את הבעיות ויותר מכך הוא יסביר לנו איך להתמודד עם הבעיות ואם ניתן להתמודד עם הבעיות.

מי אני בכלל:

שמי מרטין בוקסדורף, למדתי משפטים, עבדתי בשלושה בנקים למשכנתאות ואני בחרתי להיות האדם שנלחם עבור המקרים הכי חמורים שיכולים להיות בעולם המשכנתאות. אני עושה את זה באהבה ענקית ולעולם לא מוותר על אף אחד.

בעשר השנים האחרונות, אני מטפל במקרים הכי סבוכים ובדרך כלל מצליח להביא תוצאות במקום שבו כולם אומרים "אין מצב". אם אתם נמצאים במצב שהוא בעייתי, אני אלחם בשבילכם ולא אוותר עד שנקבל אישור.

בנקאי או חוץ בנקאי?

השאיפה שלי היא להכניס את כל המסורבים למשכנתא בנקאית רגילה עם ריביות נמוכות והחזרים נמוכים. זאת המטרה שלי בכל מקרה שלא יהיה. בהרבה מאוד מקרים אני מצליח ואכן זה קורה. במקרים שבהם אי אפשר להשיג משכנתא בבנקים, תמיד קיימת אופציה נוספת, משכנתא חוץ בנקאית. המקרים האלו הם מיוחדים ולא תמיד מתאימים.

מתי יכולה להתאים משכנתא חוץ בנקאית?

משכנתא חוץ בנקאית מתאימה במצבים של אנשים שיש להם בית והם נמצאים בפשיטת רגל או הגבלה או מצוקה של חובות. הריביות במשכנתא הזו הן הרבה יותר גבוהות, אבל כאשר אין דבר אחר שיכול לעזור- זה יכול להיות הדבר שיציל את המצב.

לכל שאלה או בירור או כל דבר אחר שאתם צריכים לדעת, אנא צרו קשר ואנסה לעזור כמיטב יכולתי. מרטין בוקסדורך- 0508116397 או [email protected]

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה