משכנתא למסורבים בבנקים זה רק עם ״משכנתא מאושרת״, כבר 15 שנה



שלום רב קוראים יקרים, אם הגעתם לכתבה הזו כנראה שחיפשתם מידע על חברת משכנתא מאושרת והנה כל המידע שתצטרכו. אנחנו ניתן לכם את המידע שאתם רוצים ואת הדברים שאנחנו רואים כחשובים.

קרדיט תמונה: יח"צ

מה אנחנו יודעים לעשות שאתם לא יודעים?
קודם כל לזהות ולנתח את הבעיה כדי לדעת האם יש לה פתרון ראוי או שזה מקרה שבו לא כדאי בכלל להתחיל לעבוד אלא לחכות תקופה כדי לתת לבעיות להתרחק קצת.
ברגע שאנחנו מזהים את הבעיה, אנחנו יודעים להגיד מה ניתן לעשות כדי לפתור את הבעיה ומה בדיוק לעשות. מכאן והלאה ההחלטה היא שלכם, האם ללכת על מה שאנחנו מציעים או פשוט לתת לזמן לעשות את שלו.


קורים מקרים שבהם אדם מקבל מאיתנו פתרון לבעיה שהוא נמצא בה, אבל אנחנו מזהירים מראש שריביות של המשכנתא שלו יהיו גבוהות יותר מהממוצע בגלל רמת הסיכון. מכאן האדם רשאי להחליט האם הולכים על זה או מחכים שנה שנתיים כדי לתת לבי די איי שלו להתנקות. המטרה שלנו היא תמיד להגיע למצב שבו אנחנו יכולים לפתור את הבעיה בדרך הכי טובה שניתן.


תשאל כל אחד בחברה ותראה שיושבים כאן וחושבים לפני שעושים משהו. יש דיונים מעמיקים על כל לקוח. לפני שנוקטים פעולה כל שהיא, יושבים וחושבים.
רביב נחשון, אחד הוותיקים בחברת "משכנתא מאושרת" מספר מניסיון אישי: לפעמים יש לקוח פוטנציאלי שאנחנו חושבים שאפשר להגיע איתו לתוצאה טובה, אבל אנחנן חושבים שלטווח הרחוק זה לא יעזור לו יותר מדי/ אנחנו פשוט מוותרים על הלקוח כאשר אנחנו יודעים בוודאות שיהיו אחרים שישמחו לקחת אותו.
דוגמה: לקוח שהגיע השבוע, רצה לקנות דירה במחיר למשתכן. ידענו שאנחנו יכולים להוציא לו את המשכנתא אבל מצד שני היה ברור שהלקוח יתקשה לשלם את המשכנתא הזו וזה פשוט כבד עליו.


החלטנו שאנחנו לא רוצים להיכנס למקום שבו יוצרים מצבים לא טובים עבור אנשים טובים. לא לקחנו את התיק.
לאחר שבועיים הלקוח התקשר להגיד שמישהו אחר השיג לו משכנתא והוא רצה להסביר לנו שאנחנו לא מבינים כלום.
מרטין בוקסדורף מחדד: כמו שראיתם ממה שרביב סיפר ואותו דבר שתשאלו את כולם, אנחנו כאן כדי לעזור לאנשים ולהרוויח כסף. לא רק כדי להרוויח כסף.
אנחנו תמיד נעשה את המקסימום בשביל כל אדם, אבל תמיד נדע שלא להכניס אנשים למצבים שיהיה להם קשה לצאת מהם. אם אתם נמצאים במצב שבו אתם לא מצליחים לקבל משכנתא, אנחנו כאן בשבילכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה