משפחת רגב מציגה: כן מערבבים משפחה ועסקים



לא מערבבים משפחה ועסקים! מי מאיתנו לא שמע את האזהרה הזו כשחשב לעבוד עם בן משפחה קרוב או רחוק?
ברב המקרים החיבור בין משפחה ועסקים הוא חיבור שנוטה להיכשל במקרה הטוב או להסתיים בין כתלי בית המשפט במקרה הרע, אך לא במקרה של משפחת רגב אשר שניים מילדיה גל ובר מתגוררים עם משפחותיהם ביבנה.
משפחת רגב היא משפחה מיוחדת המצליחה לנהל לא רק עסק אחד אלא שני עסקים משפחתיים בהצלחה רבה – את חברת דר בניין ואת חברת דר קרמיקה. מה סוד הקסם?

קרדיט ליבי ברגמן

הכול נשאר במשפחה:

בני משפחת רגב, במקור מקרית מלאכי, עברו כל אחד להתגורר במקום אחר אך נשארו כולם בדרום השפלה וזו היתה אחת מהסיבות שבגללן בחרו לפתוח  את אולם התצוגה החדש של ד.ר קרמיקה בעיר הדרומית אשקלון. 

ציון, האח הבכור, סיים לימודי הנדסת בניין ומיד הצטרף לעסק המשפחתי 'דר בניין' שהוקם הרבה קודם בשנת 1998. למעשה, ציון ודוד רגב, אב המשפחה, עובדים יחד למעלה מעשרים שנים, כאשר גל האח האמצעי הצטרף לעסק לפני 12 שנים ואילו בר, האחות הקטנה, הצטרפה אליו לפני שש שנים בלבד.

כיום בר וגל מנהלים את אולם התצוגה של 'ד.ר קרמיקה' באשקלון, ציון ממשיך לנהל את דר בנין וההורים, תיקי ודוד רגב מפקחים על שני העסקים. 

בעוד שחברת 'דר בניין ' עוסקת בבנייה פרטית  תוך התמקדות בביצוע פרויקטים משלב התכנון ועד שלב קבלת המפתח, עבודות שלד וגמר ועבודות השלד , חברת ד.ר קרמיקה מתמקדת בכל הקשור לעיצוב הפנים של הבית לדברי דוד רגב, הקמת ד.ר קרמיקה הייתה המשך טבעי וישיר של חברת דר בניין, שני עסקים משלימים שצמחו מתוך ההבנה שבניית בית מסתיימת כאשר הבית מוכן לאכלוס.

בשנים הראשונות פעל אולם התצוגה של ד.ר קרמיקה במושב תימורים בו מתגוררים ההורים אך בשנה האחרונה עקב העלייה החדה בהתחלות בנייה באזור הדרום בכלל ואזור אשקלון בפרט, נפתח אולם תצוגה גדול מרווח ומגוון באזור התעשייה הצפוני של העיר.

אם בתחילת הדרך היה קשה יותר להפריד בין ענייני עבודה לענייני הבית, נכון להיום בימי שישי סביב שולחן השבת.  כבר לא תשמעו אותם מתייעצים או מדברים על מבצעי החודש בחנות, כי מאז שהגיעו הנכדים השיחות הפכו פחות ופחות עסקיות היות ובני משפחת רגב הבינו שהכי טוב זה לעשות הפרדה, מה שקשור לעסק נשאר בעסק ומה שקשור לבית – נשאר בבית.

אחד מהערכים הבולטים והמובילים את משפחת רגב והעובדים האחרים בד.ר קרמיקה הוא כמובן ערך המשפחתיות, שממש כמו משפחה הם דואגים, אכפתיים, נותנים את הלב והנשמה בכל פרויקט ומשקיעים בכל לקוח ולקוח כאילו היה הוא בן משפחה אמיתי. 

נראה כי דור שלישי עומד להצטרף אל העסק המשפחתי, היות ובתו הבכורה של ציון כבר החלה את צעדיה הראשונים בלימודי אדריכלות.

תנופת בנייה עצומה

יבנה נמצאת בתנופה של בניה ופיתוח הגדולה ביותר מאז נוסדה העיר. לצד הפיתוח המרשים של שתי שכונות חדשות בעשור האחרון גדל גם באופן ניכר מספר השטחים הציבוריים, הגנים והפארקים המיועדים לרווחת התושבים. 

גודלה של שכונת נאות שמיר, השכונה הדרום-מערבית של העיר שעוד נמצאת בשלבי פיתוח ואכלוס הינו 1,600 דונם. על שטח זה נבנו 2,700 יחידות דיור, 18,950 מ"ר המיועד למטרות מסחר, 8,000 מ"ר למטרות תעסוקה ו 120,000 מ"ר של מבנים ציבוריים.  בעתיד הקרוב מתוכננת ההקמה של שכונה מזרחית אשר בה יבנו עוד כ 12,500 יחידות דיור.

העיר אשקלון נמצאת במקום השמיני ברשימת הערים המובילות בפיתוח ובנייה בישראל והיא ממשיכה להוביל בביקוש לדירות חדשות. המחיר הנמוך יחסית והיצע הדירות החדשות קוסמים לרוכשים ומספר הדירות החדשות שנמכרו בחודשים האחרונים לשנת 2021 עומד על כ5,000 דירות בחודש, נתון חסר תקדים. בשנת 2021 נמכרו בעיר יותר דירות חדשות מאשר בכל השנים של העשור האחרון, כאשר בשנת 2022 אפשר לראות המשך ברור של המגמה.

עם נתונים שכאלה ברור למדי מדוע בחרו גל ובר להשתקע ביבנה ולפתוח אולם תצוגה באשקלון.  הידע שצברו שלושת האחים לבית משפחת רגב במהלך השנים בתחום הבנייה והקרמיקה הפך למעשה ליתרון עצום עבור לקוחות הקצה, בשילוב  ערך המשפחתיות המוביל את החברה, אין ספק שמדובר ב100% שביעות רצון לכל הצדדים.

 

www.drceramic.co.il

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה