משרדים להשכרה מגדל ספיר



מגדל ספיר ברמת גן הוא מגדל משרדים מפואר הנמצא במתחם של בורסת היהלומים. מדובר יעל מגדל גבוה עם 40 קומות, 60 אלף מ"ר של משרדים ועוד 30 מ"ר של מרתפי חניה הכוללים 800 מקומות חניה. כל הבניין מיועד למשרדים ומסחר ואין ספק שהוא אחד הבניינים המבוקשים באזור עבור בעלי עסקים, חברות וארגונים. בכתבה הבאה אנו נסביר על היתרונות של מגדל ספיר, למה כדאי להשכיר בו משרדים ואיך אתם יכולים להכיר ולדעת על משרדים להשכרה בתוך המבנה העצום והמיוחד.

קרדיט לתמונה: טופ לאנד

היתרונות של מגדל ספיר

מגדל ספיר נמצא בתפר בין העיר רמת גן לעיר תל אביב והוא נמצא במתחם הבורסה שהוא אחד המתחמים הכי יוקרתיים ומוכרים באזור. המגדל בנוי על שטח גדול של 7 דונם ולכן הוא לא מתאפיין בצפיפות המאפיינת את רוב מגדלי המשרדים באזור. העובדים שמגיעים בבוקר למשרדים במגדל ספיר, נהנים מכבישים יחסית לא עמוסים ואינם נכנסים ללב ליבו של המרכז, דבר המקל מאוד בבקרים לחוצים ועמוסים. הבניין בנוי בעיצוב מודרני, הוא נבנה בשנת 2012 והוא נחשב לבניין חדש בנוף. יותר מכך, סיום הקומות העליונות התרחש לא מזמן, בשנת 2018. למגדל יש יתרונות רבים ובניהם מרתפי החניה מאפשרים ל-800 נהגים לחנות את רכבם בכל יום, דבר שהוא יתרון עצום במרכז, המאופיין בחוסר חניה. משרדים להשכרה מגדל ספיר , הם בדיוק מה שאתם צריכים עבור העסק שלכם.

למה כדאי להשכיר במגדל ספיר משרדים?

בניית הבניין שהתרחשה ב-2012 ובשנת 2018, הביאה לכך שהעיצוב החיצוני של הבניין הוא מודרני והעיצוב הפנימי מותאם בצורה מושלמת לסביבת עבודה דינאמית ומתקדמת כיאה לשנת 2021. מתחת לבניין מחכים לעובדים שלכם בתי קפה ומסעדות והם יכולים לצאת להפסקת צהריים חטופה ומהירה ולחזור לעבודה. במגדל 13 מעליות מהירות וחכמות, לובי מפואר, נוף פנורמי קסום מכל כיוון שתסתכלו. זהו ללא ספק בניין שיהיה לעובדים שלכם כיף לעבוד בו ולהגיע בכל בוקר. בתוך מגדל ספיר תוכלו למצוא גם חללי עבודה משותפים וחללי עבודה המושכרים לפי שעה או משרדים במחיר שכירות חודשי. המחירים המוצעים הם עלות לפי מ"ר.

לסיכום, משרדים להשכרה מגדל ספיר הם בדיוק מה שהעסק שלך צריך. היתרונות שלהם כל כך גדולים עבור העסק שלך ועבור העובדים גם מבחינת המיקום וגם מבחינת עיצוב המקום והשירותים הניתנים בו. כנסו לאתר של טופ לנד, השאירו פרטים ואנו נמצא עבורכם משרדים להשכרה זמינים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה