מתחתנים בקרוב? הנה דברים שחשוב שתדעו!



אין ספק שתעשיית החתונות בישראל חטפה מכה קשה בעקבות וירוס הקורונה. אירועים רבים בוטלו או נידחו וזוגות רבים אשר היו אמורים לקיים את חתונתם השנה, מצאו עצמם מבולבלים ומתוסכלים מהמצב המורכב. אז מה חשוב לבדוק? ואיך להיערך לסיטואציה החדשה? הנה כל התשובות

Pexels.com

פנינו אל אתר החתונות המוביל בישראל Wedding Day אשר הסכים להיחלץ לעזרת זוגות מאורסים שנמצאים כעת לפני החתונה ולסייע להם להבין איך להתנהל במצב החדש בצורה נכונה וחכמה יותר.

בדקו את החוזה מול כל הספקים באירוע שלכם

בין אם מדובר בצלמים או התקליטן ואפילו מאפרת לחתונה, חשוב שתדעו מה מדיניות הביטולים שלהם. מה קורה במצב של דחיית האירוע למועד אחר והאם נדרש לשלם סכום כלשהו במצבים אלו. במידה וכבר שילמתם מקדמות לחלק מהספקים, אנחנו ממליצים לוודא שאכן תוכלו לקבל אותן בחזרה אם האירוע שלכם מתבטל.

בדקו התנהלות כללית מול האולם בהתאם למצב

ייתכן שתצטרכו להחליף תאריך ולהתחתן בחודש אחר, מה בדיוק קורה במצב שכזה? האם המחיר למנה משתנה? האם תחויבו בתשלומים כאלה ואחרים? אפשר ללמוד הרבה על האולם ועל הדרך בה הוא מספק לכם מענה במצב החירום שיצר וירוס הקורונה.

ומה עם הספקים שלכם נמצאים בבידוד?

חשוב לזכור כי יתכן מצב בו אחד מהספקים שלכם נאלץ לשהות בבידוד. במצב זה חשוב להבין מה ההשלכות, האם ניתן לבטל את ההסכם מולו? האם אותו ספק שולח לכם מחליף? ואם כן, איך זה מתבצע והאם יש לכם אפשרות להיפגש מולו ולהתרשם מעבודותיו והתנהלותו. חשוב לשאול את השאלות הנכונות בשביל לא להיות מופתעים בהמשך.

קבלו החלטה מהירה על מנת לעדכן את כל הגורמים בהקדם

זכרו שבחתונה מעורבים גורמים רבים אשר זקוקים להתראה מראש במידה והחלטתם לבטל או לדחות את יום החתונה שלכם. בין אם מדובר באולם או הספקים שלכם ובין אם מדובר על האורחים שצפויים להגיע אל האירוע, חשוב שכולם יקבלו עדכון מוקדם ככל האפשר.

העדכון יאפשר להם להיערך ולשריין את התאריך החדש שלכם. בחתונות רבות ישנם אורחים אשר מגיעים ממדינות אחרות ואולי אפילו הזמינו כרטיסי טיסה, אל תתנו להם להישאר באוויר למשך זמן רב מבלי לדעת מה קורה עם החתונה שלכם.

סביבה תומכת זה שם המשחק

אם את כלה עתידית, את בטח יודעת שיש ברחבי הרשת קבוצות רבות של כלות לפני החתונה. גם באתר שלנו (Weddingday.co.il) תוכלי למצוא לינק הצטרפות לקבוצה שכזו עם הרבה מידע שיעזור לך לארגן את החתונה וטיפים של כלות אחרות. החשיבות של הקבוצות הללו היא גדולה היות והקבוצה מהווה סביבה תומכת בימים לא פשוטים אלה. שם תוכלי להתייעץ, לשאול שאלות ובעיקר להרגיש שאת לא לבד בסיטואציה.

קחו את הבאסה בסבבה

בסופו של דבר, חשוב לשמור על אופטימיות! יום החתונה שלכם יתקיים במועד זה או אחר, במתכונת מצומצמת או מורחבת. מה שחשוב באמת הוא להינות מהתהליך המיוחד הזה ולא לתת לנסיבות להשפיע על החוויה. קחו את הדברים בפרופורציות הנכונות וזכרו שזוגות רבים יוצאים מאירוע שכזה מחוזקים הרבה יותר!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה