בעוד שחלק מאיתנו יעדיפו להזמין חופשה באילת בדקה ה-90, חלקנו האחרים דווקא יעדיפו להזמין חופשות באילת מראש. אם אתם עומדים לצאת לנפוש בעיר הדרומית ביותר בארץ, השורות הבאות עבורכם. הנה כמה טיפים ודגשים שאולי לא ידעתם.

מתי כדאי להזמין חופשה באילת ולמה?



בעוד שחלק מאיתנו יעדיפו להזמין חופשה באילת בדקה ה-90, חלקנו האחרים דווקא יעדיפו להזמין חופשות באילת מראש. אם אתם עומדים לצאת לנפוש בעיר הדרומית ביותר בארץ, השורות הבאות עבורכם. הנה כמה טיפים ודגשים שאולי לא ידעתם.

קרדיט: FREEPIK

אילת היא העיר הדרומית ביותר בארץ, והיא מציעה לנופשים בה את כל סוגי האטרקציות הכי-הכי, את הים האילתי, בתי מלון איכותיים ועוד המון. בעוד שהיא אחת הערים התיירותיות ביותר בארץ, אליה מגיעים תיירים מקצוות העולם, היא גם לא עיר זולה לנפוש בה. אבל יחד עם זאת, כנראה שהנופש באילת יהיה יותר זול מנופש במרכז תל אביב. ובכדי לנסות להוזיל את המחירים על החופשה הקרובה בדרום, בדרך כלל יהיה מומלץ לסגור את החופשה מראש.

להזמין חופשה באילת בדקה ה-90 או להזמין מראש?

בעוד שיש מחירים לא רעים בכלל אם מחכים לדקה ה-90, חלק גדול מהמלונות יציעו לכם הנחות של עד כ-40%, שזו הנחה בלתי מבוטלת בעליל. המלצה שלנו, תבצעו בדיקה מקדימה של מחירי הרגע האחרון לאילת. נסו למשל לבדוק את המחירים של חופשה לאילת בעוד מספר ימים מהיום. ככה תבינו מה המחירים הממוצעים של הרגע האחרון.

במקביל, תבדקו גם את העלויות של נופש בעוד 3-4 חודשים. אמנם רוב האנשים דוגלים בשיטה של הדקה ה-90, אבל תופתעו לגלות שהמחירים של הזמנה מראש יהיו לפעמים נמוכים יותר. תערכו השוואת מחירים בין בתי מלון באילת, השוואת מחירים לנופש באילת וכל מה שבין לבין.

מה הזמן המושלם בשנה להזמנת נופש אילתי?

מבחינת מזג האוויר, אין ספק שזה פרמטר שחשוב לקחת בחשבון. הפרמטר של מזג האוויר מקבל את חשיבותו העליונה בחודשי יולי-אוגוסט, כאשר הטמפרטורה באילת עשויה להגיע גם ל-40 מעלות צלזיוס ומעלה. אם אתם יודעים על עצמכם שאתם ממש לא בנויים לחום אילתי, כנראה שיהיה כדאי להגיע לעיר בחודשים שלפני יולי.

מצד שני, יולי-אוגוסט הם חודשי התיירות הכי-הכי! תוכלו למצוא את כל סוגי האטרקציות ובמחירים טובים, מלונות עם פינוקים של קיץ (בא לכם ארטיק לבריכה?), טיולים עם ג'יפים, צלילה עם שנורקל או סקובה ועוד. נסו לחשוב עם עצמכם, האם מתאימה לכם חופשה באילת בחודשים אלו? אם כן, תנסו לסגור את החופשה מראש ולוודא שיש לכם מקום בבית המלון. החודשים האלו עמוסים מאוד מבחינת התיירות באילת, אין הרבה מקומות פנויים במלונות השונים בעיר.

אטרקציות באילת במהלך השנה – מתי כדאי?

אם מדברים על אטרקציות כמו צלילת סקובה באילת, כמובן שבחורף פחות יהיה מומלץ (עד כדי בלתי אפשרי לפעמים). העונות הכי מומלצות לאטרקציות באילת הן עונת האביב ועונת הקיץ. יחד עם זאת, טיול ג'יפים למשל, יהיה מדהים בעונת החורף. אם כך, בסופו של יום, כל אחד ואחת מאיתנו חווים ומרגישים את הנופש שלהם קצת אחרת.

מחפשים מלון מומלץ באילת לחופשה הבאה שלכם? בקרו באתר www.h-garden.co.il

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה