מתי כדאי להשתמש במסכה לשיער?



לעיתים קרובות בקרב נשים קיים נושא אשר מעסיק אותן ברוב היום והינו מראה השיער שלהן. בזמן העבודה, או פגישה עם חברות וכן שלל בילויים אחרים, תמיד ירצו ששיערם יעניק מראה חיצוני מרשים וכמובן בריא. לשם כך במקרים רבים אצל נשים אשר קמות בבוקר ומתייצבות מול המראה נתקלות מחזה מעיק למדי. מראה זה הינו שיער יבש ומרדן אשר נראה בלתי ניתן לעצב אותו בשום צורה. ידוע כי שיער שאינו נראה במיטבו יכול לבצע השפעה על הלוק כולו, בעת בה השיער חשוף לנזקים בעקבות השמש או מים, עובר מספר טיפולים אשר כוללים כימיקלים כגון צבע, גוונים או החלקה, ניתן ואף מומלץ לבצע שגרת טיפוח נכונה אשר כוללת בתוכה שימוש במסכה לשיער. בעקבות דרך זו ניתן לשמור על השיער ולהעניק עבורו מראה חיוני, בריא ורענן וכן למנוע תרחישים המזיקים לו.

קרדיט תמונה FREEPIK

שלבים בעת שימוש במסכה לשיער

אם בחרתן לבצע שימוש במסכה לשיער במסגרת הבית או במסגרת אצל מעצב שיער ניתן לפעול לפי כמה שלבים.

  • חפיפה יסודית, שטיפת השיער וכן לייבש אותו לאחר מכן.
  • מריחה בצורה הדרגתית של המסכה על חלקיו של השיער. ניתן להוסיף כי בנקודות בהן קיים שיער עבה או עקשן יותר מומלץ להשתמש ולמרוח יותר חומר.
  • יש להשאיר את החומר על השיער במשך כ- 60 דקות, על השיער חובה להיות פזור ויש לסרק אותו מעט באותה שעה.
  • כעבור 60 דקות יש לבצע שטיפה של השיער אך ורק באמצעות מים.
  • לבצע ייבוש של השיער באמצעות פן או מחליק לשיער.

מה לגבי נשירה?

הדאגה הכרוכה בשגרת טיפוח השיער הינה בעיה או פגם של נשירה ואף לגרום להזנחתו של השיער, נשים יעשו הכל על מנת להעניק טיפול ממושך בשיער ולבצע שימוש בתכשירים שונים אשר ימנעו נשירה של השיער. שימוש בין חומרים שונים לשיער כגון שימוש במסכה לשיער או סוגים שונים של מרככים לבין מסכה לשיער, עלול השיער להיקרע כאשר מותחים אותו, מה שגורם לנו לחשוב שכן מדובר בנשירה של השיער. לרוב נהוג לחשוב כי מרכך הינו גורם לנשירה ומסכה בריאה יותר, האמת היא ששניהם עלולים לגרום לריכוך של השיער ולגרום להחלשתו מבחינה מכנית. ניתן לומר השימוש במרכך הינו על בסיס יום יומי ולכן עולה אצלינו המחשבה שהוא הגורם לנשירה באופן משמעותי. 

בעקבות כך ניתן ללמוד ולהפיק כי שימוש במסכה לשיער מביאה איתה שלל יתרונות רבים וכן מומלצת מאוד אצל נשים. אך חשוב לעקוב אחר כל השלבים כאשר אתן עומדות להשתמש בו, וכן חשוב לבצע טיפול ממושך בצורה משכילה ונבונה על מנת להעניק לשיערכן מראה בריא ונקי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה