מתי מגשר גירושין הוא הכתובת שלכם?



החלטתם שלמרות כל האהבה ביניכם, זה פשוט לא יכול להמשיך? אתם מרגישים שהדרך הנכונה היא להיפרד? אם כך, טבעי שתשאלו את עצמכם: איך עושים את זה בצורה נכונה? איך אפשר להיפרד מבלי שזה יהפוך להיות סיוט? והאם כל גירושין באמת צריכים לכלול גם אינספור דיונים בבתי המשפט? אם כך, כדאי שתדעו שהתשובה היא לא. אם תפנו אל מגשר גירושין אתם תראו שגם אתם, כמו הרבה אנשים אחרים, תצליחו להיפרד בצורה אחרת. בצורה הרבה יותר מכובדת ולכן כדאי לקחת את האפשרות הזאת בחשבון. מגשר בתחום הגירושין יעזור לכם למצוא את עמק השווה והוא יעזור לכם להימנע מאינספור וויכוחים שאחר כך יהיה לכם קשה להתמודד איתם.

קרדיט לתמונה: pixabay

איזה מגשר גירושין יתאים לכם?

אם תעשו חיפוש תגלו שיש הרבה מגשרים בתחום הגירושין. הסיבה לכך ברורה, כי למעשה, מדובר על פתרון שהרבה אנשים בוחרים בו. הרבה אנשים מעדיפים להתגרש בתהליך של גישור ולוותר על אינספור דיונים בבתי המשפט. מגשר גירושין יעזור לכם גם לחסוך הרבה כסף על כל התהליך הזה, כך שברור מדוע זה מומלץ. מה שכן, חשוב לבדוק באיזה איש מקצוע אתם עומדים לבחור. כדי לבחור את המגשר הנכון לתהליך הגירושין שלכם,  יש לברר מה הניסיון שלו. האם הוא עובד בתחום הזה כבר הרבה שנים? והאם הוא אדם שאנשים אחרים שנעזרו בשירותיו באמת ממליצים עליו? שווה לכם לברר הכול מראש כי בצורה כזאת תצאו הרבה יותר מרוצים.

כמה עולים שירותיו של המגשר?

לבסוף, אם אתם מחפשים מגשר גירושין, כדאי יהיה גם לברר כמה הוא יכול לגבות מכם. האם אתם עומדים לשלם לו סכומים מופקעים? או שבסופו של דבר הסכום שתשלמו לו יהיה סביר? נסו לברר כמה עולה התהליך כולו, שכן יש מגשרים שיעדיפו לקבל מכם תשלום מלא כבר בתחילת הדרך. לעומת זאת, יש גם אנשי מקצוע מהתחום הזה שיעדיפו שתשלמו להם בסופו של דבר, רק אחרי שהכול כבר יסתיים. כך או כך, אתם תראו שאם תשוו בין זה ובין האפשרות של גירושין בעזרת עורך דין, האופציה של פרידה עם מגשר תמיד תהיה יותר זולה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה