פסח ללא ספק חג מרגש ומיוחד. מדובר על חג המסמל חופש, אביב ופריחה והרבה אנשים מחכים לו כל השנה. יחד עם זאת, חשוב מאוד לדעת כי ישנם אנשים שחוששים מפני פסח וזאת מפני שהם תוהים כיצד הם יסתדרו בלי לאכול לחם, לחמניות, עוגיות, עוגות, פסטה או כל מאכל אחר שאיננו כשר לפסח. חשוב מאוד להבין שכיום כלל לא צריך לאכול רק מצות עם שוקולד בפסח. על אף שבעבר מצות היו המאכל היחיד שהיה רלוונטי לפסח, כיום ניתן למצוא מגוון מתכונים שונים טובים לפסח הן ללחמים, הן ללחמניות ובכלל, ניתן למצוא מתכונים נהדרים לפסח אשר יכולים להעניק לכל אדם חוויה קולינרית מיוחדת גם כאשר הוא מקפיד לאכול רק מאכלים כשרים לפסח.

קרדיט תמונה FREEPIK

מתכונים לפסח- מה חשוב לדעת?

אז רגע לפני שאתם מתחילים לשבור את הראש לגבי מה לאכול בפסח, מה לתת לילדים לאכול ובמיוחד לסרבני מצות, כדאי שתדעו כי כיום יש לא מעט מתכונים לפסח וכל שעליכם לעשות זה לבחור את המתכון הנכון לכם ופשוט להכין אותו. בגזרת המתכונים לפסח ניתן למצוא מתכונים למנות עיקריות המבוססות על דגים, בשר או עוף וכן קטניות כשרות לפסח, אורז לנוהגי ההיתר, תפוחי אדמה, בטטה ומגוון ירקות שונים. ניתן להכין בבישול, באידוי או באפייה דגים, בשר או עוף עם תוספות שונות שיכולים להיות ארוחה נפלאה הן כארוחת ליל הסדר והן כארוחת צהרים או ערב בכל ימי החג. כמובן שניתן גם להכין מתכונים מיוחדים וחגיגיים עבור אורחים, אם אתם מארחים בליל הסדר או בכל יום אחר בחג.

מלבד מתכונים למנות עיקריות, ניתן למצוא מתכונים לקינוחים שונים שיכולים להשתלב נפלא בכל סוף ארוחה. עוגות המבוססות על קמחים שמותר להשתמש בהם בפסח כגון: קמח מצה או קמח תפוחי אדמה, קינוחים המבוססים על שוקולד ושמנות או קצפות למיניהן, עוגיות מדהימות וטעימות והכל ממוצרים כשרים לפסח. בשל ההיצע הגדול של מתכונים לפסח בגזרת הקינוחים, כל אדם צריך לבחור את המתכון שמבוסס על המרכיבים שאוהבים ביותר בביתו או שהאורחים שהוא הזמין מעדיפים ופשוט להכין אותם.

מתכונים ללחמניות טעימות לפסח

לא מעט אנשים חוששים מכך שאי אפשר לאכול לחם בפסח. לרבים יש ילדים שמסרבים לאכול מצות והם תוהים מה אפשר לתת להם לאכול. ובכן, כיום גם בגזרת מתכונים ללחמים או לחמניות לפסח, ניתן למצוא לא מעט מתכונים שיאפשרו לכל אדם להנות מלחמניות או לחם טעימים וכשרים לפסח. אם בא לכם להכין לחמניות, אתם יכולים להכין אותם בכמה וראציות כשרות לפסח:

ראשית כל, ניתן להכין לחמניות לפסח מקמח תפוחי אדמה. הלחמניות הללו נראות מצוין והן רכות וטעימות.

גם לחמניות ללא גלוטן יכולות להיות פתרון מושלם עבורכם בפסח. לחמניות נוספות שניתן להכין בפסח הן לחמניות מקמח מצה. מדובר על לחמניות שבהכנה נכונה יכולות להיות לא פחות ממושלמות.

אם אתם מעוניינים להכין לחמניות עם טוויסט כלשהו, תוכלו להכין לחמניות גבינה או לחמניות טחינה ללא קמח. מדובר על מתכונים קלי הכנה שניתן למצוא ברחבי האינטרנט והכי חשוב הם מעניקים תוצאה מדהימה. לא מעט אנשים אשר טועמים את הלחמניות של פסח מעידים על כך שהטעם שלהן כל כך ייחודי והן אפילו יותר טעימות מהלחמניות הרגילות.

אין שום סיבה שחג הפסח יהיה חג יבש שכרוך באכילת מצות קשות בלבד. אם אתם פחות מתחברים למצות של פסח ואם בא לכם להנות מריח וטעם של לחמניות טריות וטובות גם בפסח, פשוט תכינו לחמניות שמבוססות על קמחים כשרים לפסח.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה