מתכונים מהירים וקלים



מתכונים מהירים וקלים הם אחד מהחלומות הנכספים ביותר של כל מי שאחראי לפעמים על המטבח. בעולם עמוס ומהיר כל כך, כאשר כולנו עסוקים בעבודה ובאינספור מטלות שכל רגע מחדש ממציאות את עצמן, המון ביורוקרטיה בכל תחום אפשרי והמון אנרגיות להוציא במשך היום, כולנו מחפשים מדי פעם מתכונים מהירים וקלים להכנה, שיהיו טעימים, נעימים לעין, מוכנים היטב, אבל לא דורשים זמן רב או מאמץ.

קרדיט לתמונות FREEPIK

 לעיתים אנו נדרשים להכין ארוחת צהרים תוך כדי ביצוע מטלות אחרות בבית או בעבודה- מרחוק, לעיתים אלו שיחות טלפון חשובות עם פקיד הבנק או מישהו אחר, ולעיתים פשוט חוזרים כל כך מאוחר הביתה וחייבים משהו לאכול. אוסף מתכונים מהירים וקלים הוא משהו שבעצם כל אחד רוצה במטבח שלו, שמור לרגע שיהיה בהם צורך, אבל למרבה הפלא, אין הרבה מתכונים מוצלחים כאלו ברשת. למה? הבעיה העיקרית מתחלקת לשתיים.

כדי לצפות ברשימת מתכונים קלים ומהירים כנסו לקטגוריה באתר פודיק:

https://www.foodik.co.il/recipe-category/fast-simple-and-easy-recipes/

מתכונים בעלי זמן הכנה ממושך

ראשית, מרבית המתכונים ברשת נהנים לשווק את יוצריהם באמצעות שורות ארוכות ומסובכות, המון מרכיבים מקוריים שאין בבית באופן רגיל, תהליכים ארוכים ודורשי מאמץ והשקעה וזמן הכנה ממושך. אז עד שבוחרים מתכון מגלים שאין את המצרכים בבית, יורדים לסופר, חוזרים, מתחילים, מתאמצים להבין, מתאמצים להכין, אי אפשר לדבר בטלפון תוך כדי, משום שהכל עלול לגלוש/ להישרף/ להיחרך/ לאבד מרקם/ לאבד קריספיות וכן הלאה, נס שיש וואטסאפ, אבל זה לא עוזר הרבה מבחינת הזמן, ואתם מסיימים את ההכנה כעבור שעתיים וחצי שהתארכו לשלוש מסיבות השמורות עם בעל המתכון, סיר מרשים אבל אפס כוחות וערמת מטלות שלא הספקתם לסיים.

מתכונים מהירים חסרי מעוף

מצד שני, יש ברשת מתכונים לא מעטים מהירים ופשוטים, אבל כולם בעצם אותו הדבר, את כולם אתם וגם הילדים מכירים, אולי הכנתם אותם שלשום ואולי הכנתם משהו דומה שיש לו בערך אותו הטעם, ואיכשהו זה פשוט נמאס לכם. מרבית המתכונים המהירים והקלים יהיו פשוטים מדי, זהים אחד לשני באופן לא מוצלח, וגם עשוי להיות שטעמם יהיה מהיר ועני מעט, אינסטנט לעולם לא יצא כמו אוכל אמיתי שהוכן היטב, ומנה שהוכנה ברגע אחד עשויה להיות חסרת טעם, חסרת מרקם, קשה מדי או רכה מדי, והתוצאה תהיה מנות שנותרות בצלחות...

איכות תזונתית

לכן לרוב כאשר זקוקים למנה מהירה, הולכים לכיוון האחרון שנותר- מזון פחות בריא. לעיתים רבות מתכונים מהירים ברשת מורכבים מצ'יפס, טיגון מהיר של מוצרים אחרים, ועוד אפשרויות בסגנון זה, אשר הן אכן מהירות, וגם טעימות, בשונה משתי הקטגוריות הקודמות, אבל ערכם התזונתי עומד בסימן שאלה או בסימון אדום מאיים. לפעמים אין מדובר בטיגון מלא שמן או בצק עלים מלא כולסטרול, אלא אפילו בתהליך בישול מהיר או אפיה, אך בגלל המהירות נפגם הערך התזונתי של האוכל המבושל. פעמים יכיל המתכון חומרי גלם אינסטנט המצויים בכל סופר, אשר מכילים על פי רוב חומרים בלתי בריאים לחלוטין שאחראיים על מהירות ההכנה ועל טעם המוצר. פעמים אחרות יהיה הפתרון הזמנת מזון מהיר מוכן מחנות או פיצוציה, שיהיה אף גרוע יותר.

מתכונים מהירים וקלים בבלוג פודיק

בלוג פודיק של שחר חן מציע לכם מגוון עצום של מתכונים מהירים וקלים מבלי להתפשר על שום ערך אישי שלכם. טעם איכותי ועשיר, גיוון במוצרים, תהליך הכנה תקין שאינו פוגע בערך התזונתי, ומצד שני- עבודה מהירה וקלה, שניתן לשלב תוך כדי תפקוד אחר בבית, בטלפון או במחשב, אינה לוקחת מאמץ וטעימה לכל מי שטועם אותה. איך זה יכול להיות? אתם מוזמנים פשוט לנסות אותנו...!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה