מתכננים לטייל במרוקו? הכירו את האתר "בוא למרוקו"



אם נמאס לכם לשוטט בכל רחבי האינטרנט בחיפושים אחרי מידע בנושא מדינת מרוקו, תוכלו מהיום להיעזר באתר 'בוא למרוקו' שמרכז במקום אחד את כל הטיפים והמידע החשוב למטייל הישראלי במרוקו.

קרדיט: FREEPIK

מתכוננים לטיול במרוקו? כך תגיעו מוכנים:

בעקבות הסכם הנורמליזציה בין ישראל לממלכת מרוקו, אשר הוכרז בסוף שנת 2020, התעורר הרצון אצל ישראלים רבים לטייל במדינה הצבעונית והמיוחדת. כל מי שהתחיל לבצע בדיקות באשר לטיול מאורגן במרוקו או לחילופין מעוניין לבצע טיול עצמאי במדינה, בוודאי זיהה כי המידע ברחבי רשת האינטרנט אינו מספיק מפורט ולמעשה קשה מאוד לבצע מחקר מקדים בצורה מעמיקה במסגרת ההכנות לטיול. זאת הסיבה המרכזית שאתר בוא למרוקו יכול לעזור לכם בתכנון הטיול הבא והכרה של מרוקו בצורה מעמיקה יותר.

טיול במדינת מרוקו – למי זה מתאים?

למרוקו יש לא מעט מה להציע ולכן היא מתאימה גם למבוגרים וגם לצעירים. המדינה משלבת בין תרבות והיסטוריה עשירה לבין שווקים מיוחדים עם מאכלים טעימים כמו שרק המטבח המרוקאי יודע לייצר וגם נופים מיוחדים ומגוונים למדי אשר ישאירו אתכם חסרי מילים.

מרוקו מגוונת למדי וניתן למצוא בה דיונות מדבריות לצד הרים גבוהים וכמובן כפרים מסורתיים וציוריים אשר מוקפים בנחלים ופלגי מים.

בנוסף, כמעט בכל ערי מרוקו ניתן למצוא מרכזים יהודיים עם בתי כנסת בהם נהגו להתפלל יהודי העיר. אגב, כיום מתגוררים במרוקו כולה כ-3,000 יהודים – רובם נמצאים בעיר קזבלנקה.

האם עדיף טיול מאורגן או עם מדריך?

התשובה לשאלה זו תלויה מאוד באופי שלכם כמטיילים. חלק גדול יעדיף להיות עצמאי מבלי להיות תלוי בקבוצה ובלו"ז מתוכנן, בעוד אחרים ישמחו לליווי מקצועי של מדריך, אשר מכיר את המדינה ויודע לספק מידע מפורט יותר בעת הגעה ליעדים השונים.

באתר בוא למרוקו תוכלו למצוא מידע שימושי שיאפשר לכם לתכנן את הטיול לבד אך גם קיימת האפשרות לקבל הצעת מחיר בעבור טיול מאורגן ממדריך מנוסה, במידה ותרצו להצטרף לקבוצה. חלק ממדריכי הטיולים מציעים גם שירות של ארגון טיול מאפס בעבור קבוצת מטיילים אשר מעוניינת בטיול פרטי מותאם אישית למשפחה או קבוצה של חברים.

איזה מידע אפשר למצוא באתר בוא למרוקו?

האתר החדש מציג מידע עדכני ומקיף למדי באשר לערים השונות במדינה ומציג את האטרקציות הבולטות בכל אזור ואזור. בנוסף, ניתן לקבל מידע מפורט בנושאים שונים כמו מזג האוויר במדינה, חיסונים שנדרש לבצע לפני ההגעה וגם מידע על טיסות ובתי מלון במרוקו.

פרט לאתר עצמו, אשר מספק מידע בכל הנושאים הקשורים למרוקו, ניתן להצטרף לקבוצת הפייסבוק (קישור לקבוצה תמצאו באתר) שם תוכלו להיוועץ במאות חברי הקבוצה ולשאול שאלות באשר ליעדים השונים על מנת לקבל המלצות אמיתיות מאנשים אשר ביקרו בעבר במדינה.

למידע נוסף על מרוקו, בקרו כעת באתר - www.mrco.co.il

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה