אם אתם מארגנים פעילות לעשרות בני נוער או ילדים, זה יכול להיות כחלק מיום כיף בתנועת הנוער, או שוק פורים מטעם בית הספר, או אפילו יוזמה פרטית של כמה ילדים לארגן לילדי השכונה והעיר יום כיף עם כניסה בתשלום

יחצ

כדאי לכם לשקול ברצינות ובחיוב את האפשרות להזמין לאירוע שלכם מתנפחים שווים ומאתגרים.

בשיחת טלפון אחת, נגיע אליכם ליום המיועד עם שלל אטרקציות מתנפחות מדהימות, המתאימות לכל הגילים. מתנפחים עם מים ובלי מים, מגלשות קצף והחלקות, בריכות שונות, השור הזועם ועוד מלא אטרקציות שוות. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט שים מוזיקה טובה בהגברה, להזין את כל הילדים והנוער שאתם יכולים, לקחת דמי כניסה בכניסה לאירוע – ולקטוף את הפירות המתוקים, של צהלות השמחה של הילדים, אמירות התודה על היום המושקע של ההורים ובני הנוער, ולא פחות – של התשלום על היום כיף המוצלח שארגנתם, שישאיר טעם של עוד.

להזמין מתנפחים יכול להיות מתאים למסיבת פורים, שוק פורים, מסיבת סוף שנה, הימים האחרונים של בית הספר, בת מצווה או בר מצווה, יום כיף בסניף בתנועת הנוער ועוד שלל רעיונות דומים ומקוריים.

מתנפחים לימי הולדת

כמו כן, תוכלו להזמין מתנפחים בכמות קטנה יותר, אחד או שתי מתנפחים לכמה שעות , כדי ליצור אווירה ששמחה וצוהלת ביום הולדת לבן או לבת שלכם. כל הילדים ייהנו יחד עד בלי די, במתנפחים שלנו, שמתאימים לכל גיל בצורה מותאמת, והם בטיחותיים להפליא. אם תרצו לפרגן במיוחד, תוכלו להגיד לחברים של הילד שלכם להביא בגדים שניתן להרטיב, ולהביא מתנפחים שווים של מגלשות מים – הילדים פשוט 'יעופו' על המגלשות מים, ויזכרו את היומולדת של הבן שלכם לטובה ולברכה, כי היה כיף, הוציאו מרץ, שיחקו ביחד, והיה חוויה מגבשת חברתית ומשמחת.

המתנה שלכם לסבא וסבתא בכל מפגש משפחתי

כמו כן, אנחנו ממליצים להזמין מתנפחים למפגשים משפחתיים של המשפחה המורחבת: ביום הולדת לסבא, שמגיעים כל הילדים והנכדים והנכדות – זה זמן מצוין לשים מתקנים מתנפחים ענקיים, ולהושיב את סבא וסבתא על מול המחזה המשמח ביותר שהם יכולים לאחל לעצמם – לראות את כל הנכדים שלהם משחקים זה עם זה בהנאה ובשמחה ובאחדות. ניתן לגוון ולהזמין בכל מפגש משפחתי סוג אחר של מתנפחים, עם מים, בלי מים, עם קצף, לילדים, לנוער או אפילו למבוגרים...

לרכוש מתנפח אישי

כמובן, שתוכלו לבחור שלא להשכיר מתנפחים אלא לקנות את אחד ממתקני המתנפחים ביחד עם מנוע לניפוח, לקפל אותו במחסן, ולבחור בעצמכם מתי להוציא את המתנפח ולפרגן לילדים שלכם עם כמה שעות לש הנאה צרופה, לבדם, עם כל המשפחה, או עם החברים. זה יכול להיות באירועים משפחתיים מיוחדים, יכול להיות פתרון נפלא לימי החופש הארוכים והמשעממים, יכול להפוך את המצב רוח לאחר שמודיעים על סגירת בתי הספר בעקבות קורונה, או סתם באיזה אחר צהרים שמשי ונעים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה