מתנת יום הולדת מיוחדת - יום כייף עם סיור קולינרי בלתי נשכח



בני הזוג שלכם חוגגים יום הולדת עגול ואתם מחפשים רעיון ממש מוצלח וכייפי כדי להפתיע אותם? אולי אחד ההורים שלכם חוגג יום הולדת מיוחד ואתם רוצים לאחד את כל המשפחה לחוויה משותפת? יש לנו עבורכם את המתנה המושלמת – סיור קולינרי עם חברים או בני משפחה, חוויה יוצאת דופן שהם לא ישכחו לעולם. אתם בוחרים את האזור המועדף עליכם ואנו בונים עבורכם את הסיור המושלם, עם כל המקומות והטעמים הטובים ביותר ועם הסיפורים שמייחדים כל אתר

צילום: יח"צ

לחגוג אחרת - יום הולדת לאנשים שיודעים ליהנות מהחיים

אוהבי האוכל יודעים היכן למצוא את המקומות הנסתרים בהם יש טעמים מיוחדים, אך באוכל יש הרבה מעבר לכך – ישנה תרבות, ישנה חוויה, ישנה היסטוריה וישנם קוריוזים שאף אחד לא מכיר. סיור קולינרי מודרך ומקצועי יעניק לכם את הטוויסט הייחודי, זה שלא תמצאו בביקור אקראי במסעדה או בשוק זה או אחר. אם בן או בת הזוג שלכם מעריכים אוכל טוב, הם יעריכו עד מאוד את מה שמגיע איתו, בעיקר כשזה נעשה יחד עם חברים טובים או בני משפחה אהובים.

למה לבחור רק מקום אחד?

לרוב, כשמדובר בימי הולדת, הפתרון הקל ביותר הוא לבחור מסעדה טובה, כזו שחלמתם כבר הרבה זמן לבקר בה, להתענג על מאכלי השף ולספר אחר כך לכולם על החוויה המיוחדת שלכם והפינוקים שקיבלתם. זה בהחלט כייף גדול לאכול במסעדות, אבל למה להסתפק רק בדבר אחד? חגיגת יום ההולדת יכולה להיות הרבה יותר טובה ומגוונת אם תוכלו לטעום כמה סגנונות, לבקר בכמה מקומות וליהנות לא רק שעתיים אלא יום שלם. יום כייף שעטוף בסיור קולינרי מאפשר לכם להעצים את החוויה וליהנות ממנה יחד עם עוד אנשים שאתם אוהבים, מבלי להתקבע על מקום אחד ספציפי.

יום שכולו כייף עם כל מה שאתם אוהבים    

אוהבים יין? מעדיפים אוכל גלילי או דווקא תל-אביבי? רוצים לצאת אל הצפון, הדרום או להישאר במרכז? הסיור הקולינרי ביום הכייף ליום ההולדת מתרכז בחתני השמחה, במה שהם אוהבים ומותאם אישית למשתתפים בו. זה יכול להיות סיור יקבים שיחשוף בפניכם את העולם המרתק של שוק היינות הישראליים, סיור דליקטסים שהם הטופ שמציעה תל-אביב, מסע אחר החומוס הטוב ביותר בארץ או סיור נוסטלגי אל שווקים אותנטיים – הכל אפשרי.

אל תתפשרו על יום הולדת סטנדרטי נוסף ותנו לאהובים שלכם מתנה בלתי נשכחת, שזורה בעשרות סיפורים, טעמים, גוונים, ריחות והומור, עם השף והמסעדן גיל להב, מומחה לסיורים קולינריים.

מעוניינים במתנת יום הולדת מיוחדת באמת לבני הזוג שלכם?

רוצים להפתיע את ההורים ביום כייף משפחתי ליום הולדת?

הזמינו סיור קולינרי מותאם שלא יפסיקו להודות לכם עליו. לפרטים >>

מוזמנים להתקשר ולתאם: 052-6617466

גיל להב, מומחה לסיורים קולינריים     

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה