נאור גולדברג ניקיון נכסים



ניקיון נכסים הוא ניקיון המבוצע בנכסים גדולים כמו בניני מגורים, מתחמים גדולים לדוגמת קניונים ומרכזי קניות וכל נכס אחר בסדר גודל דומה. נאור גולדברג בעלי חברת הראשון בניקיון מציין כי מבחינת ניקיון של נכס יש הבדל גדול מאוד בין צורת הניקיון, כמות העובדים, התחזוקה השוטפת ועוד, לעומת ניקיון של חברה או עסק רגיל. ניקיון של נכסים מחייב צי של כוח אדם זמין אשר יהיה זמין בכל עת לניקוי הנכסים. לדוגמא באם ישנה חברת ניקיון האמונה על ניקיון של קניונים, מחובת החברה לדאוג לאיוש המקום במנקות לכל אורך יום העבודה בו פתוח הקניון. נאור גולדברג מציין כי ישנה חשיבות רבה למקצועיות העסק כי במרבית בנכסים הגדולים יש אינטראקציה בין הצוות במקום לאנשים הנמצאים בנכסים אלו, ולכן פרט למקצועיות בניקיון יש לדאוג לעובדים בעלי יחסי אנוש טובים ואף שירותיות.

קרדיט תמנה FREEPIK

נאור גולדברג: עמידה בזמנים

אחד הדברים החשובים אותם מציין נאור גולדברג בכל נושא ניקיון נכסים, זה עמידה בלוח זמנים. נתון זה חשוב לכל נכס גדול בין מדובר בקניונים, בתי חולים, מרפאות ואפילו בניינים משותפים. עמידה בלוח זמנים שנקבע מבעוד מועד עם בעלי הנכס וחברת הניקיון, יאפשר התאמה בין אנשי המקצוע האחרים והפעילות השוטפת בנכס. באם מדובר למשל בניקיון במרפאות חשוב מאוד כי הניקיון הכללי יתבצע מוקדם בבוקר עוד לפני שיגיעו המטופלים, אך יש להקפיד כי יישאר איש צוות במהלך שעות פיחת המרפאה מאחר ומדובר על מקום בו צריכה להיות רמת היגיינה גבוהה מאוד. נאור גולדברג מדגיש כי לא כל חברת ניקיון מסוגלת לתחזק מבחינת ניקיון, נכסים בסדר גודל כזה.

נאור גולדברג: חומרי ניקיון בטוחים

בעבודה בנכסים בהם יש תנועה שוטפת של אנשים לאורך כל שעות העבודה ובכמויות גדולות, יש להקפיד על חומרי הניקוי איתם עובדים. נאור גולדברג מסביר, כי יש להשתמש בחומרים ידידותיים לסביבה, אקולוגיים שלא יהוו סכנה לעוברים ושבים ולא למקום. לדוגמא, אין להשתמש במקום כזה עם חומרי ניקיון בעלי ריח חריף או בכימיקלים העלולים לגרום לכאבי ראש ועוד. כמו כן יש להשתמש בחומרים שאינם גורמים להחלקה וכדומה. לסיכום מציין נאור גולדברג, כי יש לוודא שחברת הניקיון עבדה בעבר עם נכסים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה