נבחרת להיות מלוות כלה? הנה כל מה שחשוב שתדעי..




נבחרת להיות מלווה של כלה ואת אולי בכלל רווקה.. ככה שאין לך מושג מה התפקיד כולל בתוכו ומה זה אומר מבחינתך.. אז בכדי להקל עליך ולאפשר לך לבצע את התפקיד בצורה הטובה ביותר, קיימת חשיבות גבוהה שבשלב הראשון תדעי מה את אמורה לעשות ולמה הכלה מצפה ממך.
באופן כללי, עליך להיות לצידה של הכלה לאורך כל יום החתונה, ללוות אותה, להקשיב לה ולוודא שכל רצונותיה יצאו אל הפועל – בכל זאת, זה היום החשוב שלה.
זה אולי נשמע כמו משימה קשה, אבל מכיוון שסביר להניח שהכלה היא החברה הכי טובה שלך או קרובת משפחה – סביר להניח שבצעי את התפקיד על האתגרים שלו בצורה טובה ועם הרבה אהבה.

קרדיט תמונה:pexels

לדאוג לכל הפרטים – קטנים כגדולים

כמלווה של הכלה קיימת חשיבות גבוהה שתדעי שביום החתונה קורים לא מעט דברים שאמורים לקרות ובין היתר: יש להתארגן לקראת יום החתונה, להצטלם, להגיע לחתונה וכמובן, לצלוח את האירוע החשוב והמרגש בצורה המיטבית.
התפקיד מתחיל בשעות הבוקר המוקדמות, יש להגיע לכלה, להיות לצידה, לדאוג ליצור אווירה נעימה לאורך ההתארגנות שלה – אולי עם מוזיקה טובה, אולי להזמין ארוחת בוקר טובה.. – וכמובן, גם לתעד את ההכנות לאירוע – תמונות אשר יהפכו עם הזמן לחלק בלתי נפרד מתמונות החתונה ויהוו כמזכרת מופלאה.

להיערך מראש ליום החתונה

כאמור, כמלווה את אמורה לדאוג ללא מעט דברים ולכן, ,חשוב שתגיעי מוכנה מראש למלא את התפקיד. יש להכין רשימה מסודרת של צ'ק ליסט, אשר כוללת את כל מה שאת צריכה לעשות באותו היום. כך שכדאי שתכינו חטיפים קטנים ושתייה – אשר יבטיחו שהכלה לא תהיה רעבה או צמאה. יש להכין פריטי טיפוח לכלה כמו: בושם, איפור התואם לאיפור שלה, ערכה קטנה לעזרה ראשונה, מגבונים לחים, ציוד תפירה, סיכות ביטחון וכל אלמנט אחר אשר הצרך בו יכול לעלות במהלך יום החתונה וכמובן, גם הערב.  

ומה לגבי ערב החתונה?

תפקידה של המלווה לא מסתיים ביום החתונה, הוא אמור להימשך גם לכל אורך ערב החתונה.
כמלווה יש לדאוג לכל צרכי הכלה, לוודא שהיא אוכלת, שהיא שותה מים, שהאיפור שלה לא נמרח, להיות זמינה בעבורה לכל דבר..
חשוב לזכור שביום החתונה, הכלה אמורה להיות נרגשת והיא מאוד תתקשה לדאוג לדברים בשביל עצמה.
לא בטוח שהכלה הנרגשת תזכור לשתות או לאכול, לא בטוח שהיא תשים לב אם יש לה סימן של אודם על הלחי מנשיקה ועוד.. וכחלק מכך, התפקיד של המלווה הוא לשמש כ"עיניים" בעבורה ולעזור לה בכל מה שהיא צריכה.
כמובן, שזה לא ואמר שהמלווה לא צריכה ליהנות מהחתונה – כמובן, שלרקוד, לעשות שמח, ליהנות מהאוכל ומכל מה שהאירוע מציע, זה גם חלק מהמשימה – בכל זאת, הכלה תשמח לדעת שהחברה הכי טובה שלה נהנית מהאירוע שלה.

לסיכום, תפקידה של מלוות כלה הוא חשוב ומאתגר. יחד עם זאת, אם נבחרת לתפקיד זה, חשוב שתעשי  כל מה שאת יכולה בכדי להיות מוכנה לקראתו ולצלוח אותו על הצד הטוב ביותר.
מומלץ כמובן להבין מהכלה למה היא מצפה ואם יש לה בקשות מיוחדות וכאמור, להתכונן בצורה הטובה ביותר למילוי התפקיד. חשוב כמובן שלפני האירוע תדאגי לישון טוב וכמובן, גם לדאוג לעצמך ולא רק לכלה – בכל זאת, בכדי שתוכלי להיות שם בשבילה, חשוב שתהיי שבעה, אנרגטית ושמחה – ושתעשי כל מה שאת יכולה בכדי לוודא שתרגישי כך לאורך כל היום.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה