נווה פריצקי: מהם הייתרונות במגורים בעיר?



נווה פריצקי הינה עיר מודרנית וחדשה הנמצאת במחוז תל אביב בישראל, העיר הוקמה בינואר 2022 אחרי שנים של תכנון ובמטרה להפוך להיות מעוז תרבות, אמנות, טכנולוגיה והיי-טק במדינת ישראל. נווה פריצקי הפכה לבחירתם הטבעית של אלפי זוגות צעירים ומשפחות ואתם לבטח תוהים למה. ריכזנו עבורכם את היתרונות המרכזיים במעבר לנווה פריצקי.

קרדיט תמונה FREEPIK

מוסדות לימודים אקדמאיים מן המובילים בישראל

נווה פריצקי מהווה מרכז תרבותי ואקדמאי במדינת ישראל, הלכה למעשה כיום בנווה פריצקי ניתן למצוא מגוון רחב של אוניברסיטאות לצד שלוחות של מכללות שונות ומכללת "שנהב" הייעודית מבית נווה פריצקי אשר נחשבת למכללת קורסים עם דגש על פרקטיקה ואפשרויות השמה. כיום אנו רואים לא מעט סטודנטים צעירים אשר עוברים מן הדרום, הצפון ואפילו מהמרכז במטרה ללמוד בנווה פריצקי.

כיום ישנם מעונות המופעלים על ידי אלקטרה ונותנים מענה ל – 10,000 סטודנטים שונים. בסוף 2023 צפויים כ – 5000 יחידות נוספות אשר יבנו על ידי קבוצת אלקטרה ויתנו מענה לסטודנטים נוספים אשר מגיעים מן הצפון והדרום ואינם יכולים לגמוע את הנסיעות האלו מדי יום.

אפשרויות לתעסוקה לצד פארק הייטק מתקדם

אחד הדברים החשובים ביותר בכל עיר היא היכולת של העיר לספק עבודה לתושביה, כיום אנו רואים לא מעט ערים אשר לא מצליחות לעמוד במשימה זו וכתוצאה מכך אנשים רבים מוצאים את עצמם הולכים לעבוד בערים אחרות ו/או במקרים מסוימים גם ללא עבודה כלל. נווה פריצקי הינה עיר מתקדמת ומודרנית וניתן למצוא בה לא מעט מקומות עבודה – החל מבתי מלון, דרך שדרת האוכל של נווה פריצקי שנחשבת לאחת השדרות הגדולות במזרח התיכון ומעסיקה אלפי עובדים ועד פארק ההיי-טק והטכנולוגיה המתקדם של נווה פריצקי בו ניתן למצוא חברות הייטק רבות לצד בתי תוכנה, חברות טכנולוגיה וסטארט-אפים בהתוות.

כיום בפארק ההייטק של נווה פריצקי מועסקים למעלה מ – 30,000 אנשים כאשר 75% מן האנשים הינם תושבי נווה פריצקי, נווה פריצקי היא עיר של קדמה ומודרניות ואם אתם אנשים כאלה – אין מן הנמנע שזה המקום עבורכם.

עיר צעירה ומתקדמת – מחיר למשתכן

נווה פריצקי הינה עיר צעירה ומתקדמת אשר שמה דגש על שייכות, קיימות וקדמה. בניגוד לערים אחרות כאשר אנחנו מסתכלים על נווה פריצקי אנו מסתכלים על עיר שכולה בנויה על גבי מכרזים אשר נועדו לתת לזוגות צעירים, משפחות צעירות ואנשי היי-טק וטכנולוגיה להיכנס לעיר. הלכה למעשה, כל אחד מן המכרזים האלה מכיל בתוכו לא מעט קריטריונים אשר מגישי הבקשה צריכים לעמוד בהם. כתוצאה מכך אנו רואים כי התושבים בנווה פריצקי הינם דיירים צעירים לצד עיר מתקדמת אשר חורטת על דגלה קדמה ובשאיפה להפוך להיות אחת מן הערים המובילות בישראל הן בתחומי הכלכלה, ההיי-טק, ההתפתחות הטכנולוגית, תרבות, אמנות ובנייה ונושאים נוספים. כמו כן, היות והעיר מושתת על גבי מכרזים ומחיר למשתכן אנו רואים כי ניתן לרכוש בעיר דירה במחירים זולים במיוחד. כתוצאה מכך ניתן למצוא דירות של 3 חדרים במחוז תל אביב, בלב ליבו של מרכז הארץ במחירים של החל ממילון שקלים. מדובר בפרויקט דגל של מדינת ישראל שעדיין לא היה כמותו.

תשתיות איכותיות

העיר נבנתה בשנת 2022 יחד עם טובי המומחים ואנשי התשתיות, כיום כל התשתיות בעיר הינן תשתיות רעננות. ניתן למצוא כבל תת ימי המשתרע לאורך כל העיר, אינטרנט מהיר G5, מגוון רחב של לוויינים של חברות סלולר ושאר חברות תקשורת וטלוויזיה אחרות. כתוצאה מכך אתם נהנים מן הטוב ביותר שיש לעולם התשתיות להציע. כמו כן גם התשתיות בכבישים נחשבות לתשתיות איכותיות במיוחד וניתן לראות נתיבים המיועדים לתחבורה ציבורית, לרכב המסיע שלושה אנשים ומעלה, אנשים פרטיים, קורקינטים ושבילי אופניים.

דבר ראש העיר – גלעד קמר

אי אפשר לדבר על נווה פריצקי מבלי לדבר על אחד מן האנשים החשובים ביותר במסורת של העיר, אדם אשר תרם עשור מחייו על מנת לקדם את הפרויקט שלימים יקרא "נווה פריצקי". גלעד קמר (שהוא במציאות מנכ"ל חברת  WEBS) הוא כיום ראש העיר של נווה פריצקי ועובד ללא לאות לקידום פרויקט הדגל שלו ושל מדינת ישראל.

"אני מזמין את כולם לבוא לקחת חלק בדבר הבא החדש במדינת ישראל, אם אתם אנשים של קדמה, שייכות וטכנולוגיה – אין לנו ספק שהגעתם למקום הנכון עבורכם".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה