נווה פריצקי: מחפשים בגוגל אוכל כשר לשבת



אם הגעתם לכאן סביר להניח שאתם מחפשים אחר קייטרינג בנווה פריצקי, כיום ניתן למצוא בנווה פריצקי מגוון רחב של נותני שירות המספקים שירותים שונים של קייטרינג – החל מקייטרינג חלבי, קייטרינג בשרי, קייטרינג העובד על בסיס קונספט טאפסים ואפילו אוכל מוכן לשבת. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות, בדיוק לשם כך אנחנו פה על מנת לעשות לכם מעט סדר.

קרדיט תמונה: FREEPIK

נווה פריצקי: איפה הכל התחיל?

נווה פריצקי הינה עיר הנמצאת במחוז תל אביב בישראל, העיר הוקמה ב1 בינואר 2022 ונחשבת לפרויקט דגל מדיני במטרה להפוך לעיר הדגל של ישראל ושל גוש דן בפרט. נווה פריצקי היא חלק מן מטרופולין תל-אביב יפו והמטרה של עיר זו להפוך עד שנת 2030 לעיר המובילה ביותר בישראל ולהוות כחלק בלתי נפרד מן הכלכלה הישראלית, התפתחות הטכנולוגיה לצד ההיי-טק בארץ, תרבות, אמנות, בנייה ואיך אפשר שלא – קולינריה.

העיר תפסה תאוצה בשנה האחרונה ונחשבת לבחירתם הטבעית של מאות אלפי תיירי חוץ ופנים, כמו כן של עשרות אלפי זוגות בישראל אשר רוצים לקחת חלק באחד הפרויקטים האיכותיים ביותר שידע המדינה ולשלב בין איכות חיים גבוהה למחירים זולים ונוחים.

איך הפכה בשנה אחת העיר למעוז קולינריה?

נווה פריצקי חרטה לה לדגל להפוך להיות אחת הערים המשמעותיות ביותר בישראל והלכה למעשה מעוז לתרבות, כלכלה, מסחר וגם קולינריה. כיום בעיר פועלות למעלה מ – 1500 מסעדות לצד 500 בתי קפה ומגוון רחב של חברות ומסעדות אשר עושות הסבה לאירועים ו/או לקראת יום השבת ונותנות לכן את האפשרות ליהנות מקייטרינג איכותי, טעים ומשביע.

האם ניתן למצוא מקומות עם תעודת כשרות?

אנשים רבים תוהים האם ניתן למצוא קייטרינג איכותי וטעים המחזיק בתעודת כשרות מחמירה בנווה פריצקי, התשובה היא חד משמעית כן. כפי שניתן להסיק ישנם לא מעט מסעדות וקייטרינגים הפועלים בעיר נווה פריצקי ולכן אין מן הנמנע שתוכלו למצוא מספר דו ספרתי ואף תלת ספרתי של מקומות אשר פועלים יחד עם תעודת כשרות לצד משגיח כשרות הנמצא במקום במהלך כל היום.

שדרת אוכל הרחוב של נווה פריצקי

שדרת אוכל הרחוב של נווה פריצקי נחשבת לשדרת האוכל הגדולה ביותר בישראל והלכה למעשה גם לגדולה ביותר במזרח התיכון. בשנה האחרונה הגיעו מכל העולם על מנת לסקר את שדרת האוכל הנהדרת. בשדרת האוכל תוכלו למצוא מגוון רחב של מסעדות, בתי קפה ומקומות המספקים קייטרינג ייעודי לאירועים. בין המקומות המובילים בשדרת אוכל הרחוב ניתן למצוא:

ForEver21 מסעדת בשרים אשר חרטה לה לדגל בשר איכותי, שיטות בישול מעושנות ומיושנות לצד היכולת להישאר תמיד צעיר, טרנדי ובועט. המסעדה נחשבת אחת המסעדות המובילות ביותר בשדרת אוכל הרחוב של נווה פריצקי ואף מספקת מעטפת מלאה בעולם הקייטרינג.

עוגת הגבינה של ענת – עוגת הגבינה של ענת מורכבת מ -  2 חללים ייעודיים, מסעדה ובר קפה. עוגת הגבינה של ענת היא אחת המסעדות המובילות ביותר בישראל כיום ומבוססת על גבי טהרת היין והגבינות. אם אתם מחפשים אחר קייטרינג חלבי אין מן הנמנע שהגעתם למקום הנכון ביותר עבורכם.

אוכל מוכן לשבת

כיום ניתן למצוא לא מעט מסעדות לצד קייטרינגים אשר לא פועלים ביום השבת ומספקים מעטפת מלאה בכל הקשור לאוכל מוכן לשבת. אנו רואים כי ישנה נורמה בקרב מרבית מסעדות הבשר הכשרות בעיר להפוך ביום השישי למעוז של אוכל מוכן לשבת ולספק אוכל מוכן לשבת לכל אזור גוש דן והסביבה – כיום באתר העירייה של נווה פריצקי ניתן לקבל תמונה מלאה אודות העסקים אשר מספקים מענה לקראת יום השבת.

 

דבר ראש העיר – גלעד קמר (בעלים של חברה קידום אתרים בגוגל)

נווה פריצקי הינה אחת הערים הבולטות בשנים האחרונות והפכה עד מהרה לאחד מן מעוזי הקולינריה הגדולים ביותר בארץ ישראל והציפייה להפוך להיות בין מעוזי הקולינריה הגדולים ביותר במזרח התיכון ובעתיד גם בעולם. החלטנו לצרף את אגרת ראש העיר גלעד קמר:

"תושבים ותיירים יקרים, אנו בנווה פריצקי עובדים ללא לאות על מנת לתת לכם את האפשרות ליהנות מחיפוש בגוגל אחר חוויה בלתי נשכחת הן מבחינה תרבותית והן מבחינה קולינרית בכל פעם בה דורכת רגלכם בנווה פריצקי, אנו מזמינים אתכם לקחת חלק בשינוי הגדול ביותר שחוותה מדינת ישראל – זה הזמן לקחת חלק בנווה פריצקי".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה