ניהול ופיקוח פרויקטים בבניה ניהול ופיקוח בניה אגס הנדסה 400



ניהול ופיקוח פרויקטים בבניה הוא דבר חשוב מאד, מלא אחריות ובעל משמעות גדולה מאד בעבור העובדים, הדיירים לעתיד, וכל הגורמים הבירוקרטיים והכלכליים המעורבים בעניין. חשוב מאד להעסיק חברת ניהול ופיקוח בניה ברמה גבוהה, כדי להבטיח פרויקט איכותי, כלכלי, שעומד בתנאי הבטיחות ולוח הזמנים.

צילום: יח"צ

ניהול ופיקוח פרויקטים בבניה – מה זה אומר

מנהל פרויקט ופיקוח בניה הוא אדם חשוב מאד בכל הפונקציה הזאת שנקראת אתר בניה. ללא אותו אדם, הבניה עלולה להיקלע למצבים כלכליים בעייתיים, שלא לומר סכסוכי עבודה וכמובן גם אסונות וטרגדיות ברמה האישית. ניהול ופיקוח פרויקטים בבניה חולש על תכניות העבודה, ההנדסה והאדריכלות, בדיקת זכויות בניה, התאמת התכנית לתב"ע, הקלות בהקשר לחוק הבניה, ופיקוח על החוקיות של העובדים, הכלים והרישיונות. בנוסף, הוא אחראי על להיות סוג של מנצח על הפרויקט כולו: לעבוד על הבירוקרטיה, הפיננסים, הליווי המשפטי, כל הגורמים בשטח, הגימור והדיירים.

ניהול ופיקוח פרויקטים בבניה אחראי גם למוצר המוגמר ולכן חשוב לבחור מפקח בניה מומלץ . בין היתר: התכנית העסקית והשיווק של הדירות, תמהיל הדירות – האם מדובר בדירות לזוגות צעירים, סטודנטים או אנשים עשירים, ואם יש גם כאלה וגם כאלה אז כמה וכמה, מאיפה מגיע הכסף והמימון, לוח הזמנים ואחראיות על העמידה בו, ניהול סיכון ותנאי בטיחות. בקיצור, ניהול ופיקוח בניה זה לא משחק ילדים.

איזה משימות יש למנהל הבניה

קודם כל לוודא שהבניין יוצא לפועל בצורה חוקית, ובצורה מסודרת ואחראית, ועומד בכל החוקים והתקנים. הוא עובד מול המתכננים, היזמים, האדריכלים, הקבלנים וכמובן המהנדסים. הוא מתכנן, מקדם רישוי ומתאם את הביצוע. הוא מבקר את עבודות האדריכל ומבקש תיקונים בשטח אם יש צורך. אם יש תקיעה בירוקרטית מול הרשות המקומית, הוא אחראי לטפל בזה. בניין שנעשה ללא ניהול ופיקוח בניה יכול להתעכב עד למסירת המפתחות בממוצע ב-4 עד 8 חודשים.

האם ניהול ופיקוח פרויקטים בבניה יורד לרזולציה מאד קטנה

תלוי באיזה נושא. בנושאי הבירוקרטיה והחומרים, למשל כן, בנושא עריכת הדין זה רק פיקוח כללי. למשל, הוא מייצר ועורך את הרשימה של כל החומרים שצריכים כדי לבצע את הבניין, ומוודא את כל התחומים הבאים ברזולוציה הכי קטנה: מבנה, צנרת, מיזוג, חשמל, אקוסטיקה, איטום, זיפות, מעלית ועוד. לעומת זאת במה שקשור למשפטים הוא רק מתאם ועובר בכלליות כמו מפיק. ידוע כי מנהל בניה טוב חוסך 8% עלות מכל דירה, שזה אלפי שקלים – ותכפילו בכמות הדירות בבניין!

בנוסף, ניהול ופיקוח פרויקטים בבניה מבוצע על ידי חברת אגס פיקוח בניה יכול לחסוך הרבה מאד כסף על תיקון טעויות בשלב טרום מסירת המפתחות. כלומר גם אחרי ש-80% מהבניה כבר כמעט גמור, עדיין יכולות לקרות טעויות והן אמנם ברות תיקון, אבל עדיין זה עולה הרבה כסף. מנהל איכותי חוסך הרבה כאבי ראש והוא חשוב ברמת הבטיחות וסיום עבודה תקין. אם אתם מחפשים מנהל עבודה ברמה גבוהה, אגס הנדסה היא החברה המתאימה ביותר, עם אלפי בניינים ודירות שפיקחו על ביצוען.

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה