ניקוי חלונות לבתים פרטיים - למה להזמין חברת ניקוי מקצועית.



רובנו יודעים כמה קשה ומסובך לנקות חלון באופן עצמאי, ולרוב החלון לא מתנקה בצורה יסודית ומקצועית. בארצנו החלון סופג לכלוך רב כמו אבק, חול ושאר לכלוכים ומלח במידה וגרים ליד החוף, ולכן רבים מזמינים חברת ניקוי חלונות לבתים פרטיים מקצועית אשר תגיע אם ציוד ומכשור מקצועי.

ניקוי חלונות -  למה להזמין חברת ניקוי מקצועית

 ישנם יתרונות רבים בהזמנת חברת ניקוי חלונות מקצועית. היתרונות העיקריים הם: 

  1.  צוות מיומן - ניקוי חלונות מקצועי דורש ידע וניסיון רב כדי להבריק חלון יש צורך לא רק מחומרי ניקוי ומכשור אלא גם בשיטת וטכניקת ניקוי מתקדמת.
  2. מכשור מקצועי - כדי להגיע לרמת גימור גבוהה וכמובן כדי החלונות הגבוהים יקבלו ניקוי יסודי ומקיף יש צורך במכשור איכותי כמו מוטות גבוהים, מגב עם ספוג צמא איכותי ועוד.
  3. אחריות - חברה מקצועית מעניקה אחריות מלאה במידה ונגרם נזק וחלון נשבר.
  4. הסרת כתמים קשים - הסרה של כתמים קשים כולל מדבקות מצריכים חיטוי וניקוי מקצועי.

  ניקוי חלונות מקצועי התחייבות לתוצאות

 כל חברת ניקיון מקצועית חייבת להגיע לרמת גימור מקסימלית. חברת ניקוי חלונות מעניקה שירות מקיף הכולל פירוק והרכבת החלון וניקוי יסודי ומקיף הכולל ניקוי חיטוי והסרת כתמים קשים.

 מה כלול בשירות

 ניקוי מקצועי מורכב ממספר שלבים:

  1. ניקוי מסילות - ניקוי מסילות יתבצע בעזרת שואב אבק איכותי וכמובן חומרי ניקוי מותאמים.
  2. ניקוי תריסים - חיטוי וניקוי תריסים זה חלק בלתי נפרד מהחלון. הניקוי יתבצע בעזרת לחץ מים עדין בשילוב של קיטורית או מברשות.

3.ניקוי חלונות - ניקוי יסודי ומקיף של החלון כולל פירוק והרכבה.

קרדיט תמונה Shutterstock

 חברת ניקוי חלונות - אחריות מלאה

 

כאשר מזמינים חברת ניקוי חלונות לבתים פרטיים חשוב לבדוק האם מקבלים אחריות, גם על הניקוי וגם במקרה של נזק. ניקוי חלונות יכול להיות מסוכן מכיוון ששילוב של חלונות כבדים, מים זכוכית עלולים לגרום לזה שחלון יחליק וישבר, ולכן חשוב לוודא שאתם בוחרים חברה מקצועית, מבוססת ואחראית. בדקו לפני ההזמנה מה כלול בשירות ומה קורה במקרה של נזק. במידה והחלונות שלכם בבית מלוכלים ואתם צריכים ניקוי מיידי או שאתם מחפשים חברה מקצועית שתבצע ניקוי חלונות לפסח אנו ממליצים להזמין אנשי מקצוע. לפני שאתם מחליטים להזמין חברה בדקו מה כלול בשירות כמה זמן יש לחברה ניסיון והכי חשוב האם יש אחריות על הניקוי.

 

צוות מיומן 

אחד הפרמטרים החשובים ביותר שיש בניקוי חלונות זה הצוות שמגיע לנקות לכם את החלונות, לרוב ניקוי חלונות מתבצע בצוותים של שני אנשים, מכיוון שלרוב יש צורך בפירוק של חלונות ניקוי חלונות גבוהים אשר מצריכים עבודת צוות. 

 מאמר זה נכתב על ידי נתנאל מחברת Clean My Window המעניקה שירותי ניקוי חלונות בפריסה ארצית ללקוחות פרטיים, עסקים, מוסדות ועוד. לפרטים והצעת מחיר בקרו באתר שלנו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה