ניקוי חלונות למסעדות במחירי קורונה



נכון לזמן כתיבת מאמר זה נגיף הקורונה עדיין לא חלף מן העולם ולא נמצאה לו תרופה או חיסון. מה שאומר שגם בחודשים הקרובים ככל הנראה מדינת ישראל ואזרחיה, לצד רוב מדינות העולם, הולכים לסבול ממשבר הקורונה הנקרא כך על שם הנגיף שהשבית את כל המשק. בימים אלה ממשלת ישראל נלחמת בתוך עצמה ומצד שני מנסה להתמודד עם השלכות הנגיף הן בפאן הבריאות והן בפאן הכלכלי שכן אלה מתקשרים אחד בשני באופן ברור. בניסיון למגר את התפשטות הנגיף במהלך חודשים אפריל ומאי היה סגר כללי במדינת ישראל, העסקים היו סגורים, אנשים לא יצאו מהבתים ואנשים רבים, פרטיים ובעלי עסקים ספגו פגיעה כלכלית קשה שרבים מהם לא התרוממו ממנה. כעת כשהמדינה עובדת במתכונת מצומצמת תחת הגבלות רבות של משרד הבריאות, צריכים בעלי העסקים לעשות כל שהם יכולים לשמור על ניקיון והבריאות של הלקוחות, העובדים והנוכחים בעסק

freepik

ההשפעה של משבר הקורונה על המסעדות בישראל:

משבר הקורונה פגע בבתי עסק רבים בישראל וכמובן גם באנשים פרטיים שהוצעו לחל"ת או פוטרו מעבודתם. עסקי המסעדות והקולינריה כמעט נמחקו מהמפה שכן אנשים לא יוצאים מהבית וגם אם יוצאים מפחדים לשבת במסעדה ליד אנשים אחרים. מסעדות רבות החלו עם פתיחת הסגר לקדם שירותי משלוחים עד דלת הבית אולם למרות שזה עזר קצת להעלאת המכירות עדיין הן לא יכולות להתבסס רק על זה. כעת הן עושות הכול כדי למשוך חזרה את הלקוחות אל המסעדה.

האם עדיין חשוב לדאוג לניקוי החלונות במסעדה גם בתקופת הקורונה?

ניקיון המסעדה, האסתטיקה והחיטוי של כל פרט במסעדה צריכים להיות ברמה הגבוהה ביותר, החל מניקיון הכוס והסכו"ם, דרך מפת השולחן, התפריטים וכמובן הוויטרינות והחלונות בעסק. עכשיו יותר מתמיד צריך לעשות הכול שהמסעדה תהיה נקייה ובטוחה לשהייה גם עבור העובדים שלכם וגם עבור הלקוחות שלכם. אם לקוח ישב במסעדה הוא רוצה להיות בטוח שהיא נקייה, מחוטא ושהבעלים מטפלים היטב בכל אספקט של הניקיון לרבות ניקוי חלונות למסעדות.

שירותי ניקוי חלונות למסעדות במחירי קורונה:

בשל הפגיעה בהכנסות בתקופת הקורונה בעלי מסעדות משתדלים לצמצם בכל דבר אפשרי וזה יכול לפגוע בבריאות העובדים והלקוחות במקום. על מנת לעזור לאותם בעלי המסעדות בתקופה זו של הקורונה החלטנו לספק לכם שירותי ניקוי חלונות למסעדות במחירי קורונה. הניקיון יתבצע בצורה סיזיפית, מקצועית ואיכותית תוך שימוש בחומרי ניקיון ברמת האיכות הגבוהה ביותר לצורך ניקיון והברקה. לא רק שלא תראו טביעות אצבעות, לכלוך ואבק אלא גם שהמקום יהיה סטרילי ונקי יותר עבור הלקוחות שלכם שיחששו פחות לשהות במקום גם בתקופת הקורונה. ההוצאה על השירות מופחתת עבור בעלי המסעדות וזוהי ההזדמנות שלכם דווקא להראות ללקוחות שלכם שהכול אצלכם מתנהל כרגיל ושאתם דואגים לניקיון וסטריליות בחנות אפילו יותר מהרגיל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה