ניקוי משטחים בלחץ מים



מכונות שטיפה שניתן באמצעותן לבצע ניקוי בלחץ מים גבוה הפכו להיות בחירה נפוצה מאוד במהלך השנים האחרונות ואין הדבר מפתיע. אין זה משנה אם מדובר על ניקוי בטון או על ניקוי משטחים אחרים, כאשר אתם עובדים עם מכונות שטיפה המאפשרות לבצע ניקוי בלחץ מים גבוה תוכלו ליהנות מתוצאות נהדרות ומעוד מגוון רחב מאוד של יתרונות. אז איך ניקוי משטחים בלחץ מים עובד, מדוע מדובר על בחירה כל-כך מומלצת, ומה עוד עליכם לדעת על נושא זה? ובכן, במהלך הכתבה הבאה, המומחים שלנו החליטו להסביר לכם את כל המידע החשוב על ניקוי בלחץ מים גבוה, ניקוי בטון וכל מה שביניהם.

קרדיט לתמונה Freepik

 

איך זה עובד?

לפני שנדבר על היתרונות של ניקוי בלחץ מים גבוה או על ניקוי בטון, הרי שקודם לכן עליכם להבין בדיוק כיצד הדבר עובד. למעשה, מכונות שטיפה אלו עובדות על בסיס לחץ גבוה מאוד של מים, כאשר הלחץ יוצא מצינור אותו מחברים למכונה, מה שמקנה לכם את האפשרות ליהנות מניקיון איכותי ויעיל יותר מכל אפשרות ניקוי אחרת. בתוך הגרניק קיימת משאבה, שתפקידה הוא בעצם לשאוב את המים מהמקור המחובר אליה (בדרך כלל צינור או ברז) ולאחר מכן להעביר את אותם מים בלחץ מאוד גבוה באמצעות דיזה היישר דרך צינור לחץ ולאקדח התזה. חשוב להדגיש כי ניתן להשתמש בשיטת ניקוי זו במגוון דרכים, כאשר תוכלו לחבר מגוון אביזרים שונים בהתאם להעדפותיכם, אביזרים כמו מיכל ריסוס, אביזר ייעודי עבור ניקוי דקים ועוד. מכונה של ניקוי בלחץ מים גבוה מאפשרת לכם לשלוטי על עוצמת המים, כך שתוכלו להתאים אותה בהתאם לסוג הניקוי הספציפי שאתם מעוניינים לבצע.

יתרונות של מכונת שטיפה בלחץ מים גבוה

בעוד כי מדובר על מכונה נהדרת עבור ניקוי בטון, חשוב מאוד לציין כי השימוש בה טומן בתוכו עוד מספר יתרונות:

  • לחץ המים הגבוה - אחד היתרונות המובהקים של מכונה זו הוא לחץ המים הגבוה שכן, ניקוי בלחץ מים גבוה מאפשר לכם ליהנות מרמת ניקיון גבוהה במיוחד.
  • חיסכון אדיר - בניגוד לדעה הרווחת, מכונת ניקוי בלחץ מים גבוה היא מאוד חסכונית במים בהשוואה לכלים אחרים כמו צינור גינה. לצורך ההשוואה, צינור גינה צורך בין 25-50 ליטרים של מים פר דקה, בעוד כי מכונת שטיפה צורכת בין 10 ל-20 - חיסכון אדיר של בין 50 ל-60 אחוז בצריכת המים!
  • מניעת נזק - ברוב מכשירי הניקוי החזקים לא ניתן להתאים אישית את עוצמת הלחץ, כך שבמידה ולא ביררתם מראש האם המכשיר עובד בעוצמה שתואמת את המשטח שאתם מעוניינים לנקות, הדבר עשוי להזיק לו. לעומת זאת, מכונת ניקוי בלחץ מים גבוה ניתנת להתאמה, כך שתוכלו לבחור בעצמכם את העוצמה הרצויה עבור ניקוי בטון או כל משטח אחר.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה