ניקוי פאנלים סולאריים



עם העידוד בצורת הטבות מהמדינה, המחירים הנוחים לצרכן, והקלות היחסית בביצוע, אין זה פלא שאלפי ישראלים התחילו למכור חשמל בחזרה לרשת, ולספק לעצמם את החשמל שהם צורכים. כולם אוהבים לקבל הכנסה פסיבית, אבל אתם לא רוצים שהיא תהפוך לפסיבית לגמרי, כל-כך פסיבית, שלא ייכנס יותר כסף. בלי ניקוי פאנלים סולאריים מתמיד, אתם צוברים אבק במקום כסף, וחבל.

קרדיט לתמונה: pixabay

פאנל סולארי נועד להיות חשוף, כמה שיותר חשוף לשמש. ככל שהוא יותר חשוף, כך התפוקה שלו בשיאה, וברגע שהוא מתחיל להתכסות באבק, לשלשת ושאר כתמים, איכות העבודה שלו נפגמת. פחות יכולת תפוקה שווה פחות חשמל, ופחות חשמל שווה פחות הכנסה, אז למה לא לנקות?

ניקוי פאנלים סולאריים עושים עם מקצוענים

ניקוי פאנלים סולאריים זה לא משחק ילדים. הפאנלים שבירים, ועלולים להינזק במידה ומתייחסים אליהם בלי הכבוד הראוי. הפאנלים שלכם הם העסק שלכם, ובעסק מעסיקים את העובדים הטובים ביותר, עם ההכשרה הטובה ביותר, ועם היכולת הגבוהה ביותר לתת לכם שירות.

בעוד שהפאנלים מייצרים עבורכם כסף, הם דורשים תחזוקה, והרי אנו בטוחים כי הסבירו לכם עניין זה לפני ואחרי ההתקנה. ובכל אופן, אתם רוצים לא רק לנקות אותם, אלא לנקות אותם בצורה אפקטיבית, ורציפה, כדי לשמור על תפוקת האנרגיה גבוהה כל הזמן.

לא, ממש לא רק בקיץ, ניקוי הפאנלים הסולאריים שלכם צריך להתבצע בצורה רציפה לאורך כל חודשי השנה. גם בעונה הגשומה, ואפילו יותר מהרגיל, יש לנקות את הפאנלים אחרי הגשם. רבים רוצים לדמיין ולהאמין כי הגשם מנקה את הפאנלים הסולאריים, ובכלל מנקה את הכול, אבל זה לא בדיוק נכון.

דבר ראשון, בגשם הראשון, ולפעמים גם בעוד גשמים, תלוי היכן אתם מתגוררים, המון אבק ולכלוך מהאוויר נאספים עם הטיפות, ומכתימים את הפאנלים שלכם. מעבר לכתמי אבק אלו, שלא מתנקים מהגשם, אלא הם תולדה של הגשם, הרי שיש גם כתמי מים. מכירים את הכתמים שיש על החלון כשמנקים אותו לא ביסודיות, או על חלק מהכוסות שיוצאות מהמדיח הנקי? או אפילו על זגוגית הרכב כאשר מנסים לנקות אותה וזה לא תמיד יוצא. ככה זה גם על הזכוכית של הפאנלים שלכם, וכל כתם כזה שווה ירידה בתפוקת החשמל.

לשמור על הפאנלים ועל ההכנסות

פאנלים סולאריים אומנם דורשים שטיפה מתמדת וניקוי איכותי, אך הם גם דורשים תחזוקה מעבר לכך. לא משנה אם התקנתם שדה סולארי שלם או גג בודד מלא בלוחות, הרי שאת החשמל שלכם אתם רוצים לייצר, ואת הכסף שלכם אתם רוצים לקבל, ובצדק. בשביל זה אתם חייבים תחזוקה שוטפת, בדיקות תקופתיות, ומעקב מתמיד אחרי המספרים.

הכנסה פסיבית, ככל שתהיה פסיבית, היא עדיין הכנסה, כלומר עסק, כלומר משהו שדורש תחזוקה. אפילו התחזוקה המינימלית הנדרשת מכם בעסק המעולה הזה, עדיין היא נדרשת, ובלי התעסקות בסיסית זו אתם מזניחים את העסק, והוא נפגע.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה